Ce Pret Mai Iau Pe Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    bai cum mama masi o scoarta de octavia adusa de la nemti cu 183000 atat arata pe bord real mai pui o suta , aer servo si geamuri electrice an de fabricatie in jur de 2003 +/- juma de an costa o caruta de bani a motor de 1.6 i , si un logan din 2007/8 poate chiar 2009 daca iei 3500 zici bodaproste ca nu are km ca ..... vorba lu unu dai in dragostea mea de snapani . ceare ma loganu de-i ieftin tare asa draci pe el ?
    a dat vecinu la scoda aia vreo 500 euro taxa de inmatriculare , ca cu toate cele a dat vreo sutacinzeci de milioane toata afacerea si are skoda octavia 1.6 i de la nemti primu propietar de romania

    Comment


    • #62
      Romanii cer multi bani pe masinile lor SH, raportat la venituri si oferta mare de masini.
      Un Logan din 2005 in Marea Britanie nu stiu daca se vinde cu 500 de euro.

      Comment


      • #63
        Pai nu se vinde deoarece are volan pe stanga, si sunt niste taxe(pt masini cu volan pe stanga) de te ustura kuru.

        Comment


        • #64
          Se poate aplica tuturor masinilor din Marea Britanie exemplul Loganului din 2005. Toate sunt puternic devalorizate dupa cativa ani.
          Nu stiu sigur, dar cred ca exista Sandero cu volan pe dreapta acum, vedem peste cativa ani cat va mai valora.
          Romanii cer mult pe masinile lor pentru ca i-au costat multi bani raportat la venit.

          Comment


          • #65
            Parintii si bunicii nostri au avut dacii pe viata de nevoie, ca nu aveai ce masina sa iti iei si era destul de greu de obtinut o masina noua. Si au rezistat daciile 1100/1300/1310, oltcituri etc cate 25-30 de ani. Nu vad de ce loganul nu ar rezista 15 macar perfect functional+rugina in standard Si daca intre timp strang bani pt. o alta masina, cu loganul ce fac? il dau cadou?

            Comment


            • #66
              Si daca intre timp strang bani pt. o alta masina, cu loganul ce fac? il dau cadou?
              La Remat.
              Sau il tii in familie, sa pui la tara closti in el.
              Dar nu te teme, ca nu tine 15 ani fara sa il recarosezi. Ceea ce nu o sa merite.

              Comment


              • #67
                Facem şi noi cum se făcea pe vremuri, găseai o caroserie mai bună şi o mutai pe maşina ta, tai frumos cu flexul codul şi ţi-l pui pe al tău şi gata, cea mai tare afacere. . Ce înapoiaţi eram, nu că acum am fi marţieni .
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #68
                  Copil fiind stateam pe langa vecinii de bloc care toamna suspendau Dacia 1310 pe o laterala, puneau 2 scaune si lucrau la antifonare/grundurire pe dedesubt.
                  La final se lua o galeata de vaselina si cu ambele maini se freca toata masina pe dedesubt. si cu spritziera se baga ulei in usi si praguri.

                  ce vremuri

                  Comment


                  • #69
                    Pe vremea aia se faceau putini km,ei facea in 20 de ani in jur de 50,000-100,000km,eu am avut un vecin la tara avea masina din 1976 si la 25 de ani masina avea 60,000 km reali,noi dupa 2-3 ani deja facem suta.

                    Comment


                    • #70
                      Eu observ si partea buna a lucrurilor: pretul la consumabile pt. logan 1 E3 sau 4 s-a micsorat f. mult in ultimii 3ani. Adica nu e ca la Golf3 sa astepti sa faca masina 15 ani ca sa poti lua un filtru de aer cu 15RON, ci noi putem avea si masini cat de cat bune si cu intretinere mica. Daca la inceput un filtru de motorina ma costa 150-170RON acum la acelasi magazin e 110. Filtrul de aer de la 80-90RON e 45RON acelasi model, acelasi magazin(mare). O reparatie la injectoare de la 450RON e si 200RON. Banuiesc ca piese noi din reprezentanta nu prea mai cumpara nimeni la un logan de 7-9ani desi si acolo cred ca au lasat-o mai moale. Asa ar fi normal cel putin.
                      In concluzie, de ce sa vindem masinile? Inca nu-s cazane. O dacie din 2002-2004 care are acum 9-11ani e vai mama ei, din cauza procedeului de fabricatie prost si a materialelor proaste. Un logan/solenza din 2004 e parfum si dupa 9ani.

                      Comment


                      • #71
                        In concluzie, de ce sa vindem masinile? Inca nu-s cazane.
                        Stai calm, ca oricum n-o ia nimeni, cu timbrul de mediu de platit. Tragi de ea pana pica.

                        Remat scrie pe masinile noastre. Fier vechi. Ca programul Rabla probabil va fi istorie de la anul.

                        Comment


                        • #72
                          Daca "Rabla" va fi istorie, asa sa fie si taxa de mediu. Cica acolo s-ar duce banii, acum...
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #73
                            Cica...dar nu acolo se duc, decat in mica parte.
                            Timbrul de mediu se va duce pe restuiri de taxa auto dictate de instanta.

                            Comment


                            • #74
                              Singurul care are de castigat din treaba asta(inmatriculatul masinilor E3 si partial si E4) este statul. Sau ma rog in teorie are de castigat ca in practica sunt putini fraieri care sa dea statului 1500-2000E asa dintr-un foc doar pt. a face tranzactia legal. Daca ar fi fost baieti destepti lasau o taxa de 500E (se adunau real niste bani, nu pe hartie) si nu se mai plangea nimeni.

                              Si mai este un aspect: dupa platirea taxei (sa presupunem ca se gasesc unii fraieri care sa dea masina pe nimic, sau proprietari care si-au luat teapa) masina devine una "libera" adica isi recapata valoarea de piata. Important este sa se gaseasca cineva dispus sa dea taxa. La a2a sau a3a mana dupa platirea taxei, un logan 2004-2006 valoreaza din nou 2500- maxim 3000E in functie de model si dotari.

                              Comment


                              • #75
                                Care ii treaba cu Meridian Auto? Cica iti cumpara ei masina si iti vireaza rapid banii intr-un cont sau ii poti folosi sa-ti cumperi alta noua.Au un formular de evaluare al masinii.Il completezi online si te suna ei sa-ti spuna pretul relativ cu care ti-o poate cumpara.Am completat si eu unul doar sa-i aflu valoarea si m-au sunat dupa o ora cerandu-mi niste poze cu masina.Samsari care vor ieftin?
                                Last edited by karlos12; 12 July 2013, 22:53.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google