Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adevarul este ca trebuia eu sa-mi pastrez microbuzul care pierdea presiune la ambreiaj, si nu trebuia folosit excesiv. Astfel m-am invatat sa nu folosesc ambreiajul decat cand este nevoie (schimbi viteza), in rest la franari scoteam masina din viteza, la semafor bagam in viteza exact cand voiam sa plec de pe loc (nu cum fac unii stau cu piciorul pe ambreiaj). A fost o masina care, prin destulele defecte pe care le avea, m-a invatat sa conduc protectiv cu masina. Poate faceam o donatie pe formu cu masina sa invete lumea sa conduca o masina intr-un mod cat mai grijuliu pentru masina.

    Comment


    • am cca 73 de mii km si n-am avut probleme cu el. sa ma astept sa apara, avand in vedere ca il calc excesiv ?

      Comment


      • schimba vitezele fara sa-l calci, la turatie optima, si va fi nemuritor.

        Comment


        • Nu stiu ce inseamna excesiv. Plus ca durata de viata a ambreiajului, placii de presiune difera de exploatare. Daca astia 73.000 sunt facuti in oras (Bucuresti), probabil trebuie sa te astepti la un schimb. Daca din 73.000 de Km, 50.000 de Km sunt facuti pe autostrada, nu cred ca este cazul :-?

          Comment


          • Originally posted by Kojak View Post
            schimba vitezele fara sa-l calci, la turatie optima, si va fi nemuritor.
            asta n-am prea inteles-o. am vazut ceva mai sus, dar nu f...i naibii cutia ?!

            Originally posted by Urmelinho View Post
            Nu stiu ce inseamna excesiv. Plus ca durata de viata a ambreiajului, placii de presiune difera de exploatare. Daca astia 73.000 sunt facuti in oras (Bucuresti), probabil trebuie sa te astepti la un schimb. Daca din 73.000 de Km, 50.000 de Km sunt facuti pe autostrada, nu cred ca este cazul :-?
            sunt muulti in bucuresti. excesiv= stau mai mereu cu piciorul pe el in coloane la semafor (sa ma prinda pregatit startul la "liniute" ) si inainte sa franez calc ambreiajul.
            Last edited by B997NDL; 4 April 2014, 11:56. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • https://www.youtube.com/watch?v=jLw0hAtOik4 Vizionare placuta si daca aveti curaj va doresc succes. De scos din viteza fara ambreiaj e cel mai simplu lucru si nu va carai niciodata pentru a intra in urmatoarea treapta e putin mai greu dar se invata.

              Comment


              • eu am venit asa cu un mcv dci cam 200km ca m-a parasit pompa era rasul maxim in masina ca mai eram cu 2 prieteni si le aratam ca merge si cu pedala de ambreiaj la fund fara sa scada viteza am schimbat dupa ureche pana la afumati(veneam de la iasi) cand dupa o oprire de 5 minute a inceput sa functioneze iar ambreiajul... avantajul a fost ca era noapte si traficul redus.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  ... si inainte sa franez calc ambreiajul.
                  Cea mai mare greşeală pentru un oprit în siguranţă!

                  Comment


                  • Explica si de ce asa. Ca multi vor crede ca oprirea masinii se face in viteza de deplasare sau cine stie ce mai cred unii. Explica, pentru a evita sa fii luat la misto, in ce conditii se franeaza cu masina in viteza. Pentru ca partea asta nu este explicata mai nicaieri din ce stiu, desi asa cum coborarea in panta se specifica cum ar trebui coborat, cred ca ar trebui explicata si partea asta.
                    Last edited by Urmelinho; 4 April 2014, 14:59.

                    Comment


                    • Cand debraiezi complet uzezi cel mult rulmentul de presiune. Si nu foarta lume schimba kitul de ambreiaj din cauza astuia. Cand patinezi ambreiajul (plecare de pe loc, urcat borduri, tractat greutati mari)se uzeaza discul si placa, si din cauza astora schimbi kitul de ambreiaj.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Sotia mea a obtinut permisul prin ianuarie 2012.
                        A fost invatata de instructor ca atunci cand calca frana, sa calce si ambreiajul.
                        Nu va imaginati cate emotii mi-a dat, in situatii diverse: in panta cu viraj, curbe banale, treceri de pietoni cu indivizi intempestivi etc.
                        Nu am absolut nimic cu ea, ci cu inteligentul de instructor (fost sofer de camion).
                        Un om care nu a avut de-a face cu tehnica, isi creeaza niste reflexe puternice, greu de corijat...
                        Cine vrea sa stie de ce, sa faca experimente, in conditii de siguranta!

