Buton Reglare Faruri Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buton Reglare Faruri Logan

    La loganul meu cred ca e stricat butonul din interior ce ridica si coboara farurile.Cand le ridic la maxim si il dau in sus , acel buton nu sta in aceasta pozitie , revine la pozitia de jos. Ce e de facut , e stricat , cam cat costa unul?

  • #2
    incearca sa vezi daca mai sunt conectate cablurile de reglaj la faruri
    de obicei alea pica/sar/se rup si mai greu butonul

    Comment


    • #3
      Cum a zis colegul mai sus verifica conectarea corecta a cablurilor pe far,asta e cel mai frecvent defect.Astea sar din nu stiu ce cauza si cind se pun la loc face simptomul tau.Poate la tine nu au sarit de tot.Eu a trebuit la le montez de 3 ori pina am nimerit pozitia corecta.
      sigpicPasionat de MCV si natura

      Comment


      • #4
        Pai cum imi dau seama care e pozitia corecta? Se pun greu , au niste cleme sau altceva de care se prind , acele cabluri?
        Last edited by 82ADR; 17 January 2011, 19:49.

        Comment


        • #5
          am avut si eu problema asta si era cablu sarit sa rezolvat la service la garantie

          Comment


          • #6
            Cel mai bine este sa te mai ajute cineva, care sa stea in interior si sa invarta de buton.
            In spatele farului este un manson de cauciuc, pe care trebuie sa-l tragi un pic, inspre parbriz - culisand pe cablu. Asa vei vedea daca cablul este sarit de pe suportul lui. Iti vei da seama cum trebuie pus. Roaga-l pe cel care te ajuta sa invarta de buton intr-un anumit sens si vei vedea in ce directie se misca cablul. Apoi, cu farurile aprinse, trage la maxim de acea tija/suport pe care se monteaza cablul. Vezi in ce directie se misca farul. Acea tija are un arc si trebuie niste degete destul de finute pentru a o manevra si a pune cablul acolo (sistemul de prindere este similar cu cel de la manerul de frana de la bicicleta). Trebuie retinut ca dupa ce ai prins cablul, tija ve reveni inapoi atat cat ii permite butonul, deci daca pozitia minima/netrasa a tijei corespunde pozitiei celei mai de jos a farurilor atunci butonul trebuie sa fie pe minim. La fel daca corespunde pozitiei de maxim. (am facut asta de mult nu mai stiu cum erau pozitille).
            Sper ca nu am fost prea ambiguu in explicatii.

            Comment


            • #7
              Am o mica mica problema.Faza scurta imi bate prea jos si asta din cauza anvelopelor care pe spate sunt 195/65/15 si cele fata sunt 185/65/15 diferenta de 3 cm cum as putea sa rezolv problema infara sa schimb gumele?

              Comment


              • #8
                Asta e chiar tare! Cum ai putea? Reglezi farurile mai sus sau doar le ridici putin din interior de la butonul de langa deschiderea capotei motor.



                Sau o solutie mai simpla ar fi sa cumperi un logan nou cu farurile gata reglate!

                Comment


                • #9
                  Problema e ca butonul ala e la pozita 0 adik nu sa umblat la reglarea lor adica e cel mai sus si tot imi bate putin in jos.

                  Comment


                  • #10
                    Atunci cu un imbus le reglezi din fata de la fiecare far.

                    Comment


                    • #11
                      si pune butonul pe pozitia 2 sau 3 inainte de a regla
                      Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                      Comment


                      • #12
                        Nici la mine pare sa nu functioneze cum trebuie acel buton rotativ , de fiecare data cand am incercat sa reglez farurile pentru o vizibilitate mai buna (nu cu lumina proiectata fix la 3 cm de spoiler) n-am reusit , butonul revine mereu pe pozitia 1(minim) , la faruri n-am umblat decat sa schimb becuri , atat .
                        Last edited by prometheus; 11 April 2018, 23:50.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google