Aproape aceeasi chestie, tocmai chestia aia care face diferenta cine ia 170 si cine ia 165/h
)
O masina condusa in stil puturos, iti trebuie o perioada sa o ''desfunzi''( setare ECU, bujii, ...)
Am doi cunoscuti carora le-am dat barca mea sa se care (unul e fratello) si ca prima impresie a fost ca urca mai usor in turatii, trage mai bine la deal, toate astea inainte de remap (oricum de diferente nu mai imi dau seama, numai cand ma dau cu una stock, IMEDIAT simt diferenta
)
Si ca particularitate: la mine tzava de esapament e lacrima, abia daca-ti ramane ceva murdar pe deget. La altii am vazut ca e afumata rau.
)O masina condusa in stil puturos, iti trebuie o perioada sa o ''desfunzi''( setare ECU, bujii, ...)
Am doi cunoscuti carora le-am dat barca mea sa se care (unul e fratello) si ca prima impresie a fost ca urca mai usor in turatii, trage mai bine la deal, toate astea inainte de remap (oricum de diferente nu mai imi dau seama, numai cand ma dau cu una stock, IMEDIAT simt diferenta
)Si ca particularitate: la mine tzava de esapament e lacrima, abia daca-ti ramane ceva murdar pe deget. La altii am vazut ca e afumata rau.











) loganul a mers cu 170 km/h pe ceas si 163 pe gps (sau 155 nu mai stiu exact, dar maxima inregistrata de GPS a fost de 163). Dupa ce am reglat geasurile (schimbat leduri in bord) eroarea este de FIX 7 km/h si fata de GPS si fata de ECU (piuitul de viteza excesiva care intra la 120 se aude cand am un pic sub 130 pe bord).




sa le puna girofaruri si mai mari atunci...
Comment