Intrebare legate de niste fire la care s-au rupt izolatia / fir rupt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare legate de niste fire la care s-au rupt izolatia / fir rupt.

    Salut, recent am lasat un Logan 1.6 MPI + GPL an 2007 in service pentru niste reparatii, cand am luat masina mi-au zis ca am niste fire care nu sunt izolate, efectiv s-a rupt izolatia.
    Mi se aprind total aleatoriu martori de ABS + centura sofer si cel de la frana de mana ramane mereu aprins, iar ei mi-au zis ca este ceva legat de firele aceastea si ca ei nu se baga.
    Am vb cu un electrician, dar nu a avut timp sa se uite, insa intrebrea mea este daca aceste fire are vreo legatura cu ABS-ul, martorul de centura sau frana de mana.
    Am mai fost la un tester special de renault si el mi-a zis ca ii da ca este ars caculatorul de ABS, insa are momente cand ramane aprins sau se stinge concomitent cu martorul de centura.
    Atat vreau sa stiu ce legatura au firele acestea, din ce am vazut eu si mi-au spus si ei sunt 3 fire, iar unul este intrerupt.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 1 week ago.

  • #2
    Nu ai martor de centură pe Logan I.

    ABS+frâna de mână = probleme la senzorii ABS de pe față

    Nu cumva viteza afișată pe TdB e mai mică decât cea reală ?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      In primul rand poate ne dai mai multe detalii - de unde ești poate iei legătura cu un coleg din zona ta care te poate ajuta sa verifici și partea ABS - eu la o Octavia și un Logan din 2008 am pățit sa se aprindă martorul de ABS după schimbarea plăcuțelor și discurilor de frana - la Octavia fiind foarte ruginite discurile se exfoliau și bucatelele de metal de la ele cădeau pe senzorul ABS lipindu-se de acesta - este magnetic - și făceau să se aprindă martorul in bord

      Comment


      • #4
        Originally posted by t0rquemada View Post
        Nu ai martor de centură pe Logan I.

        ABS+frâna de mână = probleme la senzorii ABS de pe față

        Nu cumva viteza afișată pe TdB e mai mică decât cea reală ?
        Greseala mea, este vorba de martorul de airbag + ABS care se aprind concomitent.

        Comment


        • #5
          Originally posted by indiferentbv View Post
          In primul rand poate ne dai mai multe detalii - de unde ești poate iei legătura cu un coleg din zona ta care te poate ajuta sa verifici și partea ABS - eu la o Octavia și un Logan din 2008 am pățit sa se aprindă martorul de ABS după schimbarea plăcuțelor și discurilor de frana - la Octavia fiind foarte ruginite discurile se exfoliau și bucatelele de metal de la ele cădeau pe senzorul ABS lipindu-se de acesta - este magnetic - și făceau să se aprindă martorul in bord
          Sunt din Curtea de Arges, totusi mi se pare ciudat ca se aprinde si se stinge aleatoriu, nu conteaza neaparat viteza.

          Comment


          • #6
            Parca din fotografie firele intra in modulul abs.Ar putea fi cauza aprinderii martorului.Firele sunt cu plasticul luat de tot dupa ele sau doar frecate?Cel mult poti incerca sa identifici dupa culoare firul rupt si sa refaci legatura si izolatiile la celelalte doua.

            Comment


            • #7
              Firele sunt de la canistra de carbon (371) nu de la ABS (118)
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Originally posted by madi View Post
                Parca din fotografie firele intra in modulul abs.Ar putea fi cauza aprinderii martorului.Firele sunt cu plasticul luat de tot dupa ele sau doar frecate?Cel mult poti incerca sa identifici dupa culoare firul rupt si sa refaci legatura si izolatiile la celelalte doua.
                Sunt destul de rupte, din poza lui t0rquemada cea de-a doua, din firele acelea 106 se rasfrang pana la conectorul acela 371.
                Atasez o poza cu traseul, iar firele respective se duc undeva la o cutie sub farul din stanga.​
                Attached Files
                Last edited by 77sky; 1 week ago.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Firele sunt de la canistra de carbon (371) nu de la ABS (118)
                  Din ce m-am uitat si eu duce la 371, acum intrebarea este ce rol are in functionarea motorului?

                  Comment


                  • #10
                    Uite asta , daca mai e nevoie, am mai mult. Canistra carbon.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gabi31 View Post

                      Sunt destul de rupte, din poza lui t0rquemada cea de-a doua, din firele acelea 106 se rasfrang pana la conectorul acela 371.
                      Atasez o poza cu traseul, iar firele respective se duc undeva la o cutie sub farul din stanga.​
                      Firul bej cu sectiunea 0.5 mm2 din canistra vapori de benzina (371) pinul 2 -3BB merge in calculatorul de injectie (120) mufa neagra pinul 4 (iar firul alb din pinul 1 -3FB merge in releul injectie 1047 pinul A5), vezi si atasat:
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Mersi mult, apropo ai idee daca nu ar functiona sau daca este intrerupt ar trebuie sa se aprinda martorul motorul sau alt martor din bord?
                        O sa ma duc la electrician sa le izoleze oricum si poate il ajuta daca ii arat si schemele respective, dar nu cred ca este intrerupt, cel putin la injectie daca ar fi presupun ca s-ar aprinde check-ul in bord.
                        Last edited by 77sky; 1 week ago.

                        Comment


                        • #13
                          Daca electricianul la care mergi are si o diagnoza preferabil dedicata Dacia\Renault poate sa verifice foarte usor eventuala eroare a canistrei (vezi atasat o captura doar ca ex) sau erori (plus celelalte) din injectie dar si din ABS, Airbag (tinand cont si de ceea ce ai scris anterior) TdB, etc., daca nu atunci poate face macar verificarile electrice necesare.​
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Am fost la electrician, mi-a zis din prima ca este de la canistra de carbon firul acela, iar pe partea de ABS + martorul de la frana de mana este cazuat de calculator de ABS care este defect si care trebuie inlocuit, mersi tuturor de raspunsuri si de ajutor.
                            Martorul de airbag a fost legat pe un fir de la ABS cel mai probabil, deoarece mi-a zis ca nu are nicio legatura cu ABS-ul de se aprind concomitent.
                            Last edited by gabi31; 1 day ago.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google