If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?
Am dat jos masina de tot. Hai ca se pare ca e oficial deja. Masina e dauna totala si asta...Asa ca daac vrei arcuri, te inscrii pe lista dupa sorin, egon si alin. Mai vb, daca vrei detalii "picante". Te invat cum sa dai dauna totala la 10km/h
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Iar ma? Asta era faza cu noul tau Prestige. Si eu care ma uitam dupa camionul cu nr. de Neamt .
Sa vorbim cu cineva de pe la armata sa-ti dea cadou un tanc .
Sa ce? Ala are si mai multa tabla de indoit...
nu, faza cu camionul de neamt e cat se poate de reala. Nu ala mi-a dat totala, mi-am dat-o singur...Am vrut sa ies in iarba sa nu zgarii masina frecand-o de un parapet, asa c-am iesit de pe drum in iarba. Ceea ce n-am stiut eu ca dupa 2m de iarba a vebit o rapa si-am picat ca gaina in sant nici airbagurile nu s-au deschis, motorul merge la sfert de cheie...tabla de pe partea din fata si rama acoperisului, la parbriz, e destul de sifonata
Un motor de 2000,vreo 150 CP,un eleron mare pe portbagaj,si gata avionu...Ti-ai luat zboru ))..
Neah, vreau un benzinar turbo maxim 1,6 nu un aspirat de 150CP(te rupe la consum).
Eu nu sunt vreun vitezoman dar tare mult mi-ar place un motor care are cuplul maxim disponibil de la turatii joase si pana la turatii inalte(de la 1500 la 4000rot./min) pentru demaraje si reprize in depasiri.Astea doua lucruri ma intereseaza in special la un motor si nu neaparat viteza.
Renault a cam ramas in urma cu privire la benzinarele turbo.
Dieselul nu m-a incantat niciodata.
Pai degeaba ai 200CP daca nu specifici si turatia la care-i ai.
Puterea apare ca o consecinta a cuplului motor:P=Cuplu x Turatia x K(constanta) deci la un cuplu mare turatia este mica(pentru a obtine aceeasi putere) si ai mult mai multe avantaje cand acest cuplu se mentine pe o plaja mare de turatii.
Cu un aspirat de la doi in sus si turat o sa ai niste consumuri de-o sa te-apuci cu mainile de cap dar ma rog, banii nu constituie o problema, maculatura....
Am condus Clio rs 197.
Ca sa ai acei cai, trebuie rpm multe ( 7000)..E ok pt circuit, insa tinand cont ca noi ( marea majoritate a soferilor) folosim o plaja de rpm intre 1500 si 4000, cea mai buna alegere este benzina turbo ( pt fanii benzina). Megane RS.
PS: clio RS la 3000 rpm in tr 6, are 95-100 km/h. ( nu am gresit, 3000 rpm)
Ok, at eu vreau un 2.0 16V aspirat 200 cp (vezi Clio Sport).
Nu-mi place sa merg cu el la 2000 rpm ca nu-i dizal
Tu ai banii de benzina,iti place sa tii masina turata,in loc sa pui un turbo sa ai cuplu la turatii mici si consum mult mai mic.
Cum zicea cineva,cel mai bun raport consum-performanta ar fi un benzinar cu turbina,exemplu alea de 1.4 TFSI de la VW sau T-Jet de la Fiat sau benzinarul 1.6 cu 150cp de la peugeot.
Imi plac turatiile, daca se poate pune un motor de Ferrari F355 pe Logan ar fi minunat, sa-l vad cu rage la 7-8000 rpm. Poate sunt un pic conservator, asta e.
PS: daca vreau consum mic si cuplu de tractor, imi iau dizal de 2500-3000 cmc desigur
PPS: Cezar ai dreptate, trebuie turat Clio Sport, la 4000 rpm ai ''numai'' 100 cp la roata si vreo 200Nm cuplu )))
Dap ... Eu am 1.4 si vreau sa il vand sa imi iau un 1.5 85CP .... M-am bucurat enorm cand am vazut ca au scos si diesel mai puternic ... Sicer daca ar scoate un 1.9 de peste 100 as fi primul care ar cumpara ... Dap e buna si idea cu renuntarea la 8v si trecere pe 16v, mi-as lua si eu un 1.6 16 v dar nu sunt deloc fan benzina (e prima masina pe care o am pe benzina si nu sunt multumit)
Ai luat masina fara sa conduci benzinar inainte sa vezi daca te poti obisnui cu el? Eu am les benzinarul dupa ce am constatat ca eu clar nu pot conduce calumea un diesel. Daca nu ai facut drive-test sau macar sa conduci benzinarele cunostintelor/prietenilor, atunci cred ca ai facut o oarecare greseala ca nu ti-ai luiat diesel din start...
on-topic: ca sa vedeti ca nu conteaza cat de mare e un motor, conteaza cat de tare e...dati un ochi aici, sa vedeti ce avea lancia prin garaj, pregatit pt wrc grupa S din 1987...o masina ce puteau ingropa un monopost de f1 si noi ne c***m pe noi dupa motoare de 2000cmc si 150 de cai...cand ma uit la specificatiile alea si le compar cu ce conducem noi, imi vine sa ma limitez la mersul pe jos ca mijloc de locomotie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment