Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor

    Este vorba despre un 1.6 8v
    La prima cheie, la rece porneste bine merge 1, 2 minute la relanti dupa care incepe sa intrerupa din ce in ce mai mult pana moare...si nici nu merge accelerat de cand incepe sa intrerupa.
    Daca o repornesc imediat porneste normal si nu mai face deloc...se comporta normal...desi, totusi motorul parca nu merge chiar rotund...are o foarte mica ezitare...sau mi se pare mie.
    La cald nu face nici un fel de problema...
    Verificat pompa de benzina....are presiunea buna.
    Verificat pornirea cu mufa scoasa de la senzorul MAP...tot asa face.
    Scos mufa de la canistra de carbon tot asa face...
    Motorasul pas cu pas nu cred ca are cum sa fie ca el e cu relantiul..
    Din ce am mai auzit la logan am inteles ca ar influenta mersul si canistra de carbon...
    Mecanic din motor nu are ce sa fie ca dupa motorul merge bine...trage bine...e totul in regula.
    Bobina de inductie...daca era nu facea si la cald? sau nu facea si imediat dupa repornire?
    Senzorul pozitie clapeta inca nu am umblat...dar am inca o clapeta de la motorul vechi si am sa incerc si cu ea...si zic sa mai incerc si cu alte fise si bobina desi nu cred sa fie de aici.
    Astept pareri...multumesc.
    Last edited by CatalinRobert; 7 May 2017, 23:32.

  • #2
    Verifica bobina sa nu fie crapata.

    Desfaci cele trei suruburi si te uiti cu atentie pe spatele ei.

    E prost costruit ,dai e si prinsa doar in 3 suruburi sa nu crape ,dar tot crapa. Varainta noua de bobina nu mai are acesta problema .

    Comment


    • #3
      Bobina e luata acum un an sau 2, cei drept e una ieftina breckner, are doar 2 mici fisuri...
      Si eu tot in 3 suruburi am pus o ca sa nu mai crape...
      Dar daca era din bobina de ce sa faca doar la prima cheie, la rece?e totusi aiurea.
      Cu motorul vechi nu facea probleme din cate imi aduc aminte.

      Comment


      • #4
        Catalin, ia-o pe rand si sistematic ca sa nu arunci cu banii pe piese degeaba

        Daca face numai la rece si nu face la cald poate fi o problema de aprindere

        Bujiile in ce conditie sunt?

        Cand merge neregulat, verifica fisele : scoti pe rand cate una, daca sunt bune motorul se opreste sau merge si mai prost....cand o gasesti pe cea cu probleme, o sa vezi ca nu se schimba nimic in mersul motorului

        Daca gasesti ca problema e la o fisa, schimba fisele intre ele si vezi cum face....daca se muta la cilindru unde ai pus-o atunci bobina e in regula.....daca face pe acelasi cilindru atunci e posibil sa fie bobina de vina


        Daca ai un multimetru poti verifica rezistentele si continuitatea fiselor, cat si bobina

        Vezi ca bobina ta e o petarda...ai in vedere si asta

        Deasemenea incearca si curata si bornele de la baterie cu cleme cu tot, sa faca contact acolo

        Comment


        • #5
          cred ca de la alea doua fisuri din bobina face, cand e rece din cauza condensului nu merge, dupa ce se incalzeste si scapa de condens, e ok.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Da, e posibil - ca sa verifici asta poti incerca cu un spray pulverizator cu apa pus pe mist (foarte fin) , pulverizand usor pe bobina si sub....se observa usor ca "da" la masa, noaptea poti chiar sa vezi acele scapari

            Totusi depinde de crapatura....sunt bobine crapate care nu strapung......el are insa, dupa cum am zis, o petarda bobina

            Comment


            • #7
              Stiu ca bobina este o petarda...am stiut ce cumpar, dar la vremea respectiva nu aveam bani...Totusi are niste fisuri mult prea mici ca sa dea pe acolo...si cu motorul vechi nu avea nimic.
              Fisele le am scos pe rand si se cunoaste cand merge in 3...deci ele lucreaza
              Daca scoteam atunci vreo fisa cand incepea sa dea in nas murea instant cred, pentru ca nu putea sa il tina...
              Cei drept un mers neregulat l am avut de prima data cand am pus motorul si mergea cu injectoarele de supernova si calculatorul tot de supernova 1.4.
              Dupa ce am pus calculatorul lui cel de 1.6 impreuna cu injectoarele nu mai facea nimic...apoi am mers vreo 2 zile cu masina, dupa a stat vreo 2 zile si dupa asta am observat ca a inceput sa faca.
              E ciudat ca imediat daca o repornesc la rece dupa ce a inceput sa faca nu mai face nimic.
              Urmeaza cand ajung acasa sa incerc cu o bobina si fisele de pe un logan...si daca nu face la prima cheie cred ca de acolo este...
              Bujiile sunt bune niste ngk bkr6ez...
              Last edited by CatalinRobert; 8 May 2017, 18:24.

