Logan:multiple Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan:multiple Probleme

    eu unul nu v-as recomanda sa va cumparati un logan sh asa cum am facut eu
    mai ales sa il cumperi nou si sa vezi ca peste cateva luni de mers, va trebui sa investesti in reparatii

    1 problema: pt prima data dupa 3 ani de folosire mi-a dat rateu( o bubuitura mare , ridic ccapota si mirosea a cauciuc incins, insa nu am vazzut nimic) apoi a mers normal
    2: problema:dupa ce am schimbat placutele de frana cu unele de 50 lei mi-au scartait rotile la plecare, in marsarier si mereu cand schimb viteza turatia e sub 1000, acum am schimbat placutele de frana cu unele originala:100 ron
    la fel, imi scartaie rotile



    CE SA FAC???



    3: cand merg prin drumuri de tara. gropi, pe sub masina se aud zgomoturi infundate, am fost la mecanic, tot ce a gasit a fost scutul, l-a strans, dar tot degeaba

    Stiti care ar putea fi problema?


    MERSI!



    mersi!!!

  • #2
    pai si ce vina are masina cand tu pui placute de 2 lei ? Ce legatura are faptul ca rotile scartaie ... cu placutele ? ) Sau scartaie placutele ... aia e total altceva . E posibil sa fie discul praf , sau mai dureaza un pic pana iau placutele forma discului .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Daca tu crezi ca Loganul are multe probleme.......eu zic sa te uiti si in "gradina" vecinului: opel, ford, chevrolet......si ai sa vezi ca si unii din ei au probleme la masina....dupa o perioada de timp.

      Ar fi mai bine sa ne dai mai multe detalii despre masina ta, gen: model, an de fabricatie, km in bord totali, km parcursi cu ea.
      LA acel scartait ....unde se aude mai bine...fata sau spate....sau undeva mijloc?
      CApetele de bara si bieletele antiruliu+bucsele nu prezinta uzura?.....Faci revizia la timp?..adica schimbi uleiul si toate cele la 15.000km?
      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

      Comment


      • #4
        dragos tati, ai luat o masina second si se pare ca te-ai dus la un farmacist sa-ti repare masina.
        1. acel rateu poate fi de la o bujie care nu functioneaza corespunzator. ai masina de 3 ani, in toti acesti 3 ani ai exploatat masina si acum dai vina pe ea ca nu functioneaza in parametrii normali. cine stie ce intretinere i-a aplicat soferul anterior.
        2. exact cum au spus si colegii de mai sus, ai pus placute de 2 lei si vrei sa se comporte ca si cele de calitate, cam absurd zic eu. degeaba ai pus acum placutele de origine, discurile deja au fost afectate. dar mai degraba acele placute "de origine" ti le-a montat tot nea farmacistul Dorel.
        n-am inteles de ce tot in punctul 2 ai adus problema rotatiilor pe minut, e normal ca relantiul sa scada sub 1000rpm, pe la 7-800rpm este normal.
        3. cum am mai spus, ai fost la un farmacist sau la serviceul unde lucreaza Dorel, iar de Dorei e plin in tara asta.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          probabil ca in 3 ani de cand il folosesti nu ai schimbat nimic, ai facut o gramada de km si trebuia sa mai tina inca 15 ani
          La intrbarea ta raspunsul este: cauta un mecanic auto nu agricol.

          Comment


          • #6
            Daca ar avea atatea probleme loganul nu ar mai fi facut taximetristii 500.000km. Mergi des pe drumuri de tara? Am un vecin cu un passat luat de nou si dupa un an s-au dus amotizoarele, capetele de bara mers in fiecare zi pe drum de tara plus zgomote si scartieli prin bord si usi.

