Esp Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esp Logan 2

    Buna seara grup! Am si eu o mare problema cu al meu logan. Este vorba despre un logan din 2015, 1.2 benzina + gpl. Totul a inceput cand in mers, pe gpl a inceput sa se aprinda martorul check engine intermitent. Daca o treceam pe benzina isi revenea, daca nu se aprindea martorul esp (masina in derapaj) si mergea in 2 pistoane (am verificat cand facea scotand fisele pe rand, 2 si 4 nelucrand)pana o opream si ii scoteam borna de la baterie. Acum de cand au scazut temperaturile face si pe benzina daca nu stau pe loc cel putin 10 minute sa se incalzeasca. Am inteles ca ar fi chiuloasa..insa pana atunci imi poate explica cineva cum pot scoate martorul de la esp pt a nu mai avea acea eroare? Nu m-ar deranja daca s-ar aprinde check-ul, esp-ul as vrea sa-l scot pt a nu ma mai obliga sa trag pe dreapta de fiecare data. Masina are doar 180000 de km si nu mi se pare normal..astept parerile voastre

  • #2
    Dacă nu ai aflat încă ESC-ul (Control dinamic traiectorie ESC cu un control subviraj şi sistem antipatinare ASR) are nevoie să controleze injecția (clapeta de accelerație), deci orice problemă pe parte de injecție = esc nefuncțional = eroare pe TdB (tablou de bord).

    Soluția e să repari motorul, dezactivarea ESC-ului nu va rezolva problema
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Va multumesc! Si totusi imi explicati cum pot sa-l scot? As vrea sa incerc si fara. Am vazut ca sunt vreo 3 senzori pe acolo unul langa altul..care este?

      Comment


      • #4
        poate nu inteleg eu bine...nu exista un senzor pt esp esp e un program ce ruleaza pe abs, ecu injectie si "vede" acceleratia vehicolului (din ecu airbag), unghiul volanului si vietza fiecarei roti. cand acceleratia, volanul si viteza masinii, nu corespund, incepe sa reduca gazul, sa franeze rotile (folosind hardware-ul abs), iar in varianta cu tcs (traction control) are varianta sa franeze roata ce patineaza si/sau sa mai reduca si puterea motorului.
        daca vrei sa nu mai vezi ledul aprins, chit ca e o problema, scoti tabloul de bord, il declipsezi, scoti acele, serigrafia si apoi dezlipesti un terminal al ledului corespunzator simbolului esp si ridici un pic de led sa nu mai atinga placa, apoi montezi totul frumos la loc.
        varianta corecta e a fac o diagnoza la masina si recalibrare sau inlocuire motoras clapeta acceleratie (aici torquemada stie mai bine cum sta treaba la logan2 si te-ar putea lamuri mai in detaliu si mai corect). fara diagnoza mai greu o s-o rezolvi...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Scoți siguranța de "forță" de la ABS și o rezolvi ușor, dar problema motorului e tot acolo - repari motorul dispare și problema esc-ului
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Seba, am facut si diagnoza, acolo am constatat ca injectorul trei nu merge la relantiu, am schimbat injectorul respectiv si la fel, problema tot acolo. Am ajuns la concluzia ca este chiuloasa, insa pana fac rost de alta, voiam sa scap de problema aceasta. Tin sa precizez ca daca stau la semafor, se aprinde intermitent check engine si daca nu o trec pe benzina sau sa opresc motorul, se aprinde acea masina in derapaj si voila, trebuie sa trag pe dreapta sa ii scot borna de la baterie ca altfel merge decat pistonul 2 si 4. Daca scot borna si o pun la loc, isi revine instantaneu.

            Comment


            • #7
              Pentru probe se poate dezactiva ESP din diagnoză, vezi dacă e de ajutor, îţi pot da un nr de tel la un prieten din Craiova să te ajute cu asta, în service nu au cu ce dezactiva ESP

              Comment


              • #8
                Tigaile de 1.2 sunt pretentioase la aprindere...
                DACA nu ai 500k cu masina, vezi aprinderea...
                Bujii NGK la 20k , fisele cand da domnul ~50-60k, culbutori 60-90k cel mult...
                Nu luati bujii originale etc...NGK eventual variante mai smechere Platina/iridiu...
                Astea chiar tin la dublu triplu fata de alea normale...iar scanteia e mult mai buna...
                Bafta...
                Mergi NUMAI pe benzina o perioada, daca ar fi injector dus ar face in continuare...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google