                        Acum eu am emotii: cat ma va tine pe mine ambreiajul?
                        P.S. Nu mai amintesc de tehnica plecarii de pe loc, a schimbarii vitezelor. Ce e aia forfecare??? Bleah!

                        Instructori! Bleah!
                        Last edited by 77sky; 4 April 2014, 15:54.
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Instructorii in 30 de ore abia au timp sa te invete suficient sa iei permisul. Ca sa te invete sa conduci mai dureaza,d e aia costa 3000 de euro scoala de soferi in alte tari, tari in care chiar daca nu sunt autostrazi, mor mai putini oameni pe sosele.
                          Si eu am invatat sa conduc asa, apoi m-am obisnuit si cu frana de motor si alte manevre.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Instructorul meu (in martie 1996 am obtinut permisul) m-a fortat sa conduc fara frana (era iarna, zicea ca o sa imi foloseasca)
                            Intr-adevar, ce bine mi-a prins! Te obliga sa cunosti masina, sa conduci preventiv.

                            Daaaar, sa revenim la ambreiaje...
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Originally posted by Urmelinho View Post
                              Explica si de ce asa. Ca multi vor crede ca oprirea masinii se face in viteza de deplasare sau cine stie ce mai cred unii. Explica, pentru a evita sa fii luat la misto, in ce conditii se franeaza cu masina in viteza. Pentru ca partea asta nu este explicata mai nicaieri din ce stiu, desi asa cum coborarea in panta se specifica cum ar trebui coborat, cred ca ar trebui explicata si partea asta.
                              in momentul cand masina ruleaza cu schimbatorul in punctul mort,grupul (din cutie)se invarte de 2 ori mai repede decat rotile(datorita satelitilor)de aceea nu este recomandat sa se mearga cat mai mult in viteza.multi de pe acest forum au citit manualul loganului.am mai spus:teoria ca teoria-cusurubelnita mai greu.pacat ca multi(nu toti)loganisti de 5 stele au ceva impotriva.pe timpuri cand internetul era pe linia telefonica,iar multi nu aveau nici dacia 1310,era un use: Klaus(soricelul) pe care multi lau apreciat.mai pe romaneste era tatal nostru.si nu lucra la fabica.tot din cauza unor ,,cunoscatori"nu a mai intervenit.era pe timpurile cand manualul de logan se vindea pe bani buni,marfa de contrabanda.cu aceasta ocazie il salut pt ca stiu ca el urmareste forumul(lam vazut activ pe alte forumuri).de ce acesti carcotasi nu explica si fenomenele(gen-cade cutia ).acel raspuns pt mine este echivalentul,,asa face toate".este nevoie de o explicatie pt ca de acum incolo sa nu mai folosesc acest stil de mers.daca stiam ca se ajunge la aceste discutii ...

                              Comment


                              • Originally posted by B70NGY View Post
                                ide ce acesti carcotasi nu explica si fenomenele(gen-cade cutia ).acel raspuns pt mine este echivalentul,,asa face toate".este nevoie de o explicatie pt ca de acum incolo sa nu mai folosesc acest stil de mers.daca stiam ca se ajunge la aceste discutii ...
                                adica ce stil de mers ?! sa nu mai calci ambreiajul cand schimbi ? da-l dracu, nu-l mai calca. ca sa te parafrazez, " are toate" cutie automata. nu ?
                                si cutia zice "multumesc".

                                Originally posted by 77sky View Post
                                Instructorul meu (in martie 1996 am obtinut permisul) m-a fortat sa conduc fara frana (era iarna, zicea ca o sa imi foloseasca)
                                Intr-adevar, ce bine mi-a prins! Te obliga sa cunosti masina, sa conduci preventiv.

                                Daaaar, sa revenim la ambreiaje...
                                si adica, daca am de franat dintr-a patra (cca 70 km/h) in 40-50 m sa bag in toate vitezele (3,2, 1) ca sa opresc ?!
                                Last edited by B997NDL; 4 April 2014, 21:08. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google