Probleme Logan 2 1.2 16v Benzina/Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Logan 2 1.2 16v Benzina/Gpl

    Buna Ziua! Am si eu o problema cu loganul meu 1.2 16v Benzina/Gpl(2015)! Nu are nici un cod de eruare dar merge prost rau! Am schimba ambreajul si bujiile( bujii dacia originale) si de cand am facut reparatia nu isi mai tine relantiul, adik dak o las in a doua sau a treia la relanti se subtureaza si la accelerare intrerupe! nu am rateu pe toba, este un rateu in motor sau admisie(intrerupe o data de doua ori la accelerare! daca o accelerez usor nu intrerupe dar nici nu trage pana urca un pic in treapta! Sa fie bujiile de vina?)oare or fi la distanta de 0,9 si nu sunt suficiente sa intretina arderea? Bujiile vechi erau bosh(dar avea fluctuatie, balbaiala la rece dimineata) La schimbarea ambreajului a fost data bateria jos, si-o fi pierdut ceva setari? Am vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet! Specific ca nu pot face frana de motor(din a 4-a bag intr-a 3-a sau a 2-a si infranarea este superficiala! Stiti cumva daca am supapa de sens in admisie? sau Pcv cum se numea, Clapeta de acceleratie am dat-o jos, nu prea era murdara! Sa fie senzorul presiune galerie de admisie?

  • #2
    1. 2015 poate fi euro5 sau euro6, mașina a avut gpl din fabrică ?
    2. Câți km are mașina acum?
    3. Reglajul culbutorilor s-a făcut ultima oară la ....km ?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Scuze, este 1.2 16v Gpl de fabrica! Euro 5! Am luat-o la 48000km Acum are 116000 km de cand o am nu au fost reglati culbutorii!

      Comment


      • #4
        Faci un reglaj la culbutori și abia apoi te ocupi de altele (bujii, fișe etc)

        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          @ TraianPe , bun venit pe forum. Din cele descrise reglajul acesta ar fi primul pas. Dar ai scris ca ”Nu are nici un cod de eruare...” si ”Am vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet!”. Cu ce interfata\program ai facut diagnoza?
          Referitor la senzori ar fi bine daca poti masura\verifica si valorile (plus diagnoza). Atasat si cateva capturi (pentru un motor similar cu al tau, din pacate in engleza), grija la pini (vezi si problemele bujiilor), poate iti sunt de folos.

          PS: oftopic, am vazut un coleg de forum YO8..., respect de la un fost YO4..., amintiri frumoase,.... CQ... DE...73 ...
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Si cred ca ar fi doua probleme diferite (probabil si interdependente): ” nu isi mai tine relantiul,... balbaiala la rece dimineata” (presupun ca fluctuatia foarte mare de turatie) si ”nu pot face frana de motor” (aici ar putea fi si GPL-ul).
            In ”ecuatie” ar putea intra si senzorul de turatie, pompa de benzina, aer fals, electrovalva\membrana de pe vaporizator, injectoarele (si cele GPL), masele (mai ales cea de la motor, ce bine si simplu ar fi sa fie asta) si nu in ultimul rand poate o rescriere a parametrilor injectiei (se pare ca la cele benzina+GPL nu prea le place schimbarea anotimpurilor).
            Greu de zis cauza exacta, eu nici macar nu detin o astfel de motorizare, atasez insa alte cateva capturi cu cele mentionate poate iti sunt de folos (sau altor colegi), unele layout-uri s-ar putea sa fie diferite decat cele de pe masina (de aceea trebuie verificat).
            Au mai fost colegi care s-au ”confruntat” cu problemele astea la benzina+GPL, s-au schimbat bujiile, MPP-ul, reglat colbutori, schimbat chiar si distributia, etc. (si unii tot nu au rezolvat). Poate ei, sau cei cu mai multa experienta, te pot ajuta mai bine.
            Toate cele bune! (si sper sa rezolvi cat mai simplu problemele)
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Atasat inca un ”potential element”, de fapt astea cred sunt mai apropiate de ce ai pe masina, scuze tot graba bat-o vina, am incercat doar sa ajut (plus ca nu am exact motorul tau), dar majoritatea celor anterioare cred ca raman valabile.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by TraianPe View Post
                Am vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet!
                The clear error code command also clears the test results.
                It takes a few driving cycles for these tests to be fully completed again.
                The parameters STFT and LTFT show whether the ratio between air and fuel is in order.

                Comment


                • #9
                  @ eastcowboy, thanks again, very useful information (like usual), good to know. Also depends what kind of probe\programme our colleague is using for diagnostic.

                  @ TraianPe, sunt vreo 3-4 useri (si pe acest forum) care au mare experienta (reglaje, rezolvari, cauze, GPL, etc.) cu aceste probleme pe care le-ai descris, daca nu reusesti singur poti apela cu incredere la ei. Plus ca o diagnoza bine facuta si interpretata ajuta clar.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte posibil să aibe supape care nu mai au joc. Reglaj culbutori obligatoriu.

                    Comment


                    • #11
                      Mda, 116k km si nu au fost reglati pana acum. Dar la colegul sunt cu role sau hidraulici? (nu stiu, intreb doar)

                      Comment


                      • #12
                        Sunt cu role.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos pentru raspuns.
                          Atunci cred ca se tine cont la reglaj si de faptul ca e si GPL (poate si de modul de utilizare).
                          Asa cum bine s-a scris atunci cu asta s-ar putea incepe. Toata stima!

                          Comment


                          • #14
                            Posturile #4 si #10 sunt destul de clare. Pentru cine doreste atasez si arhivele (nu pot altfel) cu documentatia oficiala a instalatiei GPL Landi Renzo si descrierea generala a injectiei pentru D4F734.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google