Logan MCV SH Din Germania Maxim 3700 De EUR

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc pentru urari

    Am facut deja un topic la My Ride > Alte marci

    Primele impresii:
    + rigiditate foarte buna a caroseriei fata de Logan. Toata masina se simte solid asamblata
    + foarte confortabila la condus in oras. Farurile se aprind automat daca e necesar, stergatoare automate, volanul imbracat in piele e placut, comenzi pe volan etc
    + farurile lumineaza foarte bine fata de Logan (becuri H7 cred versus H4)
    + garda la sol e destul de buna, cauciucurile sunt 195/65/15 cu balon destul de mare
    + portbagajul e mare si usor accesibil (de asta am si luat break)
    + pozitie buna pe scaune
    + treptele de viteza sunt foarte scurte si ajuta motorul mic. La 110 km/h are 3500 rpm pe cand la Logan la 110 aveam 3000 rpm. In treapta 5 mai accelereaza cat de cat pe cand la Logan in treapta 5 era moarta. A urcat destul de rezonabil pana la 140 de km/h cu 4 oameni medii in masina

    si:
    - cutia de viteze nu este atat de placuta si rapida la schimbarea treptelor ca la Logan
    - plecarea de pe loc este mai lenta decat la Logan
    - suspensia este mai dura pe denivelari mari decat la Logan
    - ambreajul este mai greu de dozat decat la Logan
    - latimea pe bancheta din spate este mai mica decat la Logan. In Logan sotia incapea lejer in spate impreuna cu 2 scaune de copii, pe cand in Opel incape la limita. Spatiul la genunchi este OK, poate chiar un pic mai mare decat in Logan.
    - consumul strict in oras este 8.8 l/100 de km. Probabil va urma GPL cat de curand. Trebuie sa ma mai documentez daca mai sunt posesori care au montat pe acest tip de motor

    Una peste alta, mi-a indeplinit asteptarile si chiar a depasit unele dintre ele.

    Timpul va spune daca a fost o alegere buna sau nu. Voi mai scrie detalii la la My Ride > Alte marci
    Logan GPL 1.4

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google