Logan 2013 1.2 16v Probleme Tehnice Grave

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2013 1.2 16v Probleme Tehnice Grave

    ]salut dragi forumisti. Am și eu un logan 2 din 2013 16v 75 cai . Masina are in acest moment 261.000 km parcurși, iar de aproape 200.000km merge cu o instalație gpl Tomaseto.
    Cam la 10.000 km după ce i-am montat instalația gpl au început problemele care la început se iveau la interval de 5-10.000km , însă acum au ajuns sa persiste zilnic. Socrul meu circula cu masina in regim taxi , dar o mai folosesc și eu din cand in cand si ma dispera ca nu reușim sa-i dam de cap ce are , atât noi dar nici cei mai iscusiti mecanici din oras. Problemele apăreau inca de la inceput la bujii și fișe. Cum va ziceam la intervale de cateva luni , acum problemele practic nu mai dispar. Masina pare ca e pe moarte și nimeni nu știe ce sa-i faca. Concluzia care am tras-o după ce am schimbat cate 1 sac de bujii si unul de fișe, este ca ceva le crapă prematur, mai exact cilindrii din extremități ( 1 si 4 ) , dar nu gaseste nimeni o explicație. Masina porneste normal ( un pic mai greu in sezonul rece, dar am înțeles că este normal ) și atata timp cat mergi cu ea întins fără să oprești la vreun semafor sau sa stationezi cu ea la relanti , totul merge ok. În momentul în care faci o oprire sa o tii pornită la relanti, mai intai se aprinde martorul de engine care pâlpâie intermitent , apoi după cca 3 min simti in pedala cu masina începe să tragă mai greoi și imediat se aprinde unul dintre cei 2 martori care indică ca masina derapeaza. În acel moment începe să funcționeze doar in 2 cilindrii, la plecarea de pe loc de la semafor se inneaca, pedala de accelerație se înmoaie și masina nu mai are vlaga.Zgomotul devine asurzitor , trebuie accelerată mai tare pentru a nu crea blocaje și neplăceri celorlalți participanți in trafic. Mentionez ca problema persista atât pe benzina cat si pe gpl. I-am schimbat garnitura de chiulasa și am luat planeitatea, am inlocuit piesa aia in care se prind fișele, am schimbat kit ambreiaj, distributie .., tot nou sa ma asigur ca nu vine problema din alta parte, reglare peste reglaje ale instalației gpl cu site și tot ce necesita . Nu mai știm ce sa-i facem . Mai nou chiar astăzi Mi-a zis un mecanic ca e posibil ca problema să vină din calculator și asta nu am incercat-o inca , însă nu-mi vine ă crede că problemele mașinii pot tine de un calculator defect. Ceva crapă prematur bujiile mașinii și nimeni nu știe ce. Nu avem speranța sa găsim o soluție aici, dar dacă totuși cineva ă întâmpinat sau întâmpină inca aceeasi problema sau orice idee care n-am incercat-o inca , este bine venită. Îl văd pe socrul meu zilnic măcinat de această problemă , cum se chinuie sa-i dea de cap. Multumesc !
    Last edited by vitriol; 9 May 2017, 21:38.

  • #2
    Senzorul de turatie a fost verificat pana acum ? Sondele ?
    Cu consumul de ulei cum stai ? si la ce intervale faci schimbul ? 5w30/5w/40 ?
    Last edited by prometheus; 9 May 2017, 21:10.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Măgaru Vesel View Post
      ]...Masina porneste normal ( un pic mai greu in sezonul rece, dar am înțeles că este normal )


      ...sa o tii pornită la relanti, mai intai se aprinde martorul de engine care pâlpâie intermitent , apoi după cca 3 min simti in pedala cu masina începe să tragă mai greoi și imediat se aprinde unul dintre cei 2 martori care indică ca masina derapeaza. În acel moment începe să funcționeze doar in 2 cilindrii, la plecarea de pe loc!
      1. Mașina fiind din 2013, trebuia să treacă prin minim un ots de reprogramare calculator injecție - s-a făcut reprogramare?

      2. e normal, ESP-ul simte că injecția e varză și se dezactivează (martorii cu mașina derapează)

      3. Un martor de check engine și/sau alte defecțiuni electrice lasă urme(erori în calculatoare) - există o evidență/listing în urma unei diagnoze via tester (CLiP)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Astazi am schimbat iar uleiul și filtrele la exact 10.200 km parcurși și tot așa face , dar parca pe zi ce trece e din ce in ce mai rau. Am incercat sa o duc la reprezentanta , dar aia sunt ocupați până peste cap..., sunt service-urile pline de dacii și durează o săptămână o programare , apoi cand ii vine randul o mai tine o săptămână ca asa sunt formalitatile și socrul meu are nevoie de masina sa lucreze. Ideea e ca socrul meu ă mai dus-o la reprezentanta cand au început aceste probleme, i-au pus-o pe tester, i-au zis ca cilindrii 1 si 4 nu functioneaza , i-au schimbat bujiile și fișele și asta a fost. Toată lumea pe acolo se plângeau de mașinile astea , inclusiv mecanicii. În 4 ani i-a schimbat aproape un sac de becuri și vreo 7 blocuri de lumini. La al 5 lea bloc de lumini ă făcut circuit și a luat foc bordul interior. La 3500 km cand era noua , i-a căzut caseta de direcție.. i s-au desprins chederele de la toate usile, au rămas clienții cu vreo 2 capete de la portiere in mana... pe scurt o mașină cu probleme. Mecanicii dau vina mereu pe instalația gpl; cei de la gpl dau vina pe motor , samd... Acum se chinuie socrumiu sa o faca sa meargă normal cat de cat dar nu știe dacă o sa reușească cineva . Eu va multumesc pentru reply , am sa mai incerc sa o mai duc odată la un tester . Speranța moare ultima..

