Scurgere ulei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NeMar
    replied
    Si la mine a reaparut dar nu pot spune ca e pata, e o "transpiratie", vapori de ulei, din ce am inteles, nu exista remediere dar nu e ceva grav.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    118261020R 50euro+tva, reper comun de la Alaskan la Twingo III

    Leave a comment:


  • sabauflorin18
    replied
    Are cineva codul la conducta respectiva?

    Leave a comment:


  • Suiram16
    replied
    varianta mea: la fiecare revizie rezolv aceasta problema in 2 secunde cu ajutorul unui curatitor pentru frane. simplu si eficient.

    Leave a comment:


  • JNic
    replied
    Am schimbat conducta in cauza, pe garantie, acum 3 ani. In prezent situatia este la fel, pata reaparand cam la 2 ani dupa schimbarea conductei. Nu exista o solutie definitiva si irevocabila de rezolare a situatiei. Solutia personala este sa curat praful din zona si sa indepartez eventualele urme de ulei.
    Ca si parere personala si informatie: in cei 7 ani de cand am masina, nu am completat cu ulei intre revizii si nu am observat consum sau pierderi de ulei.

    Leave a comment:


  • geo_yx
    replied
    ma confrunt si eu cu aceeași problema. a mai aparut acea pata?

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    E foarte posibil sa ai dreptate, si inginerul de la garantie si mecanicul mi-au spus ca acea conducta nu se prea schimba, nu era o scurgere serioasa de ulei. Am zis sa nu se amplifice si sa profit cat masina mai e in garantie. Inginerul de la garantie mi-a spus ca sunt primul la care se schimba acea conducta. Masina are 20.280 km. E foarte posibil sa reapara, e posibil sa nu mai reapara sau, in cel mai rau caz, sa apara alte chestii pe la imbinarile noii conducte. O sa vad ce va fi. Daca reapare pata cum a fost, o sa sterg si o las asa, nu mai schimb nimic.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Poti sa ma faci pesimist sau nu, dar cred ca acea pata de ulei o sa reapara, pot confirma ca si eu o am. Am facut o curatenie la motor saptamana trecuta, inclusiv sters bine de tot zona aia de praf, acum sa vad in cat timp apare inapoi. Nu a fost niciodata pierdere de ulei, joja si-a mentinut nivelul de la revizie la revizie, deci nu prea cred ca e de ce sa-ti faci griji. La mine este asa de pe la 10.000 km, momentan cu 43.000 km, singurul lucru e ca se intinde pe parcurs ce trece timpul, daca nu este curatata

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Azi a venit piesa, am fost sa schimbe acea conducta. A schimbat o destul de repede, sper sa fie totul ok. O sa urmaresc in timp sa vad daca mai apare acea pata de ulei.

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Am fost azi la Dacoserv Preciziei la garantii, inginerul de acolo a facut poze si mi-a spus ca voi fi sunat zilele urmatoare cand va veni piesa care trebuie inlocuita. Cica o sa inlocuiasca conducta aceea care duce la locul scurgerii. Sa vedem ce va fi, o sa revin cu informatii.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Acolo nu e nici macar o picatura de ulei. Probabil au scapat niste vapori de ulei, dar nu e nicio tragedie. Dintre toate masinile pe care le-am vazut sau avut nu a existat niciuna veche sau noua care sa nu aiba mici urme de ulei pe motor.

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Da, mi-am dat seama. Voi merge in service, masina e inca in garantie, are doar putin peste 2 ani.. sper sa nu fie ceva complicat.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    Am vazut azi scurgerea asta pe motor - 0,9 TCe. Nu ma pricep, pare a fi ulei.. stie cineva de la ce poate fi??
    Pe aici "lacrimeaza". Si la mine mai da cate o "lacrima" pe acolo dar se vede doar daca te uiti cu mare atentie. Daca nu era poza pusa de tine nici vorba de a observa asa ceva.

    Untitled.png

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    Multumesc ptr raspuns, deci inteleg ca e ceva normal.
    Normal nu este cu siguranta! La mine zona este complet uscata, fara transpiratii.
    Mergi la service!

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Specialistul confirmat reprezentant Dacia/Renault - cel care iti va spala motorul - va verifica, constata si va remedia defectiunea daca e cazul.

    Tu doar sa ai grija sa deschida fisa de incident, bineinteles daca garantia mai e activa.
    Last edited by george.sce; 16 March 2020, 13:12.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google