Problema inexplicabila motor Logan 1.4 MPI (fara GPL) din 2007.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema inexplicabila motor Logan 1.4 MPI (fara GPL) din 2007.

    Am o problema cu Logan-ul 1.4 MPI (fara GPL) din 2007. Se intampla aproximativ odata pe saptamana imediat dupa pornire, indiferent ca motorul este cald sau rece,relantiul sa scada la 200-300 rpm, aproape la limita de oprire si motorul sa vibreze violent. Uneori apuca si se opreste, alte data , daca o las asa isi revine singur dupa un interval cuprins intre 30 secunde si un minut doua. Deasemenea se mai intampla tot ocazional ca atunci cand conduc in orasul aglomerat si merg bara la bara si schimb des vitezele, relatiul sa scada tot asa la 200 .. 300 rpm pentru cateva secunde apoi sa isi revina singur. Mi s-a intamplat chiar saptamana aceasta , eram in trafic aglomerat si cand am lasat pe liber sa schimb viteza relantiul s-a dus spre zero, am tras pe dreapta si dupa vreo 15 secunde si-a revenit. La drum lung nu imi face niciodata acest defect, doar in oras si la pornire , aproximativ o data pe saptamana.Defectul apare in zilele calde, cand a fost vreme rece,geroasa nu s-a mai intamplat. Precizez ca in afara situatiei cand apare acest defect, motorul are o functionare normal, fara nicio abatere. Distributia este in termen, deasemenea s-a schimbat in urma cu doar 7000 km bujiile, fisele, bobina inductie si sensor turatie- toate piese de origine . Am fos si la un service unde au verifict sistemul de aprindere si alimentare cu benzina si nu au gasit niciun defect.In filmarile atasate se poate observa cum motorul porneste, se duce spre turatia de zero, vibreaza violent apoi isi revine singur la o functionare normala relantiul stabilizandu-se la 700…800RPM, fara sa apas pedala de acceleratie


  • #2
    Salut
    Facea asa si cu senzorul de turatie vechi. Daca nu mai verifica-l inca o data ( sa fie curat si circuitul electric al acestuia sa nu aiba intreruperi - fire si mufa OK).
    Verifica si mufa de la bobina de inductie
    Aceste operatii nu costa, asa ca se poate face, chiar daca nu se rezolva.
    Bafta

    Comment


    • #3
      1. La Logan I turometrul începe de la 500rpm nu 0rpm
      2. Motorasul pas cu pas, s-a mai discutat, trebuie doar căutat

      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google