Merita Sau Nu .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca sa-ti iei Dci SH, mai ales ca e vorba de motorizari Renault, adica MULTE PROBLEME, motorina proasta, etc, nu are rost sa te risti. Cei care o dau de zor cu economia diesel sunt de doua feluri: 1. Vor sa-si induca singuri ideea ca a meritat pretul mai ridicat, la achizitie; 2. Fac multi kilometri /an si este mai rentabil pentru ei. Vorbim de pareri subiective in mare parte, dar, trebuie sa stii ce faci cu masina pe care o cumperi. Daca nu depasesti 15-20 mii de km/an, nu merita Dci, in special unul SH. Avem pe forum cazuri de Dci-uri cu probleme, reparate de mantuiala si apoi vandute ca bune. Nu ai vrea sa te apuci sa bagi zeci de milioane in reparatii.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Originally posted by B997NDL View Post
      eu zic sa iti iei linistit dci. nu ami asculta benzinarii ca nu stiu ce vbesc.
      Obiectivitate si realism se cere in astfel de situatii, daca tot e sa ajutam cu adevarat un coleg. Este unanim cunoscut faptul ca dci-ul de pe Logan, in multe situatii n-a prea rupt gura targului. Dupa cum vezi, toti cei care recomanda 16v, au argumente cat se poate de realiste.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        cei care recomanda 16 vn-au avut niciodata un dci. i-am spus sa intre pe linkul pus de mine de la dieselar si daca aia zic ca au probleme, sa-si ia benzinar. mai vorbim cand o fi 8-9 lei/ litru
        cat ia un 16v in oras? 10-11 litri ?!

        Comment


        • #19
          NDL, problema la consumul benzinarului e mult mai mica decat schimbatul injectoarelor la DCI ... sau ma insel ? ia zi-ne tu, mandru si mare maestru posesor de dci
          noi sa fim sanatosi, astia cu gaz ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #20
            daca bagi motorina de tractor poti avea probleme. eu bag numai top diesel {omv) de la "nasterea ei". hai sa facem un sondaj sa vedem cati au avut probleme cu injectoarele...

            Comment


            • #21
              Hmm, defapt daca stau bine sa ma gandesc, ai dreptate, la o groaza de MPI se plange lumea de pompe de inalta, de span in instalatie, de turbine schimbate.
              Ai dreptate, DCI de la renault este cel mai fiabil motor la ora actuala, bate lejer tedei, cdi sau crdi. De motoarele pe benzina se stie ca sunt vai mama lor, mult mai proaste decat dci. Clar.
              Acum poti sa taci linistit dracului din gura si sa dai sfaturi pe alte forumuri, ca traiesti pe alta lume.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #22
                @NDL: Ia du-te pe Probleme Tehnice si numara thread-urile. Numai eu stiu 3 din 4 Loganuri Dci (nu au cont pe forum) cu probleme la injectie, noroc cu garantia. Iti place sa te contrezi aiurea, ca de fiecare data. E NOTORIE problema motorizarilor Dci Renault, pe parte de injectie.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  Originally posted by B997NDL View Post
                  cei care recomanda 16 vn-au avut niciodata un dci. i-am spus sa intre pe linkul pus de mine de la dieselar si daca aia zic ca au probleme, sa-si ia benzinar. mai vorbim cand o fi 8-9 lei/ litru
                  cat ia un 16v in oras? 10-11 litri ?!
                  8,6 l/100. CB resetat si 700km numai urban realizati. Acum am inceput sa folosesc si ACul. Sunt curios cu cat o sa creasca consumul.
                  Last edited by Sir Andrew; 3 May 2012, 14:25.

                  Comment


                  • #24
                    Toti aveti dreptate in felul vostru . Apreciez faptu ca vreti sa ma ajutati si o sa va spun exact ce gandesc . Ideea e simpla : dciu' sh e loterie . Sunt convins ca daca nu ar fi fost problema asta cu injectoarele ( prea multe cazuri ) ar fi fost un motor excelent . Insa asa cum e facut momentan , e slab . Despre 1.6 16v am auzit multe cuvinte frumoase . Eu cred ca un om normal , cu o situatie materiala acceptabila ar alege benzinaru'. E o decizie grea , insa pentru mine nu ar trebui sa fie . Pentru ca de 7 ani am benzinar si in afara de consumabile nimic n am schimbat .

                    Comment


                    • #25
                      deci, dragule, ca posesor de logan diesel , si gandestete ca sunt la a 2 maisna logan diesel, eu recomand urmatoarele: cum ti-au mai spus si colegii mai sus, un diesel merita numai daca faci km , deoarece este consumul redus, nu are rost sa iei diesel s ail ti in fata blocului. Legat de probleme, injectoare, turbina, pompa injectie, astea nu cad decat daca cel care conduce isi bate joc de maisina, primul logan al meu a avt 186000 km cand l-am vandut si nu a cazut nimic la motor. cu asta de acum am 70000 si pana acu la fel nu am schimbat nimik, decat fulia la alternator. trebuie sa mai stii ca un motor diesel trebuie exploatat, nu consuds subturat, sau pornit si oprit, el trebuie s aisi faca un ciclu.
                      daca vrei liniste, iei benzina , mecanicul meu a zis ca nu se stirca, si daca se trsica ceva piesele snt foarte ieftine. gandestet ca la un motor diesel cea mai ieftina piesa este 350 ron.
                      orice decizie ai lua, eu si colegii iti vom sta la dispozitie.

                      Comment


                      • #26
                        stop! uite un "dci-ist" cu capul pe umeri, printre cele mai pertinente pareri de pana acum. totusi, daca n-am gresit eu calculele si nu stau foarte prost cu memoria, dci85 nu pare sa aiba problemele inaintasilor dci65 si dci70, deci si dci sh e o varianta, cu conditia sa fie dci85. iar amortizarea o faci la un rulaj de >20000km/an, nu trebuie sa socotiti 30000km/an.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google