Nedumeriri De Incepator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by MARIVS View Post
    Am ramas putin pe ganduri. Ok, 3 Litri pentru 3 KM?!
    Ok ,,tu ai consum de tank sau super tank..La suta de km consumi o suta de litri,,deci consum de 100%, esti unicat.

    Eu zic asa...sa nu te mai iei dupa modulul ala TEST, pt ca masina daca este putin in panta, de acolo ai si eroarea. Daca masina este si mai inclinata in vreo parte,,cu atat ai si eroarea mai mare.
    Daca vrei sa vezi un consum relevant, te iei dupa litri arsi, ca acolo ai o marja de plus/minus 100 de ml.
    Plus ca mai ai si consumul mediu afisat pe CB.
    Asa ca nu te mai speria de consumul tau de 100%.

    Comment


    • #17
      pana la urma nu e rau , mergi 100 de km cu 100 de litri , cu 200 de litri ajungi la munte , deci e bine , glumesc )

      Comment


      • #18
        Originally posted by MARIVS View Post
        Ma gandesc ca poate erau 15.1 sau 15.0 Litri (cred ca daca sunt 15.4 sau 15.9 el tot 15 afiseaza) si acum sa mai fie 12.9, asa ar ar fi consumul mai mic, cam 1-1.2 Litri/3 Km maxim.
        @Edee...e bine ca el se multumeste si cu 1-1,2 litri la 3 km,,,adica consum de RABA,,de 30/40%,,sper ca stie de gluma @Marivs.

        Deci,,ii mai spun inca odata,,,sa nu isi faca griji pt ca este imposibil sa aiba acest consum de racheta.
        Trebuie sa fie el mai atent cand isi calculeaza consumul.

        Comment


        • #19
          @Ionescu Liviu - Am anvelope de vara, asa am cumparat-o pe 3 Decembrie. Pe fata sunt Pirelli, iar pe spate Continental. Habar n-am sa iti dau alte detalii. Cineva mi-a zis, mi-am si notat, ca-s 185/65R15, ca sa stiu cand le schimb cu unele de iarna. Nu par tocite prea mult, au tocire uniforma. M-am uitat la adancimea santurilor si par ok.

          @Ivan Marian - Intr-adevar, masina sta intr-o parcare usor inclinata spre spate, dar panta e mica, nu cred ca-s mai mult de 5 grade.
          Azi am sa ma duc cu ea sa o primenesc inainte de Anul Nou. E o spalatorie in apropiere. Am sa ma uit sa vad ce mai afiseaza si de data asta.
          Am pus si o poza cu Setila. Singura modificare pe care i-am adus-o a fost sa ii montez o antena scurta, cea originala mi se parea prea lunga.
          IMG_20131203_144354.jpg
          Last edited by MARIVS; 31 December 2013, 10:01. Reason: Adaugare poza
          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

          Comment


          • #20
            Sunt cauciucuri ok, cu mentiunea sa nu aiba multi ani sau crapaturi. Daca te intereseaza, si ar trebui sa te intereseze ca doar e vorba de siguranta ta, te poti uita la cauciucuri sa cauti data fabricatiei, DOT-ul mai precis. Cauta pe net despre ce e vorba, vezi ca la unele cauciucuri e scris doar pe o parte si se poate nimeri sa fie spre interiorul masinii, si nu se vede din exterior. Probabil sunt cauciucuri luate de noi, dar unii proprietari cumpara second hand.
            Cand iei o masina sh e bine sa o inspectezi bine ca sa stii cu ce ai de-a face si sa stii pe viitor ce ai de schimbat la ea, plus de asta siguranta ta depinde de ea.
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • #21
              Am fost impreuna cu un politist de la circulatie, atunci cand am luat-o. Lucreaza in Politia Rutiera de prin 1987. Asta ca sa nu am neplaceri cu actele. Apoi am testat-o la un garaj auto unde-si repara masinile Politia si totul a fost ok, inclusiv kilometrajul (49420). Vanzatorul a fost foarte amabil si ne-a lasat sa ne uitam la ce am vrut si cat am vrut, fara sa ne grabeasca in nici-un fel. Nu are pic de rugina, nu a fost lovita, nu e zgariata. Cauciucurile am uitat sa intreb de cand sunt, dar uleiurile si filtrele au fost schimbate in primavara, iar distributia anul trecut. Oricum, cred ca ii fac si eu o primenire completa de Paste.

              Am facut o tura de 10-11 KM cu masina. Din 12L la pornire, la intoarcere am ramas cu 11L. Acum pare un consum normal, de 10%. Totusi nu pricep de ce ultima data au rezultat 3L pentru 3-4 KM...
              Last edited by MARIVS; 31 December 2013, 13:22. Reason: Automerged Doublepost
              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

              Comment


              • #22
                Litri din meniul ascuns sunt informativi adica daca arata 10 litri pot fi la fel de bine 13 sau 7 litri. Acest lucru depinde de pozitia masinii pe sol, de incarcare,... . Este greu sa ai exact aceleasi conditii la 2 masuratori ( la plecare si la sosire ). Cel mai realist consum este cel de la plin la plin.

