Filtre Gaz La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toata lumea vrea sa faca comert dar nu prea vad interes in favoarea "clientului"...
    Sa nu argumentati ca aduceti ieftin... va ginditi tot la voi si atunci...
    Nu toti au timp sa "sape" sa se informeze...iar unii nu au nici minime cunostinte...
    De ce nu aduceti de exemplu filtre Lovato ma refer la carcasa in sine...aduceti numai cartusele pt cei care au avut noroc sa prinda componente de calitate pe vremuri...
    Sau MED-uri ...sint la 1/2 pret fata de BRC OEM...
    Utilizatorul neinformat baga ce i se ofera, singurul criteriu e pretul...
    Nimeni nu-i spune ca daca utilizeaza un filtru de 1-2euro, facind economie de 5-6, injectoarele incep sa se murdareasca, lucreaza din ce in ce mai prost, de multe ori creste consumul, si de alte multe ori ajunge sa curete/schimbe injectoarele care de multe ori sint peste 50-100euro bucata ...pret de Romania cu adaosuri nesimtite... si sint 4 bucati...
    Chiar si la rampele ieftine, cistigul e indoielnic...un kit de reparatii bun + manopera e 200-250RON...iar reglajul lor lipseste in 90% din cazuri...
    Asa e daca nu stiati, dupa "repararea" injectoarelor se regleaza cursa pistoanelor...putini montatori isi pierd timpul cu asta...
    Nereglarea lor duce la un mers imperceptibil "dezaxat"... adica nu mai merge "rotund"...ducind la uzura neuniforma si prematura in timp...
    Nu am vazut kituri de reparatii sa aiba calitatea necesara, sa vina "imperecheate" , prereglate etc...poate la unele OMVL-uri...aaa exista la HD344... asta la ce se foloseste prin Romanica...

    Nu e numai vina voastra, e si vina "consumatorului" ce se complace in neinformare...cind vine la voi si singura intreabare e "care e mai ieftin" e destul de aiurea...

    Argumentele pot continua...
    Last edited by moog; 6 June 2012, 11:04.
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Nu prea va inteleg discursul. Observ o usoara malitiozitate. Sau poate doar vreti sa va etalati cunostintele in domeniu. Daca e OEM e prea scump, daca e mai ieftin e prost.

      Deocamdata nu avem posibilitatea sa aducem filtre complete Lovato sau MED, dar ideea e ca nici nu s-au cerut pana acum.

      Cum am precizat si mai sus, vom aduce si filtre cu element filtrant schimbabil din poliester invelit in plasa de sarma sau din fibra de sticla.

      Ceea ce va deranjeaza pe dvs. (cand spun dvs. ma refer la service-urile de GPL) este ca pierdeti cota de piata. Majoritatea service-urilor GPL la ora actuala practica revizii cu filtre dintre cele mai ieftine (Czaja si lista poate continua, nu vreau sa jignesc, care cumparate la gramada costa 10 lei ambele), dar adaosuri uriase, gen 150-200-250 ron o revizie. Un fel de hotii striga hotii.

      Injectoarele sunt intradevar scumpe, dar va rog sa-mi spuneti cat costa un injector de benzina OEM? Injectoarele BRC au acelasi principiu de functionare ca un injector de benzina, se deschid mai mult sau mai putin in functie de nevoie, spre deosebire de cele cu bobina care doar se deschid si se inchid, calibrarea facandu-se din duze.

      Cat despre rampele Rail, puteti cumpara o rampa completa cu 194 ron, mai ieftin decat pretul precizat de dvs. al unei revizii. Eu intotdeauna le-am recomandat clientilor mei sa schimbe rampa cu totul si sa nu foloseasca kitul de revizie tocmai datorita nevoii de calibrare, care si cu aparat specific este uneori dificila si ca o parere personala nu o sa iasa la fel ca o rampa noua.

      Cu stima

      Comment


      • Nu vreau sa-mi etalez nimic...pur si simplu m-am lovit de problema asta...
        Si nu facea referire numai la tine...sinteti mai multi aici care vindeti...
        Eu nu pierd nimic nu sint montator/distribuitor etc...sint un user ceva mai "avansat"...
        In cazul meu pagubitul striga nu "hotul"...din pacate...
        Tot caz particular, la voi mai gasesti si filtre bune...pacat ca va miscati cam greu...
        Apropo de adaosurile uriase ai dreptate...asta ziceam si eu...
        Comparatia injectoarelor e "putin fortata"...alea de benzina nu le schimbi sub 200-250k...
        Ceea ce la injectoarele de GPL si filtre de proasta calitate nu se intimpla...chiar si cu filtre bune...poate Autronicurile, Keihin...daca ai noroc la GPL bun REG Fast, Matrix HD 344 care se mai punea la Milano...
        Deja vorbim de instalatii montate in vest in majoritatea cazurilor...
        Intradevar nu se merita kit de reparatii...dar putin vind Valtek la 200-250RON de exemplu... pretul momentan pe piata e la 400-450...
        Iar IG1 se pare ca sint mai instabile dinamic decit Valtek-urile...daca se poate spune asa, in sensul ca fac comparatie intre un rau mic si unul mai mare
        Apropo de injectoare...de ce nimeni nu are in oferta injectoare HANA ?
        Ajung la un pret decent de sub 400RON RAMPA de 4 si se compara cu Keihin la specificatii...care e un fel de Mercedes in zona injectoarelor GPL...
        Fiabilitatea e de cel putin 4 ori mai mare decit orice ieftineala gen IG1 sau Valtek...
        Polonezii de ex. le folosesc de ani de zile...
        Last edited by moog; 6 June 2012, 13:16.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Scuze pentru intarziere, dar nu am avut timp sa intru pe forum.
          Injectoarele BRC sar bine de 250k, iar pretul lor se reflecta in calitate. Nu e vorba de adaos urias, ci de cost de productie mare.

