Probleme pornire Logan II diesel 1,5 dci, 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire Logan II diesel 1,5 dci, 75 CP

    Salutare tuturor!
    Pentru prima data, dupa aproape 7 ani, am o problema cu masina (Logan II diesel 1,5 dci, 75 CP) si nu-i dau de cap. Mai precis, acum vreo trei zile am pornit-o si, stand la relanti, dupa vreo 4-5 minute, s-a oprit motorul, aprinzandu-se mai multi martori la bord (ulei, baterie, esp,s,a.). Am incercat s-o pornesc, insa nu a vrut s-o ia.
    A doua zi am incercat din nou, apoi am verificat sigurantele. Am gasit arsa siguranta de 40 A din compartimentul motor (incercuita in imaginea atasata). Am schimbat vreo 10 sigurante, insa s-au ars de fiecare data cand am pus contactul, cu exceptia a doua incercari cand a pornit motorul, s-au stins toti martorii la bord, dar dupa 3-4 minute s-a ars iar siguranta si s-a oprit motorul.
    Am verificat vizual cablajul sa nu fie ros de ceva, insa, la prima vedere nu am gasit nimic. Am verificat toti consumatorii (semnalizari, faruri, stergatoare, clima, radio, geamuri, inchidere) si totul functioneaza.
    Daca aveti idee ce ar fi sau daca v-ati confruntat cu asa ceva, va rog sa ma ajutati.
    Multumesc frumos!
    Attached Files

  • #2
    Verifică filtrul de motorină, acolo ai un încălzitor electric fix pe aceeași siguranță, are mufă verde. Siguranța cu pricina alimentează injecția. Farurile, stopurile etc nu au niciun rol verificarea lor e pierdere de timp.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Din cate stiu, la filtru e un senzor pentru detectarea apei din combustibil. Am gasit ce deserveste siguranta respectiva - 40A control injecție Diesel, pompă carburant (numai K9K612),control clima, ventilator radiator, control bujii preîncălzire.

      Comment


      • #4
        Tu știi ceva dar nu tot, tu vorbești de 414 eu vorbesc de 449, cum am scris verifică filtrul de motorină și deconectează, provizoriu, 449.
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Ai dreptate! Asa o sa fac.
          Daca poti sa-mi trimiti si mie legenda, ti-as fi recunoscator!

          Comment


          • #6
            @ marcuss , atasat cateva capturi pentru K9K612 care te-ar putea interesa. Pe un alt topic am oferit link pentru schemele electrice Logan (NT8703 Logan\Sandero2).
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Multumesc frumos, Gil 26!

              Comment


              • #8
                Cu mare placere, dar din pacate nu stiu din ce cauza se "arde" pacatoasa aia de siguranta de 40A (vezi si atasat).
                Ar fi bine sa urmezi sfatul colegului t0rquemada, are multa experienta in domeniu. O diagnoza cred ca ar fi si ea binevenita (destul de probabil sunt destule erori memorate).

                PS: Insa ar fi bine daca ai extrage tot ceea ce doresti din NT8703, vezi postul#331 de pe topicul de diagnoza: https://www.loganclub.ro/forum/forum...28#post3656928
                Sper sa rezolvi problema, toate cele bune!
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Dacă se arde siguranța, probabil există un scurt pe undeva și ar trebui să investighezi cauza pentru care se arde. Dacă o să tot înlocuiești siguranța, cauza tot nu o vei determina. Poți pune o siguranță mai mare, și apoi ți se va topi cablul cu pricina.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte corect, subscriu, asa este. Uneori insa identificarea circuitului\traseului cu probleme poate fi simpla ex scoaterea mufei incalzitorului electric (multumiri t0rquemada) si eliminarea din aproape in aproape, sau cu mai multe batai de cap. Cu cat sunt mai multe informatii cu atat este mai usor de cautat si gasi cauza. De notat ca la colegul siguranta s-a ars de doua ori si dupa vreo 3-5 minute de la pornirea motorului (si e destul de "neplacut" sa nu il poti nici macar porni).
                    Ar fi interesanta cauza\rezolvarea si ar fi bine daca marcuss ar reveni cu detalii.

                    Comment


                    • #11
                      449 lucrează pe principiul unui fierbător cu termostat inclus, cum e cel mai mare consumator e logic și facil să-l deconectezi (nu e primul dCi cu problema asta întâlnit și reparat)

                      Când s-a ars siguranța cu pricina, la încercarea de a reporni aveai niște beep-uri specifice = calculator lipsă pe CAN = verificare siguranță/releu blocare injectie

                      Au mai fost cazuri recente, când cu diagnoza în față și toate informatiile necesare, subiectul nu a fost în stare să le valorifice prin repararea mașinii, deci iar ajungem la știi și la ce te ajută că știi.



                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Like per ansamblu (mai ales pentru informatii), si asa este sunt cazuri si cazuri. Dar cred ca sa nu stii nu te ajuta cu absolut nimic (egal de situatie, "regie proprie" sau chiar reprezentanta, etc., etc.), dar nu mai intru in polemica pe tema asta ("dictonul" asta e des folosit de alte persoane in alte scopuri si nu cred ca isi are rostul pe un forum auto, fiecare insa cu parerile sale).

                        Comment


                        • #13
                          Salutare tuturor!
                          Sfaturile si materialele trimise de voi mi-au fost extrem de folositoare. Am verificat incalzitorul electric si, surpriza - izolatia de pe firele acestuia era topita pana la prima ramificatie, de acolo ramane de vazut cum arata.
                          Ideea e ca trebuie sa merg la un electrician pentru a inlocui firele si, totodata, sper sa nu fie afectate si alte circuite.
                          Va tin la curent.

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Am remediat problema. Din fericire, nu au fost afectate alte circuite, firele celui in cauza fiind arse cam 15-20 cm. Problema a fost la incalzitorul de pe capacul filtrului, termostatul acestuia fiind defect. Acesta-i motivul pentru care cei de la Renault au luat decizia de a livra doar filtre capsulate, nemaiputandu-se schimba cartusele filtrante. Cu alte cuvinte, la revizie se schimba filtrul cu totul.
                            Acum, dupa toata treaba asta, m-a lasat bateria. Va rog sa-mi recomandati un tip de baterie buna pentru 1,5 dci.
                            Multumesc frumos!

                            Comment


                            • #15
                              După semnătură, 2014 = euro5, adică baterie L3 70Ah 720A(EN), deci cauți ceva identic/asemănător ca și Ah, curent pornire și dimensiuni fizice.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google