Bataie fara rezolvare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie fara rezolvare

    Buna tuturor! Am o problema cu Logan-ul din dotare, un benzinar 1.2 din 2014, cu 73k km la bord. De aproximativ 15000 de km a inceput usor usor sa dezvolte o bataie. La inceputuri aparea mai ales la plecarea de pe loc si la decelerare/oprire. Bataia se simte usor in volan. Acum apare preponderent la plecat de pe loc si oprire, ca la început, dar si in mers, mai putin, dar sesizabil. Nu bate la gropi. Am fost la 3 mecanici pana acum si masina are si ITP-ul abia trecut. Primul mecanic mi-a schimbat bratele, dar nu s-a imbunatatit nimic. Ceilalti doi mi-ai spus ca rotile/bucsile nu au nici o problema. Poate s-a mai confruntat cineva cu ceva asemanator si imi poate da un sfat. As fi maxim de recunoscator.

  • #2
    Ridica rotile fata pe rand, scoate din viteza si invarte-le cu mana. Daca se roteste vreuna in "hopuri", scoate prezoanele si verifica-le la varf. Posibil sa fi strans "gospodareste", sa se fi indoit janta in jurul gaurii pentru prezon si sa "agate" varful prezonului in fuzeta. Am patit asa ceva la 1.4. Simteam usoare batai in volan la viteza mica (plecare de pe loc), iar la viteza mai mare (peste 50 km/h) imi tragea "intr-o parte" volanul. Daca-l lasam.liber, pleca golanul in sant.
    Daca masina "pastreaza" axul drumului cu volanul liber, posibil sa fie problema in alta parte, discuri, planetara...
    Sa vedem si alte pareri.

    Comment


    • #3
      Merge drept masina fara sa tin de volan, dar o sa verific și varianta asta. Am schimbat si discurile si placutele tot acum 15000 km. Ciudat e ca am avut o perioada acum vreo 2-3 luni cand timp de cateva săptămâni a fost ca atunci cand era noua.

      Comment


      • #4
        Schimbarea discurilor si a placutelor coincide cu aparitia bataii - din ce spui tu. Deci fie sunt de vina piesele montate, fie mecanicul a facut o greseala. Mergi la service si remediaza, nu mai merge la toti terminatii care iti distrug masina. Posibil planetare nestranse sau cu joc, disc de frana fisurat, tampoane motor sau cutie etc etc Posibil ca mecanicul sa iti fi schimbat piese de pe masina. De pe forum nu putem sa iti raspundem la intrebari asa de generale de genul bate cand pornesc si cand opresc.

        Comment


        • #5
          Au fost situatii am colegi care mecanicu a pus discurile invers uite te cu mare atentie pe mina cui dai masina la reparat

          Comment


          • #6
            Bataia era si inainte si dupa schimbarea discurilor, adica nu de la ele cred ca e...

            Comment


            • #7
              Originally posted by george.sce View Post
              Au fost situatii am colegi care mecanicu a pus discurile invers uite te cu mare atentie pe mina cui dai masina la reparat
              Nu prea ai cum sa pui discurile invers,nu poți strânge șuruburile și nici fixa suportul de etrier.Daca sunt vibrații in volan ar putea fi și caseta de direcție.

              Comment


              • #8
                Da, decit l a pus pe cel din dreapta in stinga si cel din stinga in dreapta, constatare reprezentanta autorizat Renault dupa testare computeizata cu laptop clip, asa au spus ei.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by george.sce View Post
                  Au fost situatii am colegi care mecanicu a pus discurile invers uite te cu mare atentie pe mina cui dai masina la reparat

                  Asta e tare. Sa nu le fi pus pe spate!
                  Ma gandeam sa nu fi strans bine vreunul dintre suruburile care tin portetrierul sau cine stie ce a mai desfacut el acolo...
                  Oricum, nici el nu poate explica bine ce problema are si crede ca o rezolva pe forum. Mergi la reprezentanta daca nu ai un servis competent si fa o constatare. E cel mai bun sfat pe care ti-l pot da. Suspensia si directia la Logan sunt simple, un mecanic bun va repera repede sursa zgomotului.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by george.sce View Post
                    Da, decit l a pus pe cel din dreapta in stinga si cel din stinga in dreapta, constatare reprezentanta autorizat Renault dupa testare computeizata cu laptop clip, asa au spus ei.
                    pare cam exagerat - ca si cum ai zice ca un disc e mai mare sau mai gros decit celalalt; constatare facuta dupa testare cu laptop - iarasi cam dubios.
                    in rest, cu ce zice "adrisantul": poate au inlocuit discurile cu altele mai vechi si mai putin uzate; sau poate chiar ovalizate; sau le-a ovalizat chiar el; sau vreun etrier nefixat corect... variante si variante.

                    Comment


                    • #11
                      Ca un mic update - nu i-am dat de cap pana in prezent, pocniturile se aud si le simt in volan si la viteza pe drum lin. Ca simptom nou, la rece, in viteza 1, ma cam scutura putin, cand las pedala de ambreiaj. E masina mea de la inceput, nu a facut asa niciodata. Sa fie timpul asa devreme de kit de ambreiaj? Cutia are tampoate, ceva, care puteau da manifestarile de la inceput?

                      Comment


                      • #12
                        Nu mai sta cu ea si du-te la un service bun,daca ai cumva vreun cap de planetara dus iti cade cand ti-e lumea mai draga si risti sa distrugi toata masina si poate si pe altii din trafic.Din ce vad eu tu chiar vrei sa stai cu ea pana iti cade de tot.Sunt atatea serviceuri bune cu ora de manopera pana in 100 de lei pe ora...

                        Comment


                        • #13
                          La 4 service-uri am fost si am dat numai de habarnisti. Toti mi-au tras de roti in toate partile, la fel de planetare. Toti mi-au spus sa revin cand se aude mai tare. Daca stie vreun iesean un service serios, fac programarea instantaneu.
                          Last edited by gold4all; 22 August 2020, 23:00.

                          Comment


                          • #14
                            Ar putea fi din mersul motorului ? O bujie ?
                            Nu stiu daca la masinile astea noi ar putea sa apara asa un fenomen, fara sa se inregistreze vreo eroare.
                            Dar pe vremea Oltcitului, am experimentat ceva asemanator poate, cu scuturaturi in mers. Cand si cand, la anumite turatii / regimuri de temperatura.
                            Prin incercari, la un moment dat am schimbat acea bujie cu probleme si au disparut bataile (le-as descrie ca zvacnituri, nu stiu daca se aplica si in cazul tau). Am testat, am forjat, toate regimurile, era OK. Culmea e ca nu mi-a venit sa cred si am montat-o inapoi ca sa ma conving.

                            Comment


                            • #15
                              Mai bine schimba toate bujile sa fie sigur ca o nimereeste pe cea cu problema, asa o idee decit zic si io.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google