Probleme Putere Motor Si Zgomot Metalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Putere Motor Si Zgomot Metalic

    Am o problema. Am un Logan 1.4MPI Ambiance din 2007 si in urma cu o luna i-am schimbat distributia la 62000 km. In urma acestei operatii am constatat ca motorul nu mai are putere la fel, nu mai trage ca inainte. Daca inainte atunci cand apasam brusc acceleratia in viteza IV sau V se simtea socul si accelera brusc, acum este foarte lenesa, nici vorba de acel impuls. In plus se aude aproape continuu in sarcina in rampa sau pe drum drept acel zgomot specific avansului la dacia 1300. Am fost cu masina la mecanic crezand ca nu a montat distributia bine, insa mi-a aratat ca era montata corect si mi-a spus ca din cauza benzinei face asa. Benzina este aceeasi dinaintea schimbarii distributiei. Ajutati-ma cu un sfat. Ce s-a intamplat de fapt. Si ce as putea face in acest caz. Multumesc

  • #2
    Sincer sa fiu ma indoiesc sa simti socul cand o calci brusc in treapta 5
    La fel cum ma indoiesc ca ar pierde din putere daca ai folosi o curea de distributie contrafacuta.

    Comment


    • #3
      Eu zic ca nu e pusa cureaua bine, adica diferenta de un dinte. Sunt multi "mecanici" pe la toate colturile de blocuri. Zgomotul metalic sa nu fie de la vre-o supapa care loveste in capul pistonului.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Razvy, cu Loganul gol (fara bagaj si pasageri) la 60km/h in vit. IV sau 90 km/h in vit. V la apasarea brusca a pedalei de acceleratie se simtea clar un impuls, depasirile erau foarte usor de facut. Cureaua e originala.

        MihaiiahiM, mecanicul mi-a aratat la solicitarea mea semnele de pe curea si de pe cele doua roti dintate si intr-adevar erau corect montate. Zgomotul apare in sarcina, daca ai condus vreodata o dacia 1310 in sarcina iti aduci aminte de zgomotul facut de avans. Asa se aude si la Logan
        Last edited by Cornulet6; 22 August 2013, 20:57. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          ai reglat tachetii?asa am patit eu si era d la tacheti..
          Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
          Cine este interesat ma poate contacta pe privat
          sigpic

          Comment


          • #6
            Nu i-am reglat, dar schimbarea a fost destul de brusca, imediat dupa schimbarea distributiei.

            Comment


            • #7
              asa am patit eu acum cateva sapt cand am schimbat distributia..
              Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
              Cine este interesat ma poate contacta pe privat
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by faraonw View Post
                asa am patit eu acum cateva sapt cand am schimbat distributia..
                Si problema a fost de la tacheti? dar cum se putea intampla in decurs de cateva ore?

                Comment


                • #9
                  Cu siguranta distributia nu este bine pusa si supapele ating in capul pistonului.

                  Du-te la alt mecanic.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    HEEELLLOOO !!!

                    Mai oameni buni cum adica supapele ating capul pistonului, voi stiti ce inseamna chestia asta ?????

                    O curea care nu e pusa la punct distruge motorul la PRIMA CHEIE dupa ce a fost montata sau daca vreti voi la prima invartire facuta de mecanic a motorului pe banc.

                    Exista posibilitatea sa fie pusa decalat cu un dinte inapoi sau inainte, dar trebuie desfacut iar si vazut daca masina vine la ambele semnte : rola axului cu came pusa la semn si vazut unde vine semnul jos la arbore. De la mai mult de 2 dinti decalaj deja cred ca intervin problemele grave... Daca s-a verificat alinierea semnelor atunci nu e de la distributie.

                    PS Pentru initiatorul topicului am avut 1.6 benzina care era MORT in treapta A 5 la 90km/h spre exemplu cand vrei sa depasesti un TIR inainte de asta faci o cruce, acum am 1.8 Turbo cu care m-am obisnuit. DAR sa spui ca ai demaraj la 60 km/h cu treapta 4 si 90km/h cu treapta 5 la un 1.4 care e MORT prin conceptie ... e cale lunga
                    Last edited by Drogas; 23 August 2013, 11:58.

                    Comment


                    • #11
                      Nu distruge motorul la prima cheie daca e usor decalata.
                      Si eu te-as sfatui sa mergi la un alt mecanic sa vada despre ce e vorba.

                      Omul a spus clar: accelera brusc, nu rapid! Simtea un impuls, acum nu-l mai simte. Nu mai scoateti cuvintele din context! Este clar ca-i vorba de un logan pe benzina, cu puterea aferenta acestuia. Altfel se trezeste unul cu o masina mai puternica si spune " Ce domnule 3.0 benzina, ca e lenesa prin conceptie. Eu am 6.3 turbo!".
                      Last edited by Cezar; 23 August 2013, 12:03.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cornulet6 View Post
                        Si problema a fost de la tacheti? dar cum se putea intampla in decurs de cateva ore?
                        da..cel putin la mine a fost din cauza tachetilor..sau slabit,se auzea un zgomot metalic la accelerare si nu mai avea "vlaga"
                        Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                        Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata. Am fost la reprezentanta din localitate. Mi-au supus masina la tester si nu a reiesit nici o eroare. La insistenta mea mi-au verificat distributia. Cureaua era montata corect, dar... nu era tensioanata in parametrii. Era intinsa "la mana" dupa metode traditionale, ceea ce a determinat acele probleme. Mecanicul de la Dacia a intins cureaua si a verificat-o cu un aparat special si...minune!!! Masina si-a revenit. Apoi a supus-o din nou la tester, mi-a sters toate datele de pana atunci si a lasat masina sa-si faca altele noi. Acum merge ca la inceput. Concluzia: unele interventii nu se pot face intr-un service nedotat cu toate aparatele de masura.

                          Comment


                          • #14
                            Zgomot metalic

                            Confirm acelasi zgomot metalic si tremur mai alea la relanti. Logan 1,4 gpl 310.000 Km.
                            Am schimbat azi cureaua de distributie cu rola si pompa de apa si nu s-a schimbat zgomotul. Schimbat recent ulei, filtre ulei si aer, bujii, reglat culbutori.
                            Nu mai stiu ce sa-i fac!
                            Un ajutor va rog!!!!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              exact mai sus cu un post zice ca trebuie tensionata corect cureaua, ai facut asta? Adica cu diapaz? Sau la mana?
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google