            Comment


            • #7
              Eu am logan de nou si singurele probleme care le-am avut pana acum au fost la gpl, a sarit plamanul de pe pozitie (rezolvat dupa iesirea din garantie pe gratis dupa ce am apelat la vocea clientului) si o pierdere de antigel care vad ca se confrunta mai toti cei cu GPL ( la mine s-a rezolvat dupa repozitionarea plamanului).Alte hibe ar fi zgomotele, acei "greierasi" dar aia se fac din cauza calitatii drumurilor noastre si in plus de asta loganul nu e antifonat ca o masina premium.
              O bubuitura dasta sub capota am avut si eu la Dacia 1300, era vara si s-a mers cu socu tras din greseala, iar la repornire masina a facut compresie mare si a sarit busonul de la ulei in capota... mare sperietura ce am tras atunci.
              Last edited by vallio; 26 October 2011, 18:36.

              Comment


              • #8
                ok
                am luat masina cu 20000 de km era bine intretinuta si toate reviziile la zi

                eu am mers foarte rar in acesti 3 ani
                nu am fortat-o deloc am mers in jur de 5000 km

                Comment


                • #9
                  Uleiul l'ai mai schimbat si tu, sau e tot ala din fabrica?
                  Placutele de frana de ce le'ai inlocuit?
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Daca ai facut in 3 ani doar 5000km,inseamna ca aceasta masina a mers doar 1600km pe an.Pai atunci sincer nu stiu de ce-ti mai trebuie masina.
                    Numai bine.
                    ps:ai schimbat ceva din consumabile[ulei,filtre]?
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      Stati usor nu aruncati cu pietre in ele.

                      Prietene, problemele tale se rezolva foarte usor.

                      Problema cu placutele se rezolva prin inlocuirea placutelor si a discurilor care probabil sunt uzate cu unele mai calitative.

                      Problema cu rateul se rezolva si ea cu un simplu test de calculator la o rprezentanta.

                      Problema cu zgomotele de sub masina si aceea se rezolva daca pe un drum de tara cu gropi si probabil pietris sa mergi incet. Daca mergi tare pe acolo si in MERCEDES se vor auzi pentru ca acel pietris este aruncat de roti in caroserie.

                      Deci nu vad de ce trebuie sa cataloghezi Loganul ca fiind o masina proasta doar pentru niste probleme minore care la o masina SH sunt de asteptat.
                      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dragosss88 View Post
                        ok
                        am luat masina cu 20000 de km era bine intretinuta si toate reviziile la zi

                        eu am mers foarte rar in acesti 3 ani
                        nu am fortat-o deloc am mers in jur de 5000 km
                        Iarta-ma ca te-ntreb, nu vreau sa par arogant, ai mai avut pana acum masina? Ai luat pe cineva langa tine sa te-ndrume cam ce ar trebui sa faci cand cumperi o masina SH? De unde stii ca a fost o masina bine intretinuta daca dumneata ne spui ca ai cumparat placute de 50 de lei?

                        1. Poate fi de la bujie dar te-ntreb, de ce nu te-ai dus la un service sa vezi care a fost motivul acelei bubuituri?
                        2. Nu mai cumpara placute de 50 de lei. Atat dai, atat face! Probabil va trebui sa schimbi si discurile acum pt bucuriile alea de placute de 50 de lei.
                        3. Da muzica mai tare sau cauta un mecanic, nu mecanicul la care te duci dumneata acum, cauta un MECANIC AUTO!

                        Ai schimbat uleiul vreodata?
                        Ai citit caietul de intretinere?

                        Noi venim cu probleme si fac pariu ca nu stim sa bagam codul la casetofon daca este necesar!
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Poti pune o poza cu masina?Sa vedem despre ce masina vorbim........o poza face cat o mie de cuvinte
                          Si mai amanuntit cu ce ai schimbat la masina in tot acest timp.Si daca se poate si de celalalt posesor al masini.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            "Ai citit caietul de intretinere? "" bine punctat @ Eu4yas o mare parte din utilizatorii de automobile nu au avut curiozitatea sa citeasca cartea de intretinere si dupaia pun botu la fiecare dorel care zice ca uleiu se schimba la 30 miii ca placutele de 50 lei sunt bune s.a.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Zgomotele despre care spui ca se aud pe sub masina pot fii de la bieleta anti-rasturnare, bucsile de la bara stabilizatoare sau bieletele anti- ruliu .
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google