Martor Check Engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Check Engine

    Buna ziua, aseara in mers mi s-a aprins martorul luminos check engine, in manual scrie sa te prezinti la un reprezentant Dacia imediat, astazi dim. m-am prezentat dar, din pacate nu s-au uitat la masina ci m-au programat pt marti.
    S-a mai confruntat cineva cu situatia aceasta ?
    Masina este Dacia Logan 2 PH2 1.0 Sce are 11 luni.
    Multumesc.

    Attached Files
    Last edited by 77sky; 7th September 2019, 00:21.

  • #2
    Probabil catalizator defect,
    https://www.loganclub.ro/forum/forum...22#post3633022
    și următorul post
    Logan 0.9 TCe 2018

    Comment


    • #3
      E 50 de lei ub adaptor ELM327, aplicatiile pe telefon, gratis.
      Sincer nu inteleg de ce nu are fiecare asa ceva, pentru astfel de situatii.

      Comment


      • #4
        Nu am stiut de asa ceva pana acuma, iti multumesc de sfat, il voi urma pe viitor.


        Last edited by 77sky; 7th September 2019, 00:23.

        Comment


        • #5
          La cumpararea unui ELM327 primesti si un mini CD cu softurile necesare. Eu nu-l folosesc decat pentru temperatura la motor si pentru a vedea cum incarca bateria. In rest, cel putin pentru mine, e ca o frectie la piciorul de lemn. La o masina aflata in garantie nu te apuci sa folosesti dispozitivul pentru a incerca eventual sa stergi o eroare ci te duci rapid la service.

          Comment


          • #6
            Asculta sfatul colegului gabriel1960 si mergi cu ea la garanție. Si eu am pățit același lucru și a fost schimbat în garanție. Tot motor 1.0 Sce doar ca aveam maxim 300km abia o luasem de la dealer de câteva zile. A fost un lot de catalizatoare defecte. Bafta!

            Comment


            • #7
              Poti citi și aici mai multe detalii https://www.loganclub.ro/forum/forum...-logan-1-0-sce

              Comment


              • #8
                Dupa stergerea erorii, e posibil sa nu mai apara.
                Fiind un motor in 3 pistoane, mai apar erori ai orima data se aprinde acel marror.
                Dar, e musai de mers la reprezentanta. Se poate merge linistit cu masina, nu bubuie nimic..

                Comment


                • #9
                  Mi s-a aprins si mie de vreo 2-3 ori in vreo 90.000km. Am sters eu singur eroarea folosind adaptorul bluetooth. M-am gandit ca poate nu-i convine ceva de la GPL, dar daca apare asa rar, cred ca e prea mare bataia de cap cu service-ul.

                  Comment


                  • #10
                    Un diagnostic nu strica nici unei mașini când apare un martor aprins,așa vei ști ce nu-i place sau nu funcționează bine.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ssilviu View Post
                      Mi s-a aprins si mie de vreo 2-3 ori in vreo 90.000km. Am sters eu singur eroarea folosind adaptorul bluetooth. M-am gandit ca poate nu-i convine ceva de la GPL, dar daca apare asa rar, cred ca e prea mare bataia de cap cu service-ul.
                      Atata timp cat are deabia 11 luni si 6500 km + ca este in garantie, service Dacia mi se pare cea mai logica optiune + acuma cand pun contact mi se aprinde masina cu o linie indreptata catre o cheie si se stinge dupa ce o pornesc (desi nu am CB)gen Go to service mate.


                      Last edited by Adrian88; 8th September 2019, 21:56.

                      Comment


                      • #12
                        Va anunt marti dupa 13:00 cand o duc , dc a facut pe mofturoasa.

                        Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Cand eram in drum spre mare, cam dupa aproximativ 40 km dupa ce am iesit din Bucuresti, mi s-a aprins si mie acest martor dar s-a mai aprins inca unul cu un fel de fulger. Conducea varul meu si eu m-am uitat in manual. In manual scrie ca daca martorul este rosu trebuie mers neaparat in reprezentanta / service iar daca este portocaliu trebuie redusa turatia motorului si cei doi martori se vor stinge, cu precizarea ca trebuie mers in reprezentanta / service in cel mai scurt timp. Cei doi martori erau portocalii. I-am spus varului meu sa ia piciorul de pe pedala de acceleratie si dupa aproximativ 10 secunde cei doi martori s-au stins. Precizez ca in momentulin care s-au aprins cei doi martori, motorul nu era turat, adica turatia era normala pentru viteza de 120-130 kmh (4000-4200 rpm). Ulterior, nu s-au mai aprins deloc cei doi martori. Luna aceasta am revizia de 1 an si o sa le spun despre cei doi martori. In cei 14000 km cat am facut cu masina, sunt singurii martori care s-au aprins.

                          Comment


                          • #14
                            Am fost astazi la Dacia , mi-a spus ca s-a aprins martorul din cauza la catalizator ,mi-a recomandat sa schimb statia peco,inainte bagam numai de la Petrom , benzina 95 , acuma i-am facut un full de la Rompetrol benzina 98, martorul cu masina si cheie reprezinta ca mi se apropie perioada in care trebuie facuta revizia.

                            Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Eu alimentez numai Rompetrol 95 si nu s-a aprins niciodată. Probabil sa fi fost vreo problema la lotul respectiv de benzina sau din rezervoarele stației ceva impurități. În mod normal dacă este o problemă temporară senzorul trebuie să se stingă singur când parametrii revin la normal fără a apela la diagnoză. La mine mi-au zis din start problema catalizator si după ce l-au stins s-a reaprins iar si nu s-a stins până n-a fost schimbat catalizatorul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google