Bataie In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie In Mers

    Ieri am ramas fara baterie (pozitie uitata) am incercat de vreo citeva ori nu a pornit ...am incercat sa pornesc de pe alta baterie legat cu cabluri ...nimic ...era inecata ...i-am dat un vant de vreo 4-5 si a luat-o .
    Azi am mers pornit si am constatat o bataie ritmica la rulare la orice viteza .... cu masina in viteza sau scoasa din viteza ...aceasi bataie .
    Gropi nu am luat cel mult una mai mare dar dupa aceea am rulat cu masina si nu avea nimic nu batea nimic .

    M-am gandit sa nu fie de la cauciucuri ca sunt all season , vreo piatra ...mentionez ...cauciucurile au 2000 km sunt noi , iar bataia se aude pe sosea dreapta fara gropi sau denivelari.

    Vreo sugesti sfat parere ....mi-ar fii de mare ajutor .

  • #2
    ai gresit ca ai pornit impins... detaliaza acea bataie ritmica ...este valabila si la relanti ...daca da ... distributia nu mai este in ordine ... sau daca ai noroc ai o pietricica in anvelopa...

    Comment


    • #3
      1. Nu este indicat sa o impingi - riscul sa sara distributia
      2. Daca nu ai ABS si ai franat cumva brusc la viteza mare - riscul sa tocesti cauciucul neuniform => se poate auzi ceva ciudat la rulare
      3. Verifica cauciucurile - eu aveam o bucata de plastic dur infipt in banda de rulare si ma exasperase , deoarece pacanea mai ca o piatra, sau posibil sa ai un surub infipt.(eu am invartit bine masina pana am gasit problema cu plasticul infipt deoarece nu era la vedere)

      Avand in vedere ca se aude acea bataie indiferent daca este scoasa sau nu din viteza cu siguranta este ceva pe la roti , mai exact cauciucuri.

      Ridica masina pe cric si invarte fiecare roata si verifica
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        La relanti merge perfect ...nu se aude nimic ...porneste la fel la sfert de cheie .... problema sigur este la trenul de rulare ... pt ca pleaca bataia de la 20km/h si creste treptat odata cu cresterea vitezei.
        M-am uitat la cauciucuri am mai scos din pietre ...ma intreb sa nu fie ca sunt al season ...si e prea cald deja afara.
        Am tras de roti nu se aude nici o bataie ... la revizia de 50.000 km mi-a sugerat mecanicul sa schimb o bieleta dr fata .... cica aia cade prima am ...refuzat sa o fac ....sa fie de la aia ? LA gropi nu se aude nimic.

        sa rezolvat de la sine

        am desfacut toate 4 rotile ...am curatat toate pietrele mari .... erau ceva (anvelopele au profil V) la una dintre roti stanga spate am desfacut prezoanele aproape cu mana ... nefiind stranse sau s-au desafacut in mers . apoi am facut o tura la 60-70 km la ora pe liber nici un sunet doar motorul la relanti.

        Concluzia ...ori cauciucurile aveau pietre sau cel de pe spate nu fusese strins corespunzator .

        aviz amatorilor
        Last edited by bogdan178; 6 June 2011, 22:28. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Originally posted by bogdan178 View Post
          la una dintre roti stanga spate am desfacut prezoanele aproape cu mana
          Aproape sigur de aici era problema. Fi fericit ca ai depistat zgomotul ala si ai remediat problema la timp, prezonele slăbite pot chiar sa distruga filetul in timpul mersului, mai ales la viteza mare unde jocul ala se transforma in vibratii puternice si sustinute. Nu cred ca ai vrea sa-ti vezi roata intrand in depasire pe langa tine, in timp ce te deplasezi cu 130 la ora pe autostrada.

          Comment


          • #6
            cosmin are mare dreptate nici o masina cu pornire electronica nu se impinge....iti poti strica motorul....niciodata sa nu faci asta am un prieten care a stricat un rover cu faza asta....bafta..
            MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

            Logan din Bicaz (Neamt)

            Comment


            • #7
              N-are nicio treaba pornirea electronica cu impingerea masinii. Problema o reprezinta distributia pe curea.

              Comment


              • #8
                eu m-am riscat de cateva ori si la marci diferite si nu s-a intamplat nimic...stim cu totii ca pericolul exista dar probabilitatea sa se intample ceva este sub 5%

                Comment


                • #9
                  sal


                  si daca iti moare motorul in mers ? ce faci tragi pe dreapta sau reduci viteza si ii dai a-2 sa o pornesti?

                  ce alta metoda ar fii pt pornit in afara de impins ? as dorii sa stiu pt viitor.

                  bye

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bogdan178 View Post
                    sal


                    si daca iti moare motorul in mers ? ce faci tragi pe dreapta sau reduci viteza si ii dai a-2 sa o pornesti?

                    ce alta metoda ar fii pt pornit in afara de impins ? as dorii sa stiu pt viitor.

                    bye
                    dai la cheie.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Daca esti undeva la 300 km de prima localitate si ai ramas fara baterie nu o impingi ca se strica motorul chemi platforma , da i 1000 ron te lasa in fata unui magazin de piese auto sau peco schimbi bateria si pleci mai departe, gresit o impingi, dai a III a ,ea porneste , iti schimbi bateria la primul magazin de piese auto sau peco si mergi mai departe. Concluzie daca pornesti masina impinsa, in viteza a III a o data la trei ani cand te lasa bateria ,NU SE INTAMPLA NIMIC!.

                      Comment


                      • #12
                        Ce va mai place la unii sa dati sfaturi batranesti cand nici macar nu citit totul. NU este bine sa pornesti masina impinsa MAI ALES DACA ESTE DIESEL. Recomandat nici la benzinare dar totusi ... Inainte sa va dati toti cu parerea macar mai cautati si voi raspunsuri ( nu la mecanici care te iau cu ... pe vremea mea) si o sa vedeti ca din 10 insi care si-au impins masina cu motor DIESEL, 9 si-au stricat diverse pe la motor.
                        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                        Comment


                        • #13
                          Si ce user a spus altceva decat ce ai spus si tu aici, sau te-a contrazis...?

                          Da' ia zi tu ca tot stii de mecanica, unde este primul soc la motor daca se incearca pornirea prin ''impins'' ?

                          Care bulesc distributia (care sunt aia...) o fac pt ca nu stiu sa porneasca o masina prin impingere.
                          Multi o dau cu tr I. Tocmai de asta se stie din totdeauna (eu asa stiu) ca se foloseste tr II la pornire prin impingere.

                          NU se intampla absolut nimic nici la dizal, tensiunile din curea sunt aceleasi sau comparabile ca la un benzinar.

                          Ba mai mult, la benzinar apar tensiuni mai mari, pt ca e alt regim de turatii.
                          N-are nici o treaba compresia cu distributia mai exact cu cureaua de distributie.
                          Last edited by Octavian; 5 October 2011, 23:39.

                          Comment


                          • #14
                            verifica distributia..

                            Comment


                            • #15
                              bataia pe care o auzi are legatura cu turatia motorului sau cu viteza de rulare? (daca la rularea, de exemplu , la 80 km/h pe liber, redu usor viteza si daca frecventa batailor se reduce odata cu scaderea vitezei, fenomenul are legatura cu trenul (trenurile) de rulare (anvelopa, disc frina, rulment...). daca frecventa batailor are legatura cu turatia motorului, situatia este ceva mai delicata (poate fi vorba chiar de o decalare a distributiei). Dar curaj, verifica mai intii zgomotul cu motorul la ralanti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google