Problema Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan

    salut ... am si eu cateva probleme cu loganul meu ...
    intai de toate am un logan 1.6 mpi pe gaz si mi se tureaza motorul aiurea...ba se tureaza ...ba merge calumea...
    am schimbat motorasul pas cu pas ... senzorul de pozitie al clapetei ... chiar am schimbat si corpul clapetei cu una de la dezmembrari. e posibil sa`mi traga aer fals pe undeva de prin instalatia de gaz de merge asa? ideea e ca nu sta tot timpul turata...are momente si momente ... dar momentele cand merge normal ...sunt cam rare :P

    a doua problema este ca de la un timp a inceput sa`mi mearga intrerupta rau de tot ... si smuceste ... iar uneori ... apas pedala ... si nu se intampla nimic ... se incetineste ... in orice viteza ... si la fel ... nu`mi face tot timpul,dar in ultima perioada cam des. nici nu am putut ajunge cu ea la ploiesti sa`mi verifice instalatia de gaz...
    am curatat contactele de la mufa senzorului de turatie de pe volanta si ulterior am schimbat si senzorul tot cu unul de la dezmembrari si la fel face. face din ce in ce mai rau :|

    are cineva vreo idee?a mai patit cineva asa ceva?

    va multumesc anticipat ...

  • #2
    In primul si in primul rand nu pot decat sa te atentionez asupra calitatii pieselor de la dezmembrari. Nu stiu ce masina aveai inainte de ti s-a pus pata pe magazinele de piese noi. Daca vrei sa pastrezi o masina pt tine nu pt vanzare nu folosesti decat f rar dezmembrarile pt vreo capota sau bara etc. La fel si cu piesele chinezesti. Plus ca cei de la dezmembrari au niste preturi cu vreo 10-20 mai ieftine decat in magazin piese cat de cat de calitate.
    Problema ta daca zici ca ai schimbat piesele s-ar putea sa fie de la computerul de gaz. du-te si fa o verificare a hartii de admisie pe gaz.
    App stiai ca daca dezlegi de mai multe ori bateria de la masina si apoi o pui la loc computerul de gaz prinde o eroare???

    Comment


    • #3
      nu am desfacut bateria ... dar am obs ca alternatoru` e probl pt care se tureaza ... nu incarca destul ... si ca sa aibe curent de ajuns...tureaza motorul ...
      iar problema cu acceleratia era de la cablu de acceleratie care se agata in ceva...
      am remediat oarecum problema ... dar tot se mai smuceste cateodata ...
      e posibil sa fie de la ambreiaj (care din ce am inteles de la mecanic si de altii cam e pe duca)?e posibil sa scape ambreiaju` si din cauza asta sa smuceasca asa?sau e posibil sa faca de la fise asa rau?

      Comment


      • #4
        Cel mai bine schimba cablul de acceleratie in magazin e intre 40 si 60 ron depinde de magazin+manopera vreo 5-10 ron si gata nu te mai incurca cu dezmembrari.
        Schimba si alternatorul cand ai ceva mai multi bani.
        De ambreiaj nu-ti fa griji ca daca stii conduce te va tine vreo 200 000 km eu l-am schimbat la aprope 225 000 km

        Comment


        • #5
          fixed:
          Originally posted by Nytro View Post
          De ambreiaj nu-ti fa griji ca daca stii conduce incet te va tine vreo 200 000 km eu l-am schimbat la aprope 225 000 km
          daca te dai la ea cu plecari bruste, schimbat cu acceleratia la podea, nu te tine nici jumate
          stiu om care in 50 mii km l-a facut tandari.

          ps. pt 1.6mpi exista kit ambreiaj sachs, care-i mai fain decat valeo. cand o fi nevoie de schimbat, pune din asta, ca merita.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            sacs am dat comanda ...
            dar pe mine ma intereseaza probleme ... de la ce ar putea fi? :|

            Comment


            • #7
              @zeegermans mai citeste odata postul meu un nu am scris asa ceva.
              Nu inteleg de ce ABEREZI.

              Comment


              • #8
                cred ca ai inteles total gresit ce am scris eu.
                inainte sa te citez am scris "fixed:" iar ce e ingrosat am scris ca o completare la ce ai scris tu, nu ca si cum ai fi scris tu.

                nu a fost nimic ironic, ci doar am vrut sa evidentiez ideea de condus incet (in sensul linistit, calm, nu cu plecari in tromba si schimbat cu acceleratia la podea).

                scuze dar cred ca s-a inteles gresit postul meu.
                internal combustionizer

                Comment


                • #9
                  nu sunt genu` care sa plec asa cu scartaieli si d`astea ... imi place ca masina sa plece lin ...

                  revin dupa o perioada in care am fost cam ocupat cu munca...
                  am schimbat kitul de ambreiaj ... si cablul de acceleratie ...

                  insa problemele insista ... oarecum ...

                  masina merge bine...o perioada de timp ... am observat ca dupa ce se incalzeste motorul, cam cat temp se ridica la 4 liniute in bord ... incepe si`mi merge iar smucit ... si uneori mi se taie acceleratia ... adik eu tin constant acceleratia apasata si la un momentdat ea nu mai sta accelerata si se decelereaza (sper ca am zis bine). am obs ca daca iau piciorul de pe acceleratie de tot si apas din nou functioneaza...putin..apoi face la fel...
                  alta chestie care am observat`o e ca daca opresc motorul si`l pornesc din nou, sau in momentul cand temp scade la 2 liniute in bord, nu mai face probleme.

                  Comment


                  • #10
                    si o alta chestie care am observat`o si cred ca ar ajuta...este ca atunci cand las masina in viteza si iau picioru` de pe acceleratie de multe ori merge in hop`uri...nu merge lin...nu pot face frana de motor normal...merge..sacadat...intrerupt... :|

                    Comment


                    • #11
                      Mai poti sa verifici urmatoarele : bobina de inductie (sa nu fie crapata sau ciupita), fisele bujiilor ( sa nu piarda curent), bujiile, corpul clapeta si motorasul pas cu pas.
                      sigpic
                      The MVP

                      Comment


                      • #12
                        daca fise-bujii-bobina is bune si nu-ti face si pe benzina asa e de la gaz.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          de la fise ar putea sa mearga asa cand fac frana de motor? ideea e ca incepe sa`mi faca probleme in momentul cand se incalzeste motorul ... si de probl mari apar cand ajunge la 4 liniute apa...in rest merge destul de acceptabil ...

                          bujiile, corpul clapeta si mpp si chiar si senzorul clapetei le`am schimbat ...

                          Comment


                          • #14
                            am descoperit de la ce era ... de la canistra de carbon

                            Comment


                            • #15
                              da interesanta solutia, de la aia sa faca asa figuri......
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google