                Comment


                • #23
                  exact aceesi chestie e si la mine cu acei litrii din meniu de acolo, eu tin masina cu spatele bagata in parcare si parcarea are o declinatie foarte usoara, abia vizibila la ochi dar cand o pun acolo imi arata mai putin cu 2 sau 3 litrii daca o scot pe drept arata mai mult deci conteaza daca e si putin inlinata. Pentru consum poti face sa ai cu tine 12 litrii de benzina, mergi pana se opreste masina bagi 10 litrii resetezi kilometrajul apoi mergi iar pana se opreste si vezi cat km ai facut si faci un calcul (imparti litrii consumati la nr le km parcursi), iar ce`i 2 litrii ar trebui sa iti ajunga pana la o statie peco.
                  Last edited by Toorop; 31 December 2013, 14:12. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by MARIVS View Post
                    @einstein1984

                    Da, are si AC, am uitat sa mentionez.
                    Cand am pornit aveam 15 L (in modul test) sau 3 pavele in afisaj. Cand m-am intors, surpriza! Fiind incepator, ma cam apucasera grijile )
                    Vezi ca e f. posibil sa iti arate diferit si in functie de inclinarea masinii. Eu parcand cu spatele imi arata o diferenta cam de 3l fata de loc drept.

                    Comment


                    • #25
                      Eu calculez de obicei consumul de la luna la luna. Ii fac plinul odata pe luna, nu mai jos de ultima liniuta niciodata. Pe rezerva nu am mers si nu am de gand. De obicei cum a scazut de la 2 liniute la una, am si dat fuga sa bag benzina. Atunci verific cati kilometri am facut, ce mai am in rezervor si cat am consumat. E drept ca ma iau si dupa ce zice calculatorul de bord. Acum cu statul pe loc e normal sa consume mai mult, dar nu te stresa, asa cum au zis si alti colegi nu e racheta. . Pune mana si mergi cu ea si vezi ce poate. Eu schimb pe la 2500 ture vitezele, dar nu e un facut, conteaza cum simti motorul. In timp te vei obisnui cu regimul ideal de functionare. Fiecare are propiul stil de condus, asa ca da-i bice. Multa bafta si condus relaxat. Viteza nu este intotdeauna o solutie.

                      Comment


                      • #26
                        @Danyell - Foarte corect faptul ca viteza nu este intodeauna o solutie.

                        Am testat masina si pe drum drept. Intr-adevar, arata o diferenta de 2-3 Litri fata de atunci cand e catusi de putin inclinata de spate.
                        Multumesc pentru raspunsuri.
                        Rog un administrator sa inchida acest topic.
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • #27
                          ************************************************** *********
                          Pentru ca vad ca acest topic nu a fost inchis, vin cu o noua intrebare in conditiile in care sunt incepator absolut si nu stiu aproape nimic legat de mecanica unei masini Dacia Logan.
                          Punand azi lichid de spalat parbrizul am observat ceva ciudat, cel putin pentru mine.
                          Cum privesti masina din fata, in spatele farului din stanga, de undeva de sub far si dinspre roata, urca un furtunas. Toate bune si frumoase, doar ca dupa ce trece de far, mai urca maximum 10 cm si este prin intr-o clema, dar nu are capat. Se termina brusc, ca si cum ar fi taiat, dar nu pare taiat, ca e foarte fin. Pare din fabrica. Stiti cumva despre ce este vorba?
                          Mai jos am pus cateva poze ca sa intelegeti mai bine.
                          Attached Files
                          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                          Comment


                          • #28
                            Acel furtun face parte din componenta AC-ului , daca nu gresesc e evacuatorul de condens ?! daca gresesc sa ma corecteze alti colegi.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              Acel furtun provine de la canistra de carbon ce absoarbe vaporii de benzina.
                              Are si aia un rol, dar numai stiu exact ce face.
                              Iar eu zic sa te uiti mai bine, pt ca furtunul ala CHIAR ESTE TAIAT... si nu pare si nici nu se termina brusc si are si capat.

                              Comment


                              • #30
                                Nu inteleg, trebuie sa fie asa sau nu? In poza nu se vede, dar dupa clema se mai continua cativa centimetri si apoi gata, brusc. Nu are dop si nu duce nicaieri. Arata ca si cum ar fi taiat, dar fara a avea urme de taiere. E foarte neted in capat, ca si cum asa ar fi fost turnat.
                                M-am uitat pe net la poze cu compartimentul motor la Logan 1.4, dar nu am vazut nicaieri ca acel furtun sa se intinda mai departe, sa duca undeva. Bine, nu am gasit nici-o poza in care sa-l vad explicit, dar nici vreuna in care sa vad un furtun iesind de pe sub far si intrand pe undeva pe la motor.
                                Last edited by 77sky; 9 January 2014, 09:43.
                                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google