Sfat Eventuale Probleme Aparute Dupa Ce Masina S-a Oprit Intr-un Sant.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Eventuale Probleme Aparute Dupa Ce Masina S-a Oprit Intr-un Sant.

    Salutări!
    Este vorba de un Logan 1 (din Octombrie 2005). Cel care era la volan a evitat un accident, cel care venea din sensul opus a adormit la volan și a intrat brusc în fața prietenului care conducea Loganul (i-am împrumnutat mașina să rezolve niște treburi). A tras brusc de volan, a evitat accidentul dar a intrat într-un șanț care era pe marginea drumului (undeva între Topoloveni și Proboieni), mașina a mers târându-se pe coama șanțului, a mers cu ”burta” pe coama șanțului până s-a oprit. Important este că nimeni nu a pățit nimic. MAșina a intrat în ce era prin șanț, ușa față îndoită bine (cred că a lovit un copăcel, ceva), ușa spate zgăriată destul de tare, oglinzile rupte. Șoferul care a adormit a recunoscut că este vinovat, totul a decurs fără probleme în privința asigurării. Mașina merge cum mergea și înainte (foarte bine). Doar că, la constatare, atât la ”Euroins” (unde are asigurarea RCA cel care a produs accidentul), cât și la ”Meridian Sud”, mi-au spus că nu sunt probleme sub mașină (dar îmi este greu să cred). Mai ales că se și aude un zgomot de metal, un huruit, ce nu se auzea înainte, un hodorogit de la motor (sau de sub mașină). Mașina acclerează la fel ca înainte. De la ce poate să fie acel sunet? Stau cu griji pentru că nu știu ce să cred (chiar nu a pățit nimic?). M-am uitat sub mașină, este plină de iarbă, crengi. Vă mulțumesc.
    Attached Files
    Last edited by Danis702000; 27 February 2018, 02:18. Reason: adaugare poze

  • #2
    scuturile termice de la esapament, esapamentul care este destul de firav, scutul motor sigur s-a indoit si e posibil sa atinga pe baia de ulei...
    trebuie curatata si verificata ca lumea nu ochiometric... cere si geometrie si verificarea puntii spate care se indoaie foarte usor...

    Comment


    • #3
      Mergeti si faceti verificarea masinii intr-un service serios, eventual reprezentanta Dacia unde oamenii stiu bine cum arata Loganul pe dedesubt. Si, da, de verificat geometria si puntea spate. Daca e ok, e bine dar daca sunt probleme...poate fi costisitor. Si e posibil sa va treziti la vara ca toceste urat rotile spate.
      Deci, SERVICE.

      Comment


      • #4
        Vă mulțumesc pentru sfaturi, răspunsuri. Chiar nu știam ce să întreb. Am fost cu mașina pentru constatare la ”Meridian Sud” (reprezentanță Dacia), au un service mare. Doar că și ei, ca și constatatorul de la ”Euroins”, au zis că nu au găsit nimic în neregulă sub mașină. CÂnd le-am explicat situația mi-au spus că ei nu au observat/ simțit nimic în neregulă (”că este ca la doctor, nu își arată problemele când este la doctor”, cum au zis). CÂnd o să mă duc iar o să le spun de cele spuse de voi. Vă mulțumesc. Revin cu un mesaj când știu mai multe.
        Last edited by Danis702000; 1 March 2018, 02:22. Reason: ortografia

        Comment


        • #5
          Ar mai fi și sonda lambda de după catalizator de verificat, să nu se fi smucit. Nu e grav, dar dacă ți s-a aprins cumva martorul anti-poluare în bord după accident, de la asta e.

          Comment


          • #6
            Mulțumesc pentru mesaj. Încă nu au sunat de la ”Meridian Sud” să vin cu mașina (încă așteaptă răspunsul de la ”Euroins”). Nu se aprinde martorul anti-poluare. În schimb, rar, când trec peste o denivelare, o șină de tramvai, se aprin martorii de ABS și cel cu semnul mirării (care se aprinde când este trasă frâna de mână). Dar se sting imediat ce împing frâna de mână mai în jos. În rest, mă deranează zgomotul când pornește motorul, cât și când este pornit (cum am scris mai sus). Doar că cei ce la service nu vor să mă asculte, spun că nu este nici o problemă.

            Comment


            • #7
              Revin cu actualizări. Mașina a fost reparată la ”Daco Serv Vest” (București), a trebuit să plătesc o taxă de renunțare la ”Meridian Sud”. Mi-a fost teamă să nu pună oglinzile originale (cele mici), cei de la Meridian Sud îmi spuseseră că vor pune oglinzile originale, nu cele pe care le avea mașina în momentul accidentului (cele late și mai mari). După reparație, mașina merge foarte bine, dar tot era problema cu zgomotul de metal. Am dat jos scutul și m-am uitat să văd de la ce poate să fie acel zbomot. Era îndoit în zona unde este baia de ulei, acolo atingea, l-am îndreptat și nu se mai aude. Vreau să vă întreb dacă este normal ca baia de ulei să fie plină de ulei în exterior. Am spălat și curățat totul sub mașină. Atașez poze. Vă mulțumesc.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Ala pare ulei scurs de la shimbarea filtrului de ulei. Nu s-a obosit nimeni sa stearga uleiul care curge atunci cand demonteaza filtru ulei.

                Comment


                • #9
                  Am înțeles. Sper să nu fie undeva crăpat.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google