Cit De Diferite Sunt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cit De Diferite Sunt?

    Pe vremea Impuscatului in industria socialista erau doua tipuri de productie: pentru intern si pentru export. De pe forum am prins ideia ca de fapt Loganurile noastre nu sunt tocmai la fel ca cele pentru export. Nu mas mira ca doar francezii sunt cei mai de stinga din Occident. Voi ce stiti? si Ce parere aveti? Logan cu cutie automata, dotari de serie mai multe decit cele de top la noi, functii valide dar ne activate pentru RO.....
    :

  • #2
    Si eu am auzit ca de fapt Renault Logan e diferit fata de Dacia Logan si ca seamana doar la exterior, insa nu am informatii mai multe. Spunea cineva ca Loganul care i-a impresionat pe nemti este Renault Logan si nici vorba de Dacia Logan. Se pare ca baietii de la Dacia au profitat de asemanarea dintre masini si au aruncat-o asa ca reclama interna. Pana la proba contrarie hai sa credem ca Loganele noastre sunt cele care le-au sucit mintile la nemti.

    Comment


    • #3
      pe cuvantul meu ca romanii sunt natia a mai carcotasa din lume...
      sta dracu sa numere care masina e t intern si care e pt export. mergeti dom'le astia carcotasi sa vedeti cum se desfasoara activitatea intr-o fabrica cu productie "la banda", unde totul trebuie sa mearga repede sin conditii identice, nu se uita nimeni ce masian unde merge. se fac toate dupa "reteta" si la sfarsit se testeaza. care trece, da "pass" cu verde pe ecran si se livreaza, care da "fail" cu rosu, se incearca remedierea, daca nu reuseste, scrap! de 7 ani lucrez in industria auto si sa mor de-am auzit macar pe cineva zicand "placa asta sau guma asta o facem pt romani"...
      revniti-va, nu-i ca-n filme. numai noi tot comunisti ca acu 50 de ani am ramas... faptul ca nu s-au activat anumite functii pe versiunile de romania nu vi se explica si prin pretul ceva mai mare al celor de export? nu cred ca un logan din franta sau unul din germania costa la fel ca asta din romania. asa cum vw sau ford au la aceeasi masina acelasi pret oriunde se fabrica si micile diferente le fc dotarile. dar in principiu un focus il iei si din polonia si din congo cu 13000 de euroi, plus/minus cateva optionale.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Nu sunt circotas!
        Pe de alta parte tin sa te anunt ca fiecare masina este personalizata in functie de comanda primita! Nu se fac toate la fel. Atunci cind mergi sa cumperi o masina spui ce vrei si in functie de obtiuni se da comanda la fabrica.
        De exemplu: pornirea stergatoarelor atunci cind actionezi spalatorul de parbriz nu este activata trebuie sa mergi la baieti sa dai 20 lei ca sa o activeze, nu este normal.Capacul sau ruloul dupa caz de la portbagaj la MCV este optional, iar nu este normal, pentru ca toate masinile de acest gen il au, iar trebuie sa mergi sa cumperi separat si de ce din fabrica costa 100 euro (425 lei) cind din magazine poti cumpara cu aprox. 200 lei sau de la soferi( cum preferi). De ce nu este montat filtrul de interior din fabrica daca tot au facut instalatia. La export crezi ca pleaca fara filtru sau fara capac la portbagaj?

        Comment


        • #5
          Pai masinile pentru export sunt aproape aceleasi ca cele din Romania , numai ca cele de export au in plus cablajele pentru inchiderea automata a usilor dupa depasirea unei anumite viteze , filtru de polen NU au nici cele de export , si la ruloul de la portbagaj nu stiu exact cum pleaca ce si cum asa ca nu comentez.

          P.S diferentele de calitate a materialului nu difera intre masinile pentru Romania si cele pentru export .... muncitorul de pe banda nici nu se uita daca masina este pentru export sau pentru import ...

