Logan MCV SH Din Germania Maxim 3700 De EUR

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan MCV SH Din Germania Maxim 3700 De EUR

    Salutare colegi,

    In ianuarie 2015 vreau sa vand Loganul pe care il am si sa imi cumpar un MCV SH cu aer conditionat si minim motor de 1.6. As dori sa aiba maxim 110 000 de km si airbaguri laterale si AC.

    Din ce am vazut pe autovit.ro si pe mobile.de ar fi 2 variante:

    1. masina din RO cu taxa platita
    + as putea sa ma duc cu bugetul pana in 4500 de eur
    - e plin autovitul de samsari, am detectat foarte usor cel putin 3 masini la care erau dati 100 mii de km inapoi
    - sunt atat de multe fraude incat nu poti avea incredere in nimeni

    2. masina din DE la care ar trebui sa platesc eu taxa in jur de 800 de eur plus adusul in RO
    + mai multe masini disponibile. MCV s-a vandut bine in DE
    + multe arata mult mai cinstit decat cele din RO. Daca aveau defecte erau mentionate in anunt.
    - bugetul maxim ptr masina din DE ar fi 3700 de eur
    - e mai multa logistica cu adusul. actele etc., cred ca mi-ar consuma cel putin o saptamana de concediu

    Daca a facut cineva o achizitie asemanatoare in ultima perioada, as fi foarte recunoscator daca ar descrie in detaliu ce si cum a facut.
    Logan GPL 1.4

  • #2
    eu zic ca la banii tai nu gasesti ce vrei in germania... m-am uitat si eu un pic si nu ai sanse... ti-as recomanda sa iei macar facelift ca sa valoreze ceva... trebuie bani de 4-5000 km, cazare, masa, viniete etc. mai asteapta si alte sfaturi..

    Comment


    • #3
      Cred ca gasesti si la noi o masina care sa-ti convina, chiar de la proprietar. O persoana care vrea sa vanda masina si cere un pret corect, n-o va vinde pe nimic unui samsar, ci mai asteapta. Am fost in postura de vanzator si mi-e cunoscuta situatia, actualul proprietar, cu care ma intalnesc periodic, fiind multumit de achizitia facuta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by danut1900 View Post
        Cred ca gasesti si la noi o masina care sa-ti convina, chiar de la proprietar.
        Acelaşi sfat şi-l ofer şi eu, totul este să ai răbdare.

        La Mulţi Ani, România!

        Comment


        • #5
          chiar vrei MCV? teai uitat si la alte marci?
          asa eram si eu,,,pornit,,,pe MCV 1,6-8 valve,dar cand am vazut in atelieru de tinichigerie cateva loganuri noi,2011-2013,lovite si cand au desfacut piesele si era rugina intre table si cat de mult se distrug la un simplu impact,mi sa luat,asa ca am ales o zafira si nu-mi pare rau de banii dati
          stiu ca ma vor injura multi loganisti,nationalisti,dar asta este realitatea,chiar daca doare,masina este facuta sa mergi cu ia nu sa stea pe la tinichigerie,vopsitorie pentru ca dupa cativa ani de la achizitie apar puncte de rugina
          nu vreau sa-i jignesc pe detinatorii de logan,singurul lucru bun la ele este motoru si cutia,trebuie sa fii dusmanu masinii sa poti distruge un astfel de motor,diesel sau benzina
          inca o data scuze loganistilor daca vam jignit masinile,dar cu bani mei am facut cum am crezut mai bine si nu-mi pare rau
          „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

          Comment


          • #6
            Nu este nevoie să-ţi ceri atât de mult scuze, alegerea aparţine până la urmă fiecăruia dintre noi.

            Comment


            • #7
              Ampt
              stiu,dar multor loganisti daca le zici ceva de masina lor imediat li se ridica paru pe spate,ca la leii din africa
              am cativa loganisti la servici si decat sa le zici de masina prefera sa le zici de mama,parca ar fi cea mai tare masina de pe glob
              dar sa inchidem discutia off topic si sa asteptam sa vedem ce masina isi cumpara initiatoru topicului,oricare ar fi ia sigur va fi multumit de alegere
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • #8
                Skoda Roomster SH

                Am stat si m-am mai gandit la variante ptr. mcv.
                Din pacate MCV are sanse mari sa rugineasca dupa 7-8 ani.
                Siguranta e de asemenea mult prea slaba.

                In aceeasi plaja de preturi, spatiu interior si kilometraj am mai vazut Skoda Roomster 1.6 16v si Ford Focus 1.6 diesel.

                Are cineva experiente cu aceste modele ?

                Ma intereseaza spatiul pe bancheta din spate mai ales si daca exista defecte cunoscute care pot fi scumpe de remediat.

                Am citit pe net ca Skoda Roomster are spatiu foarte bun la genunchi in spate. A mers cineva cu asa ceva ?

