Probleme Inchidere Centralizata - Circuit Electric

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Inchidere Centralizata - Circuit Electric

    Buna ziua,

    Imi cer scuze ca am deschis un nou post, mai exista cateva ce trateaza probleme cu inchiderea centralizata dar , nu am gasit rezolvarea la problema aparuta la masina mea.

    Problema cu inchidera centralizata la golanul meu ( DCi an fabr.2006) ar fi ca toate usiile se deschid din inchiderea centralizata ( cheie/ buton/ telecomanda alarma) si se inchid MAI PUTIN USA DREAPTA SPATE, deci doar la comanda de inchidere usa DREAPTA SPATE nu se inchide.
    Dupa cate ... banuiesc eu, avand in vedere ca vad doar doua fire inchiderea functioneaza prin alimentare actuator (+) , (-) deschidere si inversare de polaritate (-) , (+) inchidere. Mentionez ca am verificat motorasul actuator si este OK, verificat cu o lampa de control si nu am tensiune la c-da de inchidere.

    Intrebarea ar fi de unde/ ce sa verific avand in vedere ca doar o usa face figuri si numai la c-da de inchidere.

    Multumesc

  • #2
    verifica sa fie ok contactorul de pe prag, ala care confirma usa inchisa. daca una dintre usi e deschisa, acea usa nu va fi incuiata de uch nici din cheie (cel putin asta am observat eu ieri, pur intamplator, pe laureate 2009 - si are si oarece logica), nici din butonul din bord. daca butonul tau nu confirma usa inchisa, probabil de acolo e hiba.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Verificat...intrerupator este OK!
      Problema este ca nu vine tensiune pentru comanda inchidere - actionare actuator , verificare facuta cu lampa de control.
      Si este frustrant pentru ca cablajul este OK , altfel nu ar fi mers deschiderea usii!

      Comment


      • #4
        dupa schema, mai raman doar firele, desi atunci n-ar deschide...intrerupatorul l-ai verificat cu usa inchisa? poate ca el merge, dar nu mai e pozitionat corect si nu comuta. oricum schema nu "pusca" cu functionarea aia ca lasa o usa neincuiata daca e deschisa...
        Attached Files
        Last edited by Seba; 26 September 2017, 11:44.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Ei acum intelegi frustrarea mea , firele nu au cum sa fie pentru ca atunci nu ar mai deschide usa si DA am verificat cu usa inchisa, am pus si un alt actuator, am desfacut usa din stanga si am verificat actuatorul pe mufa de acolo...si merge.
          Revinla cele spuse...la verificarea cu lampa de control nu am prezenta tensiune la comanda de inchidere usa dreapta spate, fie ea data din buton/ cheie/ telecomanda alarma.
          ...deci sunt in ceata total.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            verifica sa fie ok contactorul de pe prag, ala care confirma usa inchisa. daca una dintre usi e deschisa, acea usa nu va fi incuiata de uch nici din cheie (cel putin asta am observat eu ieri, pur intamplator, pe laureate 2009 - si are si oarece logica), nici din butonul din bord. daca butonul tau nu confirma usa inchisa, probabil de acolo e hiba.
            Cum ușile sunt la comun atât la senzori cât și la motoare, ipoteza bolduită pică, problema fiind mecanică, broasca nu permite blocare cu ușă semi-închisă

            Verificare mufă R2, lași întrerupătorul că ăla nu comută nimic doar dă o masă pentru funcția necesară

            99% actuator în comă pe ușa aia
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Gata rezolvat,
              Dupa ce am desfcut stalpul din stanga si am sunat firele din mufa aflata pe pragul din partea soferului si pana la intrarea in usa dreapta spate... montat un alt actuator direct pe mufa( cea de pe pragul stanga/sofer) care supriza MERGEA inchis /deschis , am ajuns la concluzia ca trebuie sa desfac iarasi usa dreapta.
              Cauza unul din cele doua fire din usa cu izolatie roasa, atingea de carcasa usii asa ca semnalul meu de deschidere se ducea la masa ( temporizarea scurta data de UCH pentru deschidere usii nu permitea arderea sigurantei de 20A, de aici si pacaleala). Refacut prin dublare portiunea de cablaj afectata, izolat cablaj, montat fata usa, totul merge perfect.

              Multumesc

              Rog moderatorii daca problema intampinata de mine nu ajuta pe nimeni, sa stearga postul.

              Comment


              • #8
                Mulțumim pentru răspuns, poate mai au și alți aceeași problemă.

                P.S. Aici nu se șterg topicuri
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google