          Comment


          • #6
            la export pleaca fara filtru de polen...
            la passat trebuie sa-ti cumperi presuri. ti se pare normal, la masina de 25000 de iepuroi? vedem numai dacia, dar ia uitati-va la aia cu pretentii, pe care mai toti romanii ii idolatrizeaza...ce ofera aia la masina pt europa de est? nimic, pt ca ne uitam la ultimul ban cand ne luam masina, de-abia dupa cateva zile incep pretentiile, la aceiasi bani, normal...he, he...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Pur si simplu am deschis o discutie. Nu mi se pare normal ca la Pasat( apropo ce marca este asta ca nu e la fel de cunoscuta ca Dacia)sa mai cumperi si presuri cum nu este normal ca la virful de gama,Prestige, sa nu ai tot ce poate acea masina. Cind am cumparat MCV-ul am stiut ce cumpar si sunt foarte multumit de el. Am mai adus imbunatatiri si altele sunt pe lista, cind vor mai fi bani. Nu critic ci constat.

              Comment


              • #8
                Seba atunci inafara de pret de ce multi isi iau Logn din Ungaria?Dac zici ca nu estye nici cea mai mica diferenta intre masinile din import si export?Eu zic ca este.M-am plimbat si cu un Logan adus din Ungaria si crede-ma ca nu troncanea si nu scartaia nimic in el si avea peste 50 de mii de km.La mine la 26000 bordul si restul plasticelor danseaza hora unirii pe un drum mai prost

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Dar la drumurile lor si la ale noastre te-ai gandit?
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    @ag23yng : redalin nu se referea la un logan adus acum din ungaria. ci cumparat din ungaria si rulat in romania 50k km. am dreptate redalin?
                    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tedugoromania View Post
                      Nu sunt circotas!
                      Pe de alta parte tin sa te anunt ca fiecare masina este personalizata in functie de comanda primita! Nu se fac toate la fel. Atunci cind mergi sa cumperi o masina spui ce vrei si in functie de obtiuni se da comanda la fabrica.
                      masinile sunt "personalizate" doar de conditiile de piata din tara de livrare, Renault fiind "tatal" pachetelor cu cele mai putine optiuni pentru fiecare varianta... "Optionalele" de care vorbesti sunt dotari standard de livrare pe o anumita piata pentru o anumita echipare, si acesta este rezultatul unei cercetari de piata care face din Dacia un produs foarte bine vandut.
                      Frustarile unora nu vor schimba o politica de vanzari dezvoltata de mai bine de un deceniu...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by maistoru View Post
                        @ag23yng : redalin nu se referea la un logan adus acum din ungaria. ci cumparat din ungaria si rulat in romania 50k km. am dreptate redalin?
                        Exact.Doar cumparat de acolo si rulat in Romania.

                        Comment


                        • #13
                          E relativa treaba...al meu nu troncane si nici nu scartaie la 40.000...nu cred c-a fost facut "pt. export".
                          PS: Nu-s singurul
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            cred ca treaba asta cu ala bocane alalalt nu e mai mult pe efectul placebo.
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • #15
                              ca sa exemplific mai bine situatia din linia de asamblare: mergi la dealer, dai comanda de masina, ala ii aloca un cod (sasiu, serie motor, cutie). al fabrica, ajunge lista de coduri. acolo scrie azi facem 1253, 1654, 1739, 2093, 2947, 3001: ambiance alb nemetalizat 1.4 benzol. bun, mai departe 2565, 1777, 3674 prestige albestru metalizat benzinar 16volti cu airbag lateral; 8573, 2746, 5438 -preferance dizal rosu cu clima. nu stie nimeni unde vor ajunge masinile decat cei de la vanzari. se fac masinile, se testeaza, daca sunt "pass" cu verde, se trimit la depozit, de acolo se pun pe camion si pleaca la proprietar. nu sta nimeni sa vada 4386 daca merge la export sau la poplaca sau la bucuresti...
                              @tedugoromania: masina era personalizata daca-ti puteai pune clima fara sa fi obligat la airbaguri laterale sau jante de aluminiu. sau sa-ti pui tapiserie bej fara sa-ti iei cd mp3 si suport de ochelari. nu cred ca e cazul la dacia...acea personalizare e de fapt alegerea unui pachet de dotari, stabilit de renault, cum zicea si detail, pe baza unui studiu de piata.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google