                De Focus am citit ca scaunele sunt foarte rele la drum lung, iar spatiul interior nu mi s-a parut cine stie ce. De asemenea am citit ca fiabilitatea la diesel nu e tocmai exemplara, iar defectele pot fi foarte scump de reparat.

                Nu cumpar masina azi sau maine dar m-ar ajuta cat mai multe informatii concrete de la actuali posesori sau fosti posesori.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #9
                  Am auzit diverse pareri cu privire la Focus diesel, majoritatea negative. Astfel, TDCI-ul are frecvent probleme cu injectoarele (TDDI fiind mai fiabil), consum ridicat de combustibil, per total mai costisitor de intretinut. Repet, sunt pareri ale unor utilizatori, exprimate in discutii ocazionale.

                  Comment


                  • #10
                    tdci-urile sunt motoare bune. problema este ca pe masinile aduse, la pret mic, au toate nr mare de km. diesel + nr mare de km = not love . nu recomand tdci decat daca il iei cu 100.000-120.000 REALI. dar o masina cu 100-120.000 reali e greu de tot de gasit si va costa mult peste cele cu 110.000 "reali".

                    daca iti permiti consumul de logan mcv 1.6 poti sa iei focus break si benzina. scaunele de la focus sunt incomode comparand cu masini , nu cu loganul ). adica daca au fost ok scaunele in logan pt tine nu vei avea nici cea mai mica problema cu cele de pe focus.

                    eu as renunta din start la aducerea unui logan din afara. 800 ziceai ca este taxa, 100 euro este taxa la RAR pt masinile noi aduse, bataia de cap etc. ajungi la o suma mult prea mare pt un logan. plus ca decat sa dai banii pe taxa mai bine banii aia ii adaugi la valoarea masinii si iei ceva cu taxa mult mai mica.
                    ori ia ceva logan din tara cu taxa platita (ai avantajul ca il poti verifica mult mai usor si ieftin) ori iei ceva un focus, o zafira, un ford c-max, s-max....
                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                    Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                    se gasesc o gramada de focusuri break benzina cu care o sa iesi si mai ieftin decat cu un mcv, este si mai "masina" si cu putina pricepere la achizitie si cu putin noroc evident, poti lua o masina f ok. benzinarele rezista bine la km multi (nu te astepta sa fie reali km la cele aduse din afara, dar nici nu ai de ce sa fugi de masini cu 150-200.000), in cel mai rau caz completezi ceva ulei. mare grija totusi la trenul de rulare, directie, care intr-adevar este ceva mai scump la mai toate masinile fata de logan.
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • #11
                      Lasa-i pe nemti sa vina sa isi cumpere logah sh din ro si tu daca mergi in germani cumpara altceva decat logan

                      Comment


                      • #12
                        A avut cineva experiente cu Skoda Roomster ?

                        Am vazut ca la pret de Focus 2004 benzinar se gasesc Skoda Roomster 2007 pe benzina, deci cu 3 ani mai tinere.

                        La spatiul interior cred ca fac aceeasi treaba. S-a urcat cineva in vreun roomster ?

                        Am incercat sa vad una la reprezentanta dar nu aveau nici una expusa (Roomster se vinde si acum cam cu aceeasi caroserie din 2007)
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Roomster nu e asa spatioasa in spate...

                          Iti recomand, daca tot vrei break, sa faci pasul la o clasa superioara (si cu bani mai putini). Eu am Laguna 2 break si spatiul este excelent pentru toti pasagerii. Am avut si Laguna 1 break, portbagajul era cavernos, dar spatiul in spate era mai limitat. Motor benzina si n-ai treaba, au problemele stiute si rezolvate, piese ieftine, intretinere ca la Dacie, in aceleasi reprezentante, etc....

                          Comment


                          • #14
                            Ce motor ai la Laguna, la cati km ai luat-o si cati km ai facut cu ea de la cumparare ?
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • #15
                              Motor 1.6 K4M am avut pe Laguna 1 si am acum si pe Laguna 2.
                              Mi-a lasat o impresie foarte buna pe Laguna 1, fiind practic motorul de pe Logan, doar a Euro3.

                              Consum decent, forta suficienta, nicio problema- nu am schimbat nici macar o bobina, ca multi se plang de ele. Am tinut masina pana la 302.000 km de pe la 250.000 si nu o dadeam daca nu mi se punea pata pe Laguna 2.

                              Laguna 2 o am de nici 6 luni si nu pot sa ma pronunt ca fiabilitate, are "abia" 170.000 km dar ca motor-cutie sunt convins ca nu imi va da batai de cap, e practic acelasi agregat ca pe cea veche, cu mici modificari (acceleratie electronica, galerie de evacuare mai simpla, fara precatalizator, alt soft, etc).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google