              Comment


              • #8
                Incearca cu bobina/fisele de pe Logan

                De dragul tau, sper sa fie de acolo

                Culbutorii sunt reglati? Ceva aer fals pe undeva?

                Insa cum ziceam, pe rand deocamdata.....testeaza cu bobina/fisele logan si vedem dupa

                Comment


                • #9
                  Daca are 2 fisuri e pa !

                  Pune o poza sa vedem.

                  Comment


                  • #10
                    Zilele astea nu sunt acasa...dar fisurile sunt prea putin vizibile...abia le distingi.
                    Sper sa gasesc cumva rezolvare...
                    Un mecanic mi a spus ca sa incerc cu alt senzor de temperatura apa, voi incerca si asta.
                    Aveti aici un mic clip: https://ufile.io/dn2nk
                    A mers aproape 2 minute bine si dupa a inceput ca in clip...si a murit pentru ca am incercat sa accelerez...alta data l am lasat asa si il tinea asa acolo aproape sa moara...

                    Comment


                    • #11
                      Catalin, ala e mers in 3 cilindri toata ziua - verifica tu mai atent aprinderea ( vezi tu distanta electrozi bujii, bobina, fise), mai ales daca zici ca pompa de benzina e corespunzatoare

                      Poate fi senzorul de apa, daca e stricat pe partea de injectie ( sau mai bine zis, transmite info eronate la UCE iar UCE imbogateste inutil amestecul, consuma mult etc) - asta se verifica rapid cu un tester, nu e nevoie sa schimbi senzorul de apa inainte sa verifici

                      Ca fapt divers, incearca sa scoti mufa de la senzorul de pozitie clapeta.....si scrie ce se intampla ;)

                      Idei pot fi multe, dar daca nu o iei systematic incercand, ti se scriu la infinit degeaba


                      P.S : incearca sa pui mai accesibil clipul, pt afoni in internet cum sunt eu a durat ceva pana sa il descarce, sa il deschid etc ))))

                      Comment


                      • #12
                        Ok, am sa incerc toate astea si o sa revin zilele urmatoare.
                        Multumesc mult.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca cu alta bobina.

                          Problema e din aprindere.( poate ca bobina sa fie strapunsa undeva si sa nu se vada cu ochiul liber)
                          Pana sa incerci cu alti senzori ,etc incearca cu alta bobina !


                          Eu un motor de 1.6 montat pe SuperNova ?
                          Mai are acea bila antirasturnare ,care taie alimentarea cu benzina sau e anulata ?

                          Eu la logan am avut o problema asemanatoare.
                          Prima pornire o lua mai greu nu conta cu era afara ,tremura un pic la relati si se accelera singur pe la 1250 rpm dupa care revenea la turatia de relati dar tot tremura .
                          Daca incercam sa o accelerez dadea in nas daca insistam chiar murea motorul.
                          In sarcina nu avea nimic,tragea ok.

                          Facea doar la prima pornire in acea zi .

                          Am curatat corp clapeta,senzor turatie si nimic.

                          Am mers 2 zile cu diagnoza pe ea,in prima zi am urmarit senzorul de temeratura si era ok, in a 2 zi a mers cu ochii pe prima sonda lambda ,(daca e defecta motorul funcționează în regim de avarie crește consumul de combustibil, turația de ralanti este instabilă ) totul ok.

                          Pana cand am desfacut bobina din cele 3 suruburi si era crapat dedesupt, am inlocuit-o cu una de origine 200 ron ( are alt desing mai bine gandita) si problema a disparut.

                          Comment


                          • #14
                            Da...este un 1.6 montat pe supernova.
                            Am si aia cu bila antirasturnare.
                            La mine porneste bine oricand...
                            Multumesc pentru pareri....am sa incerc si revin.

                            Comment


                            • #15
                              Acu m am uitat mai bine la bobina si are o crapatura si parca lipseste o bucatica de acolo ) chinezarie
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google