Tiuit/fluierat Logan 1.4 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine se manifeste in absolut toate treptele. Chestie e ca daca ma duc acum si o pornesc si tiuite fac un drum de x km pana la o anumita destinatie (distanta irelevanta) iar la intoarcere nu mai tiuite...

    Poti sa-mi spui, te rog, cum verific uleiul din cutie? Sunt total afon la partea de mecanica a masinii...
    ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

    Comment


    • #17
      E foarte posibil sa fie de la altceva fluieratul ala. Nu stiu cum se verifica. Eu m-am trezit cu ea goala si am umplut-o cu doi litri dupa ce am rezolvat problema cu scurgerea. Ar fi trebuit 3,1 L. O varianta ar fi sa mai pui ulei in ea si vezi daca mai intra, in cazul asta iti dai seama ca avea mai putin decat ar fi trebuit. Eu am mai pus dupa cateva zeci de km un litru care a intrat tot. Capacitatea cutiei este de 3,1 litri am citit undeva pe forum, pentru 1,4 2006.
      Acum nu stiu ce sa zic, sa dai banii pe un L de ulei doar ca sa verifici? Poate mai sunt si alte metode. Nu cred ca e cea mai convenabila varianta sa dai uleiul jos doar ca sa vezi cat este. Poate nu e de la cutie.
      Si fulia de la alternator scotea un fel de tiuit-fluierat inainte sa inceapa sa zdrangane. A trebuit sa schimb fulia.
      Treaba cu turometru chiar e ciudata.

      Comment


      • #18
        Shimbul de ulei abia l-am facut vara asta. E acelasi cu cel de la cutia de viteze?
        ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

        Comment


        • #19
          Nu. Schimbul de ulei se face la motor. La cutie e diferit.

          Comment


          • #20
            Las-o balta.....cand ai spus ca esti afon in mecanica, sa nu strici ceva. Mergi cu cineva in masina, specialist in zgomote suspecte, descopera ala de unde vine.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #21
              As vrea sa fac asta dar cum sunetul se manifesta doar cand are el chef cum ai vrea sa procedez?
              ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

              Comment


              • #22
                Are dreptate Oti. Roaga pe cineva care se pricepe sa mearga cu tine poate isi da seama de unde vine exact. E dificil sa-ti dai seama doar asa din spuse.

                Comment


                • #23
                  Uneori este singura solutie, mergi cu cineva in masina, fiind ocupat numai cu detectarea zgomotului poate sa gaseasca sursa, poate in spate se aude mai bine, cine stie? Altfel, astepti pana crapa.....ceva, rulment, curea, etc

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #24
                    E si asta o varianta. Mergi asa pana crapa ceva. Dupa ce repari vezi daca mai fluiera. Daca nu mai fluiera inseamna ca aia era problema. Glumesc, desigur. Se aude numai in mers? la relanti cu capota deschisa se mai aude? Daca e o rola sau o curea se poate auzi si la relanti cu capota deschisa (zic si eu).

                    Comment


                    • #25
                      NU se aude la relanti. Doar dupa 2500rpm!!! Daca stau pe loc, o las pe liber si accelerez mai tare se aude si acel tiuit dar nu intotdeauna. Azi poate sa se auda, maine nu. 10km de mers cu ea poate sa nu se auda apoi dupa ce ma urc iar in ea si o pornesc se aude iar. E atat de random incat nici nu pot explica. De asta nu ma pot duce sa plimb un mecanic in speranta ca poate-si da seama. Daca era o curea sau vre-un rulment nu tiuita doar cand avea ^&!@ lui chef. O facea mereu, nu numai in anumite conditii.
                      ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                      Comment


                      • #26
                        Cand sunt defecte aleatorii ,nu ai ce face. Astepti pana se agraveaza si un specialist gaseste solutia. Daca este un furtun, se va fisura mai tare, la fel o curea, etc. Numai sa fi atent, te obisnuiesti cu situatia si sa fie ceva f grav, cand crezi ca este de dus la meserias, te-ai dus urgent.

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • #27
                          Am patit si eu cu masina de la serviciu ......facea ca un polizor....am mers vreo cateava zile si a crapat fulia de la alternator....e facuta din doua parti metalice si cauciuc la mijloc.

                          Sau scoate cureaua de la accesorii si vezi daca se mai aude ......macar stii de unde ar putea fi ....alternator ...servo...ac...sau role...:P
                          Last edited by adrian22; 4 October 2015, 20:34. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Incearca aici http://www.loganclub.ro/forum/fluier...60#post1686860

                            Comment


                            • #29
                              Nope... le-am schimbat o dată cu uleiul. Imposibil să fie de la ele.

                              Țiuitul meu e ca al unul motor electric când se tureaza din ce în ce mai mult. Plăcuțele scot cu totul un altfel de sunet.
                              ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                              Comment


                              • #30
                                Cauta si aici, poate recunosti ceva simptome

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google