doar pe la honda gasesti turatii de aproape 10 mii.s 2000 din cate stiu era cel mai capabil de asemenea turatii.
Turatia maxima la viteza maxima
Collapse
X
-
-
Avea ~ 200km/h la 9400 9500 rpm .... ( masina e preparata pentru vtm'uri/rapoarte foarte scurte).Originally posted by MyKe View PostPoate ai vrut sa zici 8500... Altfel minti de ingheata apele! Desi nici cu 8500 rpm in V nu vad pe unde ai fi putut sa mergi, avand in vedere ca la turatia aia ai lejer 250 km/h...
Iar motorul e 1.6 160 cp b16 ...
Comment
-
din nefericire CRXurile nu au 160 cp ... doar civicurile vti sau del sol ...
CRXurile au 125,sau 131 cp ...si n`au vitec
B16A2 are 160 cp , pe CRX se pune B16A parca...Last edited by Cristi_Xp; 25 March 2009, 17:12.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Trebuie sa te mai documentezi Cristi .... uite ce'mi zice un fan CRX ( care si poseda un crx 1.6 160cp )
Alin: zi-i sa citeasca honda-tech.com
Alin: honda-swap.com
Alin: si sa invete
Alin: crx-urile au 130 de cai
Alin: del sol e crx 3
Alin: b16a motoru
Alin: in functie de compresie are de la 150 la 170 de cai
Alin: in fucntie daca e jdm usdm
Alin: etc
ps: daca vrei sa'ti cumperi unaLast edited by Razzvan; 25 March 2009, 18:51.
Comment
-
da tu stii sa citesti ce am scris io mai sus ?
In September 1989 Honda also added the 1595 cc B16A VTEC engine to the lineup outside of America. The VTEC engine used Variable Valve Timing and Lift to provide increased power in the high rev range, while still allowing low fuel consumption and better idling at low RPMs. The B16A produced 150 bhp (112 kW; 152 PS) in the European 1.6i-VT model (where the engine bore the designation B16A1) and 157 bhp (117 kW; 159 PS) in the JDM SiR modedin nefericire CRXurile nu au 160 cp ... doar civicurile vti sau del sol ...
si din cate stiu eu in Romania volanul este pe stanga , deci nu prea vorbim de JDMuri ,si nici USDMurile nu se compara cu EDM ,pocnitori,ascutitori si calcatoare ce sunt pe la noi
Note: All JDM B16A engines are stamped 'B16A' (with no number after the "A" to identify version) my bad cu B16A :P
cat despre cumparat,poti cu cea mai mare placere... sincer nu ma pasioneaza ,o masina de 900 kg cu motor si atat .Last edited by Cristi_Xp; 25 March 2009, 19:35.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
tu nu pricepi ? sau nu stii ce inseamna del sol ?
civicurile vti au 160 cp(B16A2) , si del solul 160(prin del sol se intelege crx del sol sau civic del sol sau mortii lui mai stie cum ii mai zice) .Am zis ca CRXul nu are 160 cp , si chiar nu are... doar JDMul are.Ceea ce nu am stiut este ca alea de 150 s-au pus si pe CRX ,pentru ca CRXul inainte de B16 asta ,a avut alte motoare mai slabe.In 1992, Honda replaced the CR-X with a new, Targa topped, Civic-based model called the Honda Civic del Sol, otherwise known as simply the Honda del Sol. The del Sol was also badged as the CR-X del Sol in some markets, and known as simply the CR-X in other
1.6 L VTEC 150 hp B16A1 I4Last edited by Cristi_Xp; 25 March 2009, 20:58.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Deci .. tu chiar nu intelegi ca EXISTA Crx'uri de 1.6 160 cp ?....
Honda CRX 1.6 160 cp Link 1
Honda CRX 160 cp Link 2
Honda CRX 160 cp Link 3
Cauta pe mobile si o sa gasesti cateva examplare ...
Comment
















Comment