GPL Amestec Sarac, Check Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL Amestec Sarac, Check Aprins

    Salut! Sunt la prima postare pe acest forum si nu sunt posesor de Logan.
    Mi-am montat si eu la Supergaz Constanta instalatia AGC Compact, adica asta
    http://www.supergaz.ro/instalatii-gp...t45hoCzhTw_wcB
    Nu stiu mai nimic despre GPL, dar cunosc un pic de management motoare pe benzina, in special sonde lambda.
    Am luat masina ieri dupa mai multe reglaje si ture, avea checkul aprins, ceea ce am inteles ca e cat de cat normal. Am pus interfata mea (autel ms509) si avea o eroare de la sistemul de alimentare (p0170) destul de generica. Problema cu mersul masinii era ca dadea in nas la spritz rapid, parea ca se ineaca, dar m-au sfatuit sa fac cativa km si sa revin azi la ei. Mi-au reglat-o azi dar mi s-a aprins check engine de la amestecul sarac, adaptarile au ajuns pe la +20%, open loop fault etc. Le-am aratat si lor si mi-au zis ca n-au ce sa-i faca , e normal la o adica sunt masini care merg si asa si ca trebuia sa iau fratelli daca vroiam sa mearga mai bine...altfel zis atata timp cat se-nvarte roata e de bine. Masina merge binisor, mai putin la relanti care e cam tremurat. Acum va cer si voua o parere sau daca stiti un baiat priceput independent in Constanta.

  • #2
    in amestec sarac merg mazdele skyactive. daca n-ai mazda cu motor de 1.5 100cp sau 2.0 150cp, nu prea e valabil ce zic aia oricum, si cu amestec sarac, ma indoiesc ca mazdele merg cu check engine aprins pe bord...
    imi dau si eu cu parerea, ecu benzina poate nu reuseste sa gaseasca "reteta" de mers corect, de aici si ecu gpl se adapteaza pe rateurile aluia pe benzina si ajungi la situatia data. poate n-ar fi greu sa imbogateasca amestecul in ecu gpl, pe toata harta de injectie.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Salut ,daca zici ca te pricepi putin ar trebui sa i-ti comanzi o interfata gpl pentru Agc si sa te apuci sa ii faci tu reglajele cu ajutorl celor de pe forum de aici.
      http://www.loganclub.ro/forum/cum_ne...ri-t29633.html

      Comment


      • #4
        Dupa cum ti-am scris pe pm, suna-l pe MOOG si te rezolva.

        Comment


        • #5
          Masina este rover 45 din 2005. Ecu-urile sunt independente, ecu gpl nu este legat la obd-ul masinii, dar sonda sonda de oxigen "miroase" si trimite informatiile la ecu masinii si acesta incearca sa compenseze, de-aici checkul aprins.
          Asta le-am zis si eu sa mai creasca gazul, dar mi-au raspuns ca o sa-mi revina lag-ul la acceleratie de care v-am scris mai sus.
          Se pare ca trebuie sa-mi iau o interfata, am gasit asta, o fi buna?
          http://projekt-tech.ro/?4,interfata-...i-intergas-rsi

          Comment


          • #6
            asa sunt marea majoritate a instalatiilor de gpl, ecu-uri separate, cel de gpl deculpeaza printr-un releu injectoarele de benzina si in functie de comenzile false date de ecu benzina (care incearca sa compenseze un mers anormal al motorului prin imbogatire, saracire, modificare avans), ecu gpl adapteaza si el parametrii de injectie. daca ecu benzina nu e destul de "flexibil" sa zicem, ambele sfarsesc prin a o lua razna, fiecare folosind un set de parametrii aiurea ai celuilalt. e un cerc vicios, in care cele doua ecu-uri depind unul de altul, dar unul din ele daca nu poate controla situatia, cercul devine patrat
            repet, nu sunt specialoist in instalatii gpl, dar stiu cum functioneaza un ecu de benzinar aspirat.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Am făcut ieri primul drum mai lung(140km), mers 100-120-140(doar in depășiri) si surpriza, s-a stins becul. Azi am mai făcut vreo 100 dar nu s-a mai aprins. Nu am apucat inca sa pun tester, iar interfață de gpl e pe drum.
              Oricum e cam greoaie in oraș, cred ca trebuie crescuta puțin temperatura de trecere pe gaz (acum e 35 de grade) pentru ca nu-mi place cum merge la rece, mi s-a si oprit motorul de câteva ori. Deci problemele ar fi in turațiile mici, turez cam 2500 rpm ca sa plec de pe loc, trecerile in inferioare sunt cu șocuri etc.
              Am băgat si gaz după 300km( 200 ex, restul urban) au intrat
              26 litri...cum vi se pare?

