(De)Reglare Presiune Vaporizator AT 09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La 140ms pe injector benzina nu avea cum sa consume 7%.
    Incearca un reset la calculatorul de GPL.Sau fa un update cu ultima versiune de soft.

    Comment


    • #17
      I-am dat de capăt până la urmă! Este o opțiune în AcGasSyncro care se cheamă "Petrol injector + controlled" care la mine era bifată și am debifat-o. Din cauza asta nu citea timpii de injecție cum trebuie și rezultau valorile alea aberante.

      Cred c-am aflat (parțial) și cum stă treaba cu presiunea: se reglează din șurubul cu cap de imbus de pe vaporizator și se reflectă în "Pressure(bar)->LPG". Valoarea din "Pressure(bar) -> Operational" am văzut că se setează automat în momentul autocalibrării. Nu văd un motiv pt. care ar trebui umblat la ea, ar fi trebuit să fie doar în mod citire, nu știu de ce au pus-o în mod scriere-citire.

      Am văzut că multiplicatorul rezultat la prima autocalibrare era în jur de 1.8, ceea ce mi s-a părut cam mare. Am învârtit din șurub până am crescut presiunea de la 1.07 la 1.15, făcut din nou autocalibrare și a rezultat ce se vede.

      Prima imagine - imediat după autocalibrare.
      A doua imagine - după ce am mers vreo 6km pe GPL.
      (Punctul roșu l-am ridicat eu acum de la ~1.47 la 1.6, urmează să văd rezultatul).

      Ce părere aveți? Mă gândesc să lărgesc duzele de la 1.75 la 2mm și să scad presiunea la 1-1.06.
      Attached Files
      Last edited by alex_z; 26 July 2018, 14:01.

      Comment


      • #18
        Nu gauri daca au mers bine pina acum,mai bine cresti presiunea.Daca ai injectoare valtek,dupa ce achimbi pistonasele trebuiesc reglate,era un video pe youtube cum se face.

        Comment


        • #19
          Injectoarele le am Rail IG1. Le-am schimbat pistonasele. Dispozitivul de calibrare care se găsește la noi este scump așa că am dat comandă de la chinezi de cel mai ieftin micrometru, sper să reusesc să-i fac o adaptare.

          Nu sunt însă sigur de cota de reglaj (deschiderea pistonașului, sau ce-o fi aia). În videoclipul românesc nu zice nimic. Am căutat prin videoclipurile rusești și cred că ăia zic ceva de genul 0.5-0.6mm.

          Sper ca toată munca asta să se vadă și la consum. Cu instalația necalibrată mi-a luat 9.4 %. Dacă ar fi cum zic unii, ar trebui vreo 7% să am, dar nu prea cred că o să ajung acolo cu tot efortul.

          Comment


          • #20
            De ce va luați după consumul din bord?
            Ala e unul teoretic... Relevant e la pompa...
            Când ai sa dai cu capul de prag... Suna...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google