Problema comutare pe gaz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema comutare pe gaz

    Salut, am si eu o problema cu al meu 0.9tce+gpl din fabrica logan 2 fl, achizitionat in decembrie 2018 din reprezentanta, de 2 saptamani, in momentul cand trebuie sa treaca pe gaz...dupa o oerioada de stationare mai mare.. 4, 5 ore, incepe sa piuie comutatorul de gaz si nu trece pe gpl, dupa aprox 6-7 km pot face manual transferul pe gpl dar si atunci dupa o repornire a motorului, am efectuati cu ea 10200km iar in manualul de garantie spune k la 20k sa merg sa ii fac revizia atat uleiul si fitrele masinii cat si cea de la instalatia de gpl, pot rezolva eu cumva aceasta problema sau sunt nevoit sa i-mi fac o programare in reprezentanta?

  • #2
    Părerea mea este să apelezi cu încredere la garanție. Daca nu ai diagnoză si sa ști interpretarea parametrilor n-ai nicio șansă să rezolvi pe cont propriu. Am avut experiențe peste 10 ani atât cu Gpl de fabrică cât și aftermarket pe Logan si fara cele de mai sus aproape imposibil să rezolvi problema. Baftă!

    Comment


    • #3
      Prima data trebuie sa verifici pistonasul de la electrovalva,din ce spui tu. Se afla pe vaporizator. Pateam asa cand alimentam de la Mol. Cu Lukoil nu am probleme. Dar fiind in garantie, mergi la service.

      Comment


      • #4
        Eu am alimentat mult cu gpl de la mol si nu am avut probleme (bucuresti la "avion") dar si de la petrom apoi de la rompetrol cel mai putin. 16000km din iunie 2018

        Comment


        • #5
          Am o cunostinta cu un Logan 1.2 pe GPL (de fabrica), care s-a confruntat cu o problema similara, la scurt timp dupa ce a cumparat masina (noua). Se imbaxea o valva si efectiv nu mai facea trecerea. Simptomele erau identice cu cele descrise de tine.
          A schimbat pe garantie 4-5 valve, le-a mai si curatat. Alimenta GPL doar Rompetrol.
          Dupa ce a schimbat ultima valva, a inceput sa alimenteze Lukoil. Problema nu a mai aparut. Acum are vreo 120.000 Km cu ea, si au trecut vreo 2-3 ani.

          Cred ca instalatia de gaz era ceva de genul "Landi Renzo" (nu ma pricep prea bine).

          Nu spun ca Lukoil e mai bun, sau ca Rompetrol are o problema in general. Poate a fost o problema izolata (statia), sau poate ca efectiv masinii lui nu ii placea gazul lor de la acea vreme.
          Last edited by moru; 29th August 2019, 15:58.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google