              Comment


              • #8
                minunat. consum echivalent de benzina 5%. ce vrei mai mult ?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Sunt curios sa vad ce timpi de injectie ai pe benzina, cred ca masina ta lucreaza cu timpi mici de injectie, iar injectoarele de gaz nu prea stiu timpi aia.
                  Eu am scazut temperatura de trecere pe gaz la 30 de grade si nu face nici o figura la rece.
                  Eu am alta problema cand dau tare in ea temperatura apei scade, daca dau extrem de tare mult timp sare pe benzina, gazul fiind prea rece.

                  Comment


                  • #10
                    Eu săptămână asta sunt foarte dependent de ea si merg așa, oricum la drum îmi place tare, in oraș ma cam chinuie, nu pot sa accelerez finuț ca îmi moare motorul.
                    Așa mi-a zis si moog, ca ceva nu e in regula cu injectoarele sau duzele, prea mari sau prea mici. Intre timp interfața zace in sediul curierului...
                    Stiu ca nu e concludent dar după 120 km s-a stins abia un punct de la nivelul gazului.

                    Comment


                    • #11
                      Daca instalatia este, decenta, montata si setata bine nu ar trebui sa consume cu mult fata de benzina.
                      Din pacate nivelul gazului aratat pe acel monitor cu leduri nu este chiar de luat in seama, ai sa vezi tu.
                      La jucaria mea asta este consumul de gaz intr-un an.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Am fost la GPL-isti sa-mi vada hartile dupa cca 700km pe gaz si culmea desi mie nu mi-a mai facut figuri, acolo iar a inceput sa mearga rau la relanti, exact cum am scris la primul post. A zis ca harta e ok, cred ca i-a dat "calibrare sugerata" sau ceva de genul...
                        Am bagat iar gaz dupa 392km de la plin la plin au intrat putin peste 30 litri, deci un consum de 7,5/100 extraurban 95%. Este foarte bine, eu nu am reusit sa scot sub 6,5 pe benzina si asta in cele mai bune cazuri.
                        Intre timp am ridicat si interfata, am instalat softul "Compact 1.34'', dar nu m-am conectat deocamdata, nu prea am timp si nici nu stiu sa-l folosesc mai deloc. Mai studiez pe aici una, alta...

                        Nu ma pot conecta din cauza versiunii prea vechi a softului.
                        Last edited by ionmatei; 25 October 2016, 11:32. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          cateva instantanee
                          Am facut aproape 3000km, saptamana trecuta peste 1000 in concediu si concluzia este aceeasi, merge super la drum intins, in oras insa parca se rupe in doua, pleaca greu de pe loc si nu pot sa leg 2 trepte de viteza fara sa tin din ambreiaj. Smuceste, intarzie, etc. Am ajuns si la aia de la supergaz si mi-au zis ca e ok harta, nu au ce sa-i mai faca, oricum destul de ignoranti, o sa am o vorba si cu ei, dar mai intai sa rezolv cumva.
                          Eu nu am notiuni despre gpl si nu prea inteleg nimic din graficele astea, iar pe-aia cu hartile suprapuse nu stiu de unde sa o iau din meniu.
                          Attached Files
                          Last edited by ionmatei; 8 November 2016, 10:34.

                          Comment


                          • #14
                            Vad ca ai injectoare Valtek ce diuze ai la ele?Ar trebui sa scrie pe ele ce diametru au.

                            Comment


                            • #15
                              Valtek sunt, dar nu stiu diametrul. Așa mi-a zis si moog la început ca s-ar putea sa fie prea mari sau prea mici...
                              Unde sunt duzele? In exterior in partea de culoare roșie sau înțepate in admisie? Daca trag de-un furtun ar trebui sa pot citi dimensiunea?
                              Last edited by ionmatei; 8 November 2016, 18:14.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google