        Comment


        • #5
          Originally posted by Măgaru Vesel View Post
          Acum se chinuie socrumiu sa o faca sa meargă normal cat de cat dar nu știe dacă o sa reușească cineva .
          Nasoală problema ta, te-ai gândit totuşi să demontezi complet instalaţia GPL de pe maşină ? Să devină înapoi cum a fost ea de nouă, ca şi când n-ar fi avut niciodată instalaţie GPL ? Eu aşa aş proceda, văd cum se comportă motorul fără GPL, văd dacă s-ar putea recupera ceva din dezastrul de funcţionare pe care l-ai povestit aici . Dacă merge corect, dacă nu au rămas sechele permanente ( supape/scaune de supape arse etc ), e ok, te hotărăşti mergi aşa doar pe benzină la taxi în continuare sau o vinzi, scapi de griji.

          Comment


          • #6
            Ă mers o săptămână pe benzina cu ea, problemele nu ai dispărut.

            Comment


            • #7
              Daca sunt probleme cu fisele si bujiile de la cilindrii 1 si 4,luati in calcul si posibila infiltrare a apei sau lichidului de parbriz.Apa (provenita de la ploi sau spalatorie) se poate infiltra in zona bujiilor 1 si 4 intre diuze si capota motor sau scapari lichid parbriz pe la futunurile care se infig in diuze.
              O intrebare: Cand s-au schimbat fisele si bujiile,s-a folosit vaselina speciala pentru a evita contactul cu umezeala?Eu cred ca nu.Este indicat sau chiar obligatoriu a se folosi acea vaselina mentionata,mai ales ca folositi masina intr-o zona cu umezeala mai ridicata.
              Last edited by mike-5; 11 May 2017, 08:02.

              Comment


              • #8
                are bobine individuale 1.2_16v sau bobina monobloc? daca e monobloc, posibil sa fie de acolo problema, monoblocul exact asa lucreaza, cilindrii 2 si 3 deodata, apoi 1 si 4 la urmatoarea scanteie (de fapt sunt doua bobine intr-o carcasa, bobine ce se activeaza alternativ). verifica bobina/bobinele si comanda bobinelor, sa nu ai contact prost pe conectorul mic si de fapt sa vina comanda aiurea.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  1.2 16v are bobina monobloc. NU cred sa fie de la apa/condens , pentru ca sunt destul de bine protejate /mascate fisele de carcasa filtrului de aer(nici nu se pot vedea cu carcasa montata).
                  Last edited by prometheus; 11 May 2017, 10:02.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    Confirm ce a spus @Seba.Foarte probabil sa fie si de la bobina monobloc,mufa acesteia sau comanda bobinei din calculatorul de injectie.
                    Sub carcasa filtrului de aer sunt niste "jgheburi" din plastic unde se directioneaza eventualul lichid ajuns in acea zona,tocmai pentru a nu ajunge in zona fiselor ce intra in bujii.Daca aceste jgheburi sunt murdare,eventualul lichid nu se mai dreneaza corect,existand riscul de a ajunge in zona mentionata.

                    Comment


                    • #11
                      Mai bine va cumparati un motor sh de la dezmebrari, probabil ca nu ati fi cheltuit atatia bani pe reparatii.

                      Comment


                      • #12
                        6000 ron motor nou si gata!

                        Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred ca problemele pe care le are masina nu au legatura cu instalatia gpl. Mai bine postati in aria de probleme tehnice...

                          Comment


                          • #14
                            Tot timpul problemele sunt de la GPL dacă are... 90% din mecanici fac asta...
                            Motoarele de 1.2 au probleme cu bujiile și fisele... Mai rar cu bobina, dar des comparativ cu motorul de 1.4.
                            Culbutorii iar sunt una din probleme... Mai ales ca mulți mecanici ii reglează prost...
                            La peste 200k mai apare garnitura de chiulasa...
                            Dacă s a mers NUMAI pe benzina 1 săptămâna și tot prost merge ce treabă are cu gazul?
                            Eliminam prostii gen furtune scoase etc...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #15
                              Multa lume nu intelege ca masina trebuie sa mearga bine pe benzina, si dupa aia sa ai pretentii sa mearga bine pe gpl. Toti dau vina pe gpl cand apare o problema.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google