          Injectoarele Hana au un mare dezavantaj. Sunt alimentate pe sus, spre deosebire de injectoarele BRC, Valtek si Rail. Asta inseamna ca GPL-ul traverseaza tot injectorul pana cand ajunge in motor, iar gazul din Romania este foarte murdar. La injectoarele de tip "bottom feed" (BRC, Valtek, Rail) gazul este injectat in partea de jos a injectorului, ceea ce duce la o fiabilitate sporita datorita faptului ca se infunda mai greu.
          Cam aceeasi problema o au si injectoarele Kehin; ele sunt injectoare bune, dar datorita gazului murdar din tarile din europa de est au ceva probleme.
          BRC lucra inainte cu injectoare Kehin, dar acestia nu acordau garantie pt "gaz murdar" motiv pt. care cei de la BRC si-au facut propriul injector.

          Comment


          • Si de ce ati renuntat sa montati BRC cu injectoare BRC ? Banui ca un BRC pus pe Logan cu INNO nu costa 2350RON ...chiar sint curios...
            Nu stiu cum lucreaza BRC-urile dar Valtekurile si Rail-urile au aceeasi problema cu murdarirea...se alimenteaza pe laterala iar "camera" pistonasului nu este etansa, gazul are acces acolo tot timpul...numai crocodili nu s-a gasit dupa 30-40k...
            Injectoarele Keihin lucreaza bine atita timp cit au filtre BUNE si schimbate la timp...stiu cel putin 4 masini aduse cu Prins de ani de zile si merg fara probleme...calciiul lui Ahile la Prins e vaporizatorul ...de la antigel de slaba calitate se "maninca" corpul
            Problema care persista la toate injectoarele sint componentele gen acetone care "ataca" zona de etansare a pistonaselor...
            Tot rezistente la murdarie sint HD344 ...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • vad ca nu vrei sa ma crezi desi e a 3 a oara cand ma repet

              la Vernesti BRC Sequent 24.11 vine cu injectoare INNO3 si costa 2350 lei.
              azi am vorbit si tot azi mi au spus ca este exclus sa vina cu alte injectoare

              la Agrom, Tomasetto Stag 300 costa 2400 lei si am intrebat daca are injectoare si mi au spus ca nu. vine cu electrovalve.

              Comment


              • Tomasetto vine cu :

                Este rampa de injectoare...ori ai vorbit cu portarul/secretara ori intelegi tu gresit...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • asa este, tomasetto vine cu injectoarele alea rosii
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • normal ca vine cu injectoare.fara injectoare nici nu poti sa o pornesti sa vezi cum merge.vine tot pana la ultimul surubel in chitul ala de montaj.vezi ca ar trebui sa ti se dea si o husa pentru roata de rezerva.

                    Comment


                    • Originally posted by moog View Post
                      Tomasetto vine cu :

                      Este rampa de injectoare...ori ai vorbit cu portarul/secretara ori intelegi tu gresit...
                      ori mi s a specificat foarte clar si tu nu vrei sa intelegi sau nu poti

                      ce e asa greu. electro-valve nu injectoare. pune mana si suna si nu te mai contrazice.

                      P,S. si mai devreme sau pe celalalt thread nu ziceai tu ca sunt proaste slabe si mai nu stiu cum ?

                      din punctul meu de vedere e clar BRC ino3 la 2350 este mereu mai bun ca Thomasetto la 2400

                      Comment


                      • Eu incercam sa subliniez doza de nestiinta, neinformare , informare eronata....
                        Daca ai primit si acceptat un raspuns idiot ca Tomasetto vine cu electrovalve atunci e destul de probabil ca si restul sa fie la fel...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • deci...... am vorbit cu un inginer de la agrom. Marius nu stiu cum.

                          l am intrebat ... Thomasetto are injectoare sau electrovalve. mia spus....mult spus injectoare, sunt niste electrovalve.

                          Comment


                          • Cica BRC ar ar avea varianta cu electrovalve...
                            Tomasetto nu vine decit cu ce e in link ul de mai sus...adica injectoare...
                            Toate injectoarele sint in principiu electrovalve...
                            2350 e cu rezervor cilindric...nu vrei in locul rotii de rezerva ?
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • nu vreau in locul rotii de rezerva.

                              la Vernesti mi au spus ca ei nu pun altceva decat INO3

                              iar la Agrom la fel mi s a spus ca daca vreau injectoare imi iau Prins care costa 60 milioane.
                              mi au spus ca alea Valtek nu sunt injectoare. este o rampa foarte performanta de injectie. un hibrid intre electrovalva si injector . nu mai insista ca sunt injectoare ca nu sunt. 2 service uri care monteaza asa ceva mi au spus ca nu sunt injectoare

                              Comment


                              • rampele de tip Valtek sau Rail nu sunt injectoare propriu zise. Sunt niste electrovalve care nu fac decat sa se inchida si sa se deschida cand primesc un semnal electric.

                                Injectoarele BRC INO3 sau injectoarele Kehin de la Prins sunt cele veritabile (care se inchid si se deschid doar atat cat este nevoie la momentul respectiv pt. realizare unui amestec stoichiometric aer-gaz, implicit performante sporite)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google