Problema 1.5 dCI 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema 1.5 dCI 90

    Buna ziua. Am un sandero stepway 1.5 dci 90 cp din 2015 , acum cateva zile masina a cedat pe autostrada , nu mai tragea dupa 3000' , apoi in cativa km a murit de tot . Intr un final scotea fum si a inceput a se auzi un ţacanit la motor . Ma rog ... am dus o pe platforma la un service unde inițial au zis ca i pompa de injecție apoi mi au zis ca i injectorul 3 . Au repetat injectorul , mi au sters erorile si am plecat spre casa , dupa 200 km de mers pe autostrada a inceput sa mi se auda la fel , ţacanitul ala si nu mai sarea de 3000 . Dar de data aceasta nu se agravase problema, doar se auzea tacanitul si mai tragra un 70% din putere dar tot asa , nu sarea de 3000 , de precizat ca dupa ce am rezolvat cu injectorul chiar daca revenise problema si sunetul respectiv masina tragea uneori , adica accelera , se limita , apoi sarea limitata .. ca si cum oscila . Intr un final am ajuns acasa iar dupa cateva ore masina nu a mai pornit. Acum pur si simplu cand incerc a o porni se aude ok dar nu o ia .

    Pareri ? Tot astept un tester profi' dar ma tot amana . (App. o recomandare in CT ? )

    Multumesc

  • #2
    Ce istoric ai cu masina? Intreb de curiozitate. O ai de la inceput? I-ai facut revizii periodice? Daca da, unde? Ce ulei ai folosit? Dar la combustibil aveai preferinte?

    Comment


    • #3
      Masina o am de noua , am mers doar la dacia pentru revizii si la timp , uleiul cel recomandat de dacia ... . Legat de motorina am alimentat de peste tot .. (adica nu am cautat un omv sau petrom mereu .. dar 60% de prin cele doua ) . Masina are 125.000

      Comment


      • #4
        O alta treaba de perecizat si destul de dubioasa mi sa parut discutia telefonică cu cei de la dacia , pana a constata ca masina nu mi mai porneste am sunat la dacia pentru a mi pune un tester si a mi face un diagnostic .

        I am explicat problema , si mi a spus " da , trebuie sa ti desfac motorul si discutam de la 2500 lei in sus , m am simtit jignit in sensul ca l durea'n cur de masina mea , si ca eu vreau un diagnostic . Pur si simplu mi a dat de înțeles ca nu e nevoie de testere doar sa i duc banii si discutam dupa ... ma rog , nu voi merge la ei indiferent de problema , sictirul transmis m a lasa rece .

        Comment


        • #5
          Lumea spune ca injectoarele la dieselul modern (dCi) dureaza intre 120 - 170 000 km. Iar sanatatea lor depinde mult de calitatea combustibilului si schimbarea la timp a filtrului de combustibil cu unul de calitate (original). Mai dau semne inainte de defectarea finala la pornirea motorului la rece mai dificila, cu contactul tinut o idee ceva mai mult timp. Avand in vedere ca nu te-ai interesat in mod deosebit de mentinerea curateniei injectoarelor printr-o motorina mai de calitate, eu cred ca ai obtinut un timp de viata destul de bun de la acel injector. Pacat doar ca ai avut necazuri in mers, cu platforma si alte chestiuni.

          Comment


          • #6
            Preturi din 2017:
            Sunt posesor de scenic II, 2004, 1.9 Diesel, 120 cai... bolnavi... lucru confirmat de mesajul SERVICE si CHECK INJECTION.

            Am observat ca pretul remedierii problemei este invers proportional cu riscurile asumate:

            1-Inlocuirea injectorului- pretul unui injector nou este de ~850 RON la care se adauga manopera
            2-Reconditionarea injectorului bolnav la service specializat - ~300 RON plus manopera
            3-Achizitionarea unui injector SH - Preturile variaza intre 150-300 RON plus manopera de montare la un service.

            Comment


            • #7
              Intr un final am dus masina la un service profi' , injectoarele sunt . Acum astept sa mi spuna parmetri in care se afla cele 4 si in functie de asta le voi schimba . Acum ma astept la un max 4000 lei ... in functie de rezultat .

              Ce motorina imi recomandati domnilor ? De unde naiba s a alimentez ?

              Comment


              • #8
                Motorina ca motorina, dar ce filtru de carburant ti-au montat?
                Eu cunosc 2 cazuri, 2 persoane pe care le-am avertizat sa nu foloseasca decat filtre originale. Au fost caposi, ambii au scos din buzunar cca 2400 de lei. Asta cel putin 5 ani in urma.
                Dupa ce au fost in service autorizat Delphi au inteles cauza dezastrului (li s-a explicat diferenta intre cele 2 elemente filtrante)
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  Totul a fost facut la dacia si cu piesele lor pe principiul " ce rocomandati dvs. " , nu am facturile acum , dar 90 % sunt piese de origine .

                  Un alt update legat de masina , inca nu i dau de cap baietii . Cred ca a mai aparut ceva , legat de baterie / curent ... . Si atunci cand am ramas cu ea pe autostrada dupa 30 min de avarii , in service nu misca nimic , de parca nu ar fi avut bateria . Acum iar am fost intrebat , daca am dat curent sau ceva ... prntru ca si atunci si acum doar cu robotul lucreaza la ea .

                  Sper ca pot ajunge la service azi maine pentru mai multe detalii . In principiu treburile se agravează , nu am discutat prea mult la tel mai ales ca nu prea as fi inteles ce mi explica , dar ideea a fost ca nu i dau de cap . Iar masina este intr un service de top din jud CT , pe mana unor cunoscuți .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ROARMY View Post
                    ...nu am facturile acum , dar 90 % sunt piese de origine .
                    poate restul la 100% sint filtre motorina neoriginale falsificate deci ,,, nasol pentru tine

                    cel mai bine, ca si sfat, fa ceva la injectoarele alea, sa porneaca motorul, si scapa de masina aia, te-ai bucurat de ea suficent, Dacia Sandero masina buna sa se mai bucure si altul de ea, nu fi egoist !

                    Comment


                    • #11
                      Astept s a vad care i treaba exact , cel mai probabil nu voi vinde masina ... daca tot o repar , voi fi mai atent la urmatoarele piese si in special la combustibil .Dar totusi mi-am adus aminte ca toate filtrele si piesele ramase dupa revizii erau puse in cutiile alea albe "PIECES D'ORIGINE" (mi le puneau mereu in portbagaj) , acum ca mi-au pus fake sau mai stiu eu ce... nu mai stiu , dar tind s a cred ca nu .

                      Comment


                      • #12
                        Azi am povestit exact mecanicilor ce si cum s a intamplat . A fost nevoie de toata poveste pentru ai ajuta in solutionarea problemei . Sunt tot mai dezamagit de alegerea făcută acum 5 ani .. . Inca astept un raspuns , si repet masina este intr un service respectat din jud. CT , pe mana unor cunoscuti .. tot mai ciudat .

                        Comment


                        • #13
                          fara suparare, service respectat? In CT, adica Constanta??? Care sunt aia, zi numele ca nu cred ca se considera reclama. Eu am vandut masina veche am luat alta noua strict pe ideea ca nu aveam mecanici in care sa am baza la un schimb de ambreiaj...

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            A fost identificata problema , pe scurt calculatorul motorului genera diferite erori .. din ce am inteles este bosh iar sansele de a se strica si genera erori erau extem de mici . Acum cauta unul sh , si trebuie rescris si criptat (daca nu vorbesc balari ... mi au vorbit in chineza veche pentru mine ... ma bate rau mecanica, sper ca nu bat campi ) . In principiu calculatorul nu este sincronizat cu motorul ...

                            Comment


                            • #15
                              Inca o chestie de precizat , la ploiesti cand au pus robotul ala de curent din ce am inteles a agravat situatia calculatorului , din ce am inteles eu nu se pune pe genul asta de masini/calculatore ca nu stiu ce se intampla . Imi pare rau ca nu pot reproduce exact explicatia academica spusa de mecanic ... practic vorbea cu un perete

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google