Motorul Merge Intrerupt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1.4 si la mine face ceva asemanator,am mers azi nu mai an suturi ,an bord nu mi sa aprins nimic
    Si eu suspectam aprinderea, dar am fost rezervat, pentru ca nu ti s-a aprins nimic in bord, iar eu ma asteptam sa ai MIL-ul aprins; in fine dupa razboi... E bine ca ai rezolvat si ce e mai important, e faptul ca ai avut disponibilitatea sa spui si altora, care a fost buba; multumim pentru poze. Esti iertat.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      an bord mi sa aprins exact cand am intrat la ei an curte ,pana atunci nu si sa recunosc facea si mai rau ,ma m dus nu mai an suturi ,dupa ce am facuto parca si dupa simteam an fund acele suturi ,tu ce parere ai de calitatea la asta noua,ei zic ca e originala si ca piesele se fac an turcia si pakistan,pe cutia de la bobina scrie made turky se vede mai sus ,mi a dat garantie 1 an,ma u pacalit sa u sa ai cred.

      Comment


      • #18
        Bobinele se sparg cam in 30 000km dar continua sa funtioneze. La mine a cedat la aproape 100 000. Eu am luat bobina facuta de Magnetti Marelli si am dat 155 lei.

        Comment


        • #19
          nu stiam cat tine durata lor,ce am avut eu era sagem,acum sa vad asta cat tine,dupa cum zici tu 30.000 ,anseamna ca 5 ani sa nu mai am probleme cu bobina.

          Comment


          • #20
            nu am zic ca tine doar 30000 km. Am zis ca acele crapaturi apar destul de repede, in primii 30000km. bobina o duce linistit pana la 90 000 chiar daca are crapaturi in prinderi.

            Comment


            • #21
              am anteles,crapaturile nu sant an prinderi,pe ia dar an colturi ,cam aproape de prinderi zona aia.

              Comment


              • #22
                buna.am si eu logan 1.4 din 2006.tremura rau se ineaca cand apas acceleratia si da rateuri.am schimbat:bujii,fise,bobina,mpp complect,benzina,pompa benzina,tacheti.verificat injectoare.intr-un final era calculatorul.am pus alt calculator si a mers perfect.calculatorul de la masina mea mergea la fel de bine la cealalta masina.iar de aproape o luna de zile a reaparut aceasi problema la masina mea.am pus un alt calculator si merge bine.ce ar putea fi?as dori daca a mai patit cineva la fel.mecanici din arad de la VERBITA care este un mare service de loganuri,nici ei nu au dat de aceasta problema.sper sa gasesc un raspuns cat mai repede.multumesc frumos.

                Comment


                • #23
                  Si dupa alea 2 luni de zile iar face probleme ?

                  Comment


                  • #24
                    da.am pus alt calculator si merge perfect.oare ce ar putea fi?

                    Comment


                    • #25
                      poate fi orice:
                      -scanteie
                      -compresie
                      -carburant
                      -aer
                      -sincronizare

                      Am vazut si eu cum fac mecanicii de la noi - schimba piese dupa ureche. Nu l-am vazut pe unu sa verifice din proprie initiativa scanteia , presiune carburant, fuel trim, semnale senzor volanta, semnale injectoare, compresie (macar relativa), distributia etc. Nu vreau sa generalizez, da pe unde am umblat io n-aveau nici o teaba cu diagnoza, erau schimbangii de piese. Nu e naveta spatiala, e un rahat de motor cu ardere interna, aspirat natural, da nimeni nu stie, frate, ce are... Incompetenti !

                      Comment


                      • #26
                        da asa e.mia zis un mecanic caci poatre fi de la senzorul de detonatie.
                        Last edited by leu_box; 18 May 2014, 11:21.

                        Comment


                        • #27
                          Eu am patit asa dupa ce am spalato la motor la spalatoire nu se mai tura si noroc ca era o vulcanizare am suflato cu aer si am scos bornele de am resetat calculatorl ca se dereglase injectia, se tura cu sprituri abia am reusit de am bagat tr 3

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by leu_box View Post
                            da asa e.mia zis un mecanic caci poatre fi de la senzorul de detonatie.
                            Salutare. Asa am patit si eu la al meu logan de 1.4 din 2006. Cand vruiam sa o accelerez mai sportiv sau la deal cel mai des, mi se ineca. Am schimbat numai bobina si tot facea. Apoi mi-au curatat injectoarele punandu-le pe un spray si apoi legate la baterie sa se deschida pana scotea jet ca la spray uniform. De atunci nu mai face, dar parca nu mai este vioaie ca inainte sa apara problema. Macar nu mai merg in suturi. Numai bine.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              si la mine aceasi problema,

                              mers intrerupt la peste 2000 rpm trage in suturi, mers sacadat....

                              am schimbat bujii (fara efect)
                              am pus o bobina si alte fise (magnecor) identic
                              am schimbat softul din cel "sport" in cel de "fabrica" - facea la fel dar nu asa agresiv.
                              am schimbat corpul clapeta cu totul.
                              am pus alta pompa

                              ajutor va rog, caci nu mai stiu ce sa ii mai fac !
                              urmatorul pas ar fi o verificare / curatare injectoare
                              http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                              Comment


                              • #30
                                diagnoza, sa te convingi ca n-ai detonatii false (senzor bulit sau fir intrerupt), apoi verificare etansare admisie, senzori de vacuum si de temperatura aer. sonda de temperatura aer trebuie sa aiba la -10 grade in jur de 9.5kiloohmi, la 25 de grade 2kohmi, la 50 de grade 810ohmi si la 80 de grade 310 ohmi. injectoarele trebuie sa aibe 12 ohmi impedanta. potentiometrul clapetei de acceleratie trebuie sa mearga liniar intre cativa ohmi si 1200ohmi. bujiile trebuie sa aiba distanta de 0.9-1mm. sonda de temperatura apa -10grade 12Kohmi, 25 grade 2.2kiloohmi, 50 de grade 810ohmi, 80 de grade 280 ohmi. in timpul diagnozei in mers, presiunea in admisie trebuie sa fie 380mbar la 1800rpm (60-65km/h) si 650mbar la 3800rpm (125-130km/h).
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google