Intrebari Logan I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebari Logan I

    Salut,

    1) imi poate spune cineva ce piesa vine in gaura din poza (marcata si ca punct B in schita de alaturi) ?

    Am cateva luni de cand imi intra praf in masina intr-un mod incredibil. E suficient sa merg 40 metri pe un drum de tara,si masina e plina de praf in interior.
    Am observat ca daca deschid un geam, e mai rau, se face un fel de curent/vacuum, cel mai usor observabil si simtit pe la gaurile alea de unde ies centurile din fata din caroserie. Daca am un geam deschis/crapat putin,simt un curent din acele gauri (de unde ies centurile). Imi lipseste carenajul la roata dreapta spate + carenajul de la ambele roti fata, dar nu cel mare, ci ala lateral,mai mic. Are si acest aspect un impact asupra faptului ca-mi intra mult praf?

    2) am un zgomot foarte enervant de la una din rolele pe care merge cureaua de accesorii. Daca ma uit atent observ si o mica oscilatie la rola de la compresorul de AC (care e situata cel mai jos cred), insa la service-uri pe unde am fost, toti dau din umeri de parca i-am intrebat nu stiu ce formula chimica. Este atat de greu de depistat care din acele role face zgomot? (cureaua a fost schimbata acum un an si ceva) iar zgomotul a inceput dupa ce am luat niste balti mai adanci.

    3) pedala de acceleratie are prostul obicei de a ramane in pozitia de acceleratie (blocata gen), atunci cand este apasata pana la capat, fapt care este si periculos si enervant (daca-i dai 2-3 picioare, isi revine). Aveti idee daca este din cauza cablului sau este vreun arc acolo sau ceva care in mod normal ar tensiona si ar face-o sa revina, insa ea nu mai revine ok si se simte ca se misca putin cam liber..
    Attached Files

  • #2
    Buna ziua, am si eu o problema la masina unui prieten. Detine o Dacia Logan 2014, si din cand in cand gaseste in spatele scaunului de la sofer multa apa, pare de culoare albastruie dar aia presupun ca este de la mocheta, ideea este ca am verificat toata masina, pe sus, pe dedesupt, prin portbagaj inclusiv chederele si nu intelegem de unde apare apa aceea. se vad urme si in portbagaj, sub bancheta din spate dar se strange foarte mult jos la picioare. Aveti vreo idee ?

    Comment


    • #3
      Salutări, nkvwolfram! Bine ai venit în clubul ”Logan”. Nu știu câtă lume o să răspundă aici, aici este pagina dedicată ”Daciei Logan 1” (2004-2012). Cel mai bine întrebi pe pagina dedicată ”Logan-ului 2”. Am și eu o problemă asemănătoare, doar că am doar în portbagaj apă (când plouă), nu îmi dau seama pe unde intră. Până la urmă o să trebuiască să stau în el și să vărs apă. Îmi pare rău, nu știu mai multe. În interior mai intra apă când nu era fixat chederul foarte bine, chiar și puțin mișcat, intra apă. Încearcă la ”Logan 2”: https://www.loganclub.ro/forum/forum...dacia-logan-ii Sper să se rezolve.

      Comment


      • #4
        Corect, sigur trebuie sa fie de la usi. O posibilitate este ca orificiile de sub usi pentru scurgerea apelor pluviale sa fie obturate. Si atunci, in cazul unor ploi torentiale, se acumuleaza apa in usi timp de o ora, doua, cat dureaza ploaia, iar cand nivelul depaseste niste orificii in fetele de plastic din interior, incepe si se scurge in habitaclu. Cand revii la masina dupa 4-5 ore, apa deja s-a scurs din portiera asa ca nu mai gasesti "arma crimei". Adica nu mai gasesti portiera plina de apa si care sa produca zgomot de bidon cu apa cand o misti. Intotdeauna, imediat dupa o ploaie buna, verifica toate cele patru portiere sa vezi daca au apa in ele. Verifica daca la deschiderea portierei se scurge apa pe sub ea (sunt cate doua orificii sub fiecare portiera).

        Sa stii ca pe forumurile de masini apar oameni cu probleme similare primavara si toamna, in sezonul ploilor. Si aproape toti au gurile de scurgere infundate cu praf, resturi vegetale care patrund printre geamul mobil si chederul din exterior al usii. Apropos, acel spatiu dintre geamul mobil al portierei si chederul de cauciuc este locul unde se acumuleaza seminte, petale, praf, iar cand se coboara geamul, ele sunt impinse in interiorul usii. Asa se infunda scurgerile. Acel cauciuc trebuie curatat frecvent ca sa se evite infundarea.
        Last edited by gecmc94; 6th June 2019, 10:17.

        Comment


        • #5
          Da, așa este. La mine intra apă pentru că nu era pus chederul în elementul acela alb de plastic care ține și mocheta, cel din dreptul ușilor (prins de mochetă), era doar puțin necalibrat (nu intra tot, chederul făcea o mini gâlmă), pe acolo intra apa. La mocheta din spate, ușile spate, era problema la mine- nu intra cheder-ul în plasticul alb.

          Comment


          • #6
            Salut, referitor la gaura din poza, este una din cele 6 de centrare pe stand in caz de avarii mai grave la caroserie. Din toate un singur dop mi-a ramas semi intreg reper TRW, diametru 30 mm , am fost acum 2 saptamani la dealer , ne-am uitat pe calculator , pe scheme dupa coduri, si in final mi s-a spus ca nu se mai fabrica, fiind dopuri ce se monteaza doar pe linia de fabricatie..Ramane sa caut pe la dezmembrari desi sanse slabe sa le gasesc intregi, dupa atatia ani de caldura , sare si apa.Sper ca te-am ajutat si poate tu ai mai mult noroc in a le gasi.Noroc.
            Last edited by catalin33; 26th August 2019, 20:17.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google