Puncte de ridicare - buzele sunt uzate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puncte de ridicare - buzele sunt uzate

    Salut!

    Care sunt locurile unde se poate pune cricul sau capra pt. a suspenda mașina?
    Am văzut pe la vulcanizări și prin tutorialele lui Cristi Streulea că ei pun cricul hidraulic pe undeva pe dedesubt dar n-am reușit să văd clar unde.

    Buza aceea de sub prag sub care se prinde cricul în mod obișnuit e toată strâmbă de câte ori a fost ridicată mașina așa că n-aș mai vreo s-o folosesc. Pe burta mașinii, sub portiere mai am de asemenea de la vechii proprietari niște adâncituri de la cum au împuns-o.

    Mersi.

  • #2
    Pe fata, de semilonjeroane si pe spate, de punte.
    Si la mine sunt muci zonele dedicate ptr ridicare (buzele alea de care zici). Asta pentru ca in decursul timpului nu toti au tampoane de cauciuc pe bratele alea de ridicare.

    Comment


    • #3
      Cat am cautat tampoanele acelea de cauciuc, pentru cricul hidraulic. Am luat unele, s-au taiat imediat ce am ridicat masina, data fiind muchia aceea a pragului.
      Le-am luat de pe Aliexpress, excelente! Suficient de dure cat sa reziste, suficient de moi cat sa protejeze tabla.
      Da, intr-adevar, ma folosesc de punti, semilenjeroane, sunt cele mai solide!
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #4
        Am folosit și eu puntea pe spate. Doar că nu are suprafețe plane. E de fapt un trapez gol căruia îi lipsește baza. Și care bază de ar fi, nu-i paralelă cu orizontala. Până la urmă am improvizat cu un cric romb sprijinit strâmb a.î. să poată susține cele 2 laturi ale trapezului.

        Pe față am sprijinit-o de jugul motorului - părea destul de solid și el.

        Comment


        • #5
          Nu exista ca la Skoda Octavia un manual de service ceva in care sa fie explicate aceste puncte? Octavia e cealaltă mașina și de asta întreb ca la loganul asta laureate de 1.4 nu am încercat încă sa o ridic dar urmează...

          Comment


          • #6
            În manualul de service zice să o ridici de buză cu "un elevator cu 2 coloane". E gândit prost sistemul. La berlină aveam câte un pătrat în vecinătatea fiecărei roți anume de pus cricul sau elevatorul sub el. La papuc parcă era o teavă pătrată orizontală în care înfingeai cricul în formă de Γ.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google