Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Bun, haideti sa vedem si niste sfaturi pertinente, despre ambreiaj si cum sa-i prelungim viata acestuia, ca de carcoteli si posturi "aruncate", ne-am cam saturat. Deci...
    Nu mai tine piciorul pe ambreaj la stopuri sau pe loc ca il atingi fara sa-ti dai seama si el patineaza si se uzeaza degeaba,si mai ales in mers pe premiza ca sa fiu pregatit.Socrul meu il vedeam si ma luam de el "de ce tii piciorul pe ambreaj-sa fiu pregatit"rezultat doua in 25000km la cielo.
    A doua cauza nu si generalizez insa este cablul strans prea tare,cine nu stie il strange fara sa isi dea seama,si debraiaza foarte putin furca cat sa patineze e vorba si de 1 mm.Aici ma refer la cele cu cablu,acesta dupa strangere trebuie sa aiba un mic joc tocmai pentru ca furca sa nu fie tensionata si debraieze.

    Comment


    • La cine mai are ambreiaj pe cablu. Acum sunt hidraulice. Nu ai ce sa mai strangi. Mie mi se parea ca e cam sus si l-am rugat la revizia 2 sa imi lase mai jos ambreiajul. Mi-a zis ca nu se poate regla, e hidraulic.

      Comment


      • cred ca asa e doar la dci si la 16v. si nu stiu daca la toate, sau doar la laureate.
        si eu am hidraulic, si nu sunt sigur daca e bine sau rau.
        ai vazut cat costa rulmentul hidraulic ?

        Comment


        • Nu stiu cat costa, ce stiu este ca stiu sa folosesc ambreiajul.... Ma va tine pana dau masina. Daca era vreo prbl de fabricatie pica pana la 41k km cat are masina. Asa ca un minim de pana la 150k km va duce. La un 15-16k km pe an, dau masina la remat....

          Comment


          • Originally posted by procatta View Post
            A doua cauza nu si generalizez insa este cablul strans prea tare,cine nu stie il strange fara sa isi dea seama,si debraiaza foarte putin furca cat sa patineze e vorba si de 1 mm.Aici ma refer la cele cu cablu,acesta dupa strangere trebuie sa aiba un mic joc tocmai pentru ca furca sa nu fie tensionata si debraieze.
            Cablul strans face ca ambreiajul sa aiba cursa lunga; daca il slabesti "cade in podea", in sensul ca debraiaza la apasarea maxima a pedalei.
            Nu ai ce joc sa reglezi; rulmentul e permanent in contact cu placa de presiune; se regleaza doar cursa pedalei. Debraierea se face la cea mai mica atigere a pedalei iar ambreierea fix la sfarsitul cursei.
            ...
            La 80.000 km, nici o problema desi a fost condusa si de catre un un incepator care, e drept a primit instructajul periodic; a se citi cicaleala. .
            Last edited by IancuMIC; 3 August 2014, 22:16.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • nene Iancule, si tu ai ambreiaj hidraulic ? am inteles ca doar la astea se face debreierea la cea mai mica atingere, si citeam ca sunt mai predispuse avarierii din cauza aceasta. acum, nu stiu ce sa zic. am citit un articol pe patru "ciuning" despre asta.

              Comment


              • Iancu daca are euro 4 e pe cablu. Numai de la cele euro 5 s-a bagat hidraulic, plus caseta de directie asistata electric, plus multe altele, filtru benzina exterior etc.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  nene Iancule, si tu ai ambreiaj hidraulic ? am inteles ca doar la astea se face debreierea la cea mai mica atingere, si citeam ca sunt mai predispuse avarierii din cauza aceasta. acum, nu stiu ce sa zic. am citit un articol pe patru "ciuning" despre asta.
                  De ambreiaj pe cablu vorbeam. La acest tip, debraierea se face exact asa cum am zis; incepe odata cu apasarea pedalei. De reglat se regleaza doar cursa totala a pedalei; cursa mica, ambreiaj lucreaza "la podea", adica imediat ce ridici piciorul.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • @Archangel
                    ce vorbesti ?! a mea e euro4 si are tot ce ai zis mai sus, mai putin filtrul, care e de motorina.

                    Comment


                    • Ma refeream la 16v, Euro4 vs euro5...

                      Comment


                      • Din cate stiu tot ce e jr5 e hidraulic

                        Comment


                        • sal!ce parere aveti de kitul de ambreiaj MASTER-SPORT,produs in Germania?

                          Comment


                          • Cat dai, atata face. Made in Germany nu mai e demult garantia calitatii. Master Sport e o marca low cost de piese auto.

                            Comment


                            • Cred ca e ambalat in germania...
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • am intrat pe situl lor si liniile de productie sunt in Germania.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google