Pornire Greoaie La Prima Cheie Dimineata !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lord_wader View Post
    Asa as zice si eu ca bujiile sunt. La mine de ex. nu au fost schimbate niciodata din 2006 dar de pornit porneste masina. Am experimentat insa anul trecut niste porniri mai dificile nu stiu din ce cauza ca nu era frig afara, culmea pornea usor la -10grade si prost la -1-2. Si-a revenit "miraculos" ca eu de facut nu am facut nimic deosebit. O fi fost de la motorina, cine stie.
    Injectoarele(sau chiar si unul singur) cand e sa se duca nu te tine mult distractia, in 2 saptamani maxim nu iti mai porneste deloc. Asa a fost la mine care le am pe toate reparate. Daca totusi iti porneste din ce in ce mai greu in perioada urmatoare pot fi injectoarele daca nu scapi usor. La 100mii poti lua in calcul orice, bine ca nu-i modelul Euro3
    Cat te-a costat un injector reparat , sau in total cat te-a ajuns daca ai zis ca le ai pe toate 4 ?

    Comment


    • #17
      Eu zic ca sunt bujjile de vina si nu injectoarele ,totusi sunt 10 k nu de la 20 k in sus unde cam pe atunci incep sa pice(injectoarele) si in plus iti mergea motorul prost tot timpul.

      Schimba doar bujiile si o sa vezi ca am dreptate.
      E foarte posibil ca din cele 4 bujii sa mai ai doar doua perfect functionale si de aici pornirea dificila dimineata cand este frig.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #18
        posibil sa ai dreptate . In dimineata asta ...mi-a pornit din a 4 cheie ..la celelalte 3 incercari nici nu s-a invartit motorul ....adevarul este ca era full de zapada ...in urma viscolului si a frigului care a fost azi-noapte !

        Comment


        • #19
          Pai daca nici nu a invartit iti spun sigur ca bateria o ai terminata , incearca cu o alta baterie buna sa vezi daca iti pleaca din prima , daca nu pleaca din prima sunt si bujjile stricate.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #20
            Asa o sa fac! Merci

            Comment


            • #21
              Originally posted by Abija91 View Post
              Cat te-a costat un injector reparat , sau in total cat te-a ajuns daca ai zis ca le ai pe toate 4 ?
              Sper sa nu fie cazul la tine, dar asa informativ (pt. viitor ) costa in jur de 250RON/bucata la un atelier specializat. Desigur ca nu ai garantie.
              Tu incearca ce a zis si colegul, porneste cu alta baterie sau ia direct curent de la un prieten, apoi mai vezi tu.

              Comment


              • #22
                - si eu am patit la fel ca tine. La prima cheie nu pornea desi nu aveam probleme cu bateria. A facut figuri si cand a fost cald afar. Am zis ca e pompa de injectie, dar cand m-am uitat sub capota aveam furtunul de alimentare sectionat. Nu te baga in injectoare inca, verifica bujiile incandescente daca o face doar la frig, uite-te la furtun (poate s-o fi fisurat si al tau - in cazul in care face doar la prima pornire). Dupa ai pune-o pe tester si daca e pompa de injectie poti sa puui o supapa de sens cu 50 de lei si o mai duci cativa ani buni. Nu te arunca la chestii scumpe din prima
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Legat de ceea ce a zis colegul de mai sus, la mine capacul negru de protectie al motorului, "sapa" vizibil in furtunul de tur(cred), noroc ca m-am prins la timp; deci orice este posibil din pacate la logan.

                  Comment


                  • #24
                    Am avut aceiasi problema.

                    Am gasit un mecanic bun care mi-a curatat toti senzorii de la motor...etc, si mia dat un pont sa schimb furnizorul de combustibil, alimentam numai de la Petrom, dupa ce am inceput sa alimentez de la Rompetrol , i-a luat cu mana , ianinte pornea greu , iar cand o lua facea niste batai la motor si scotea un fum negru desi este benzina. Bafta.

                    Comment


                    • #25
                      buji incadescente

                      Comment


                      • #26
                        incandescente la mpi ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #27
                          Ceva asemanator am patit si eu dar la prima cheie porneste la sfert dar daca il opresc vrun minut cand pornesc iar se simte ca invarte de mai multe ori

                          Comment


                          • #28
                            suna a bujii cu baterie moarta. lasa masina peste noapte si dimineata inainte sa pornesti pune multimetrul pe bornele la baterie si vezi ce valori ai. in princiu daca ai sub 11V dupa o singura noapte, daca este cu intretinere o salvezi, posibil, daca nu este cu intretinere ii dai foc si iei alta. daca masina are 100.000 km, vezi in cartea de service ce scrie si cand au fost schimbate ultima data bujiile. ele tin cam 30.000 km ( daca gresesc nu aruncati cu pietre ). iti recomand bujii de origine sau daca nu origine at beru sau denso. in principiu cele de origine tot de beru sunt facute

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google