Problema cruise control Logan 2 dci 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cruise control Logan 2 dci 2015

    Salutare,

    De ceva vreme intampin urmatoarea problema: CC se dezactiveaza singur dupa cativa km (uneori mai multi, alteori mai putini). In momentul dezactivarii se aprinde spira galbena din bord si se dezactiveaza stop/start (se aprinde becul rosu din buton). Daca accelerez, spira galbena se stinge si pot activa iarasi CC tot pentru alti cativa km. Stie cineva care ar putea fi cauza? Am si o interfata de diagnoza BT, cu functii limitate, o sa incerc sa o pun pe masina, sa vad daca raporteaza ceva.
    Am programare la o diagnoza Dacia abia peste vreo doua saptamani...

  • #2
    1. Bateria e pe ducă.
    2. Alternatorul nu mai încarcă optim.

    În ambele cazuri ai nevoie de o diagnosticare la baterie și la alternator.
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • #3
      Sa stii ca m-am gandit la asta. Am observat ca de un timp parca porneste mai greu si nu se mai activeaza atat de des stop/start. O sa cumpar o baterie noua, oricum aveam de gand sa o iau pana la iarna, si o sa vad daca problema cu CC mai apare. Am inteles de la un coleg (care a patit-o) ca bateria, daca e pe duca, te poate lasa oricand, fