Fluctuatii De Turatie La Relanti....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Bun aceeasi problema am inceput sa o am si eu pe la 60.000 km o data cam la 3 sapt imi fluctueaza relantiul, o data cu clima pornita statea pe la 600 rpm si tot salta acceleram si dadea sa moara, cand am plecat de pe loc nu mi-a murit motorul si nici nu a mai pornit numai dupa vreo 3 chei ... Zicea cineva ca e de la clapeta, as vrea sa o schimb dar vreau sa ma documentez inainte thx

    Comment


    • #62
      Originally posted by andrei View Post
      Din fraza asta chiar nu se intelege ca vorbesti despre masina ta...
      A fost o aberatie scuze dar asa imi arata sta acul la 500 aprca as avea motorul oprit si daca turez turometrul merge foarte greu trebuie neaparat sa ajung la un service .

      Comment


      • #63
        Am si eu o intrebare aseara cand am coborat la masina sa plec am pornit motorul si am mai stat vreo 10 minute sa fumez o tigara si sa astept pe cineva.Cand am pornit motorul acul statea la 1000 de turatii lucru care ma mirat pana acum nu se ducea asa sus.Am fumat o tigara ,am mai stat la o vorba si am lasat motorul sa mearga sa dea caldura si knd m-am intors turatia era pe la 700-750.E normal asa ceva?

        Comment


        • #64
          E foarte normal daca mi se permite expresia. Asa fac toate masinile.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #65
            Deci pe vreme rece se ambaleaza ea singura putin pana se incalzeste motorul?Un fel de soc cum aveau vechile dacii numai ca asta e automat.Am inteles mersi.

            Comment


            • #66
              Exact un fel de soc automat. Ai inteles bine. Si stai linistit, e normal sa faca asa
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                @Ciochy: Mergi in service pentru o testare, o sa gasesti sigur problema.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #68
                  Am fost in service si daca problema nu e atuncea pe loc nu prea isi dau astia seama, vai si amar de capul lor, problema imi apare o data la cateva saptamani deci mai asteptam

                  Comment


                  • #69
                    Nu e adevarat, eroarea ramane memorata.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Nu stiu daca se poate numi erroare cand acea clapeta de aer presupun, are un defect mecanic, am inteles ca acea clapeta are o supapa cu arc si ca acel arc sa blocheaza sau na ma rog supapa

                      Comment


                      • #71
                        Daca motorul s-a oprit in mers eroarea se memoreaza.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #72
                          Pun si eu un clip cu variatia turatiei la relanti, in functie de pornirea / oprirea diferitilor consumatori electrici (lumini, dezaburire, lumini ceata). Mergea si ventilatia, pe tr2.
                          Eu consider ca e normal, nu se poate considera o problema atat timp cat dupa ce pornesc un consumator initial scade, dar incet-incet revine la normal.
                          Sper ca este un exemplu bun, pentru a lamuri aceste mici variatii.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #73
                            La mine exista variatii shi cand dau muzica f tare... Se tureaza motorul putin dupa bass... De treaba cu consumatorii m-am prins si singur insa as avea shi eu o intrebare... Care este concret procesul prin care motorul se subtureaza. Este clar ca apare un factor ce ''forteaza'' motorul sa zic asa. Singurul care imi trece prin cap este alternatorul. Acum stau si ma gandesc... Daca apare brusc un consumator nou pentru alternator... Sa zicem farurile, asta inseamna ca alternatorul este pus in miscare mai greu? Nu prea imi vin cuvintele sa explic insa in principiu ce am vrut sa zic este ca atunci cand aprind farurile alternatorul merge mai greu si motorul simte acest lucru? Eu ma mai jucam cu alternatoarele lu` tata cand eram mic si se invarteau destul de usor... Demontat de pe masina fiind... Adik sunt sigur ca nu ar fi avut nici cea mai mica problema motorul in a-l invarti... Daca apar consumatorii se modifica si rezistenta mecanica a alternatorului? Adik se invarte mai greu? Sper sa ma lamuriti shi pe mine... Am de ceva timp dilema asta... Mersi
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Alternatorul este o sarcina destul de mare ptr motor deci cu cit sarcina alternatorului creste cu atit ii trebuie mot. Sa traga mai din greu . Este o explicatie destul de precara dar atit pot eu sa va explic.

                              Comment


                              • #75
                                @danielliviu: E normal, initial scade putin turatia dupa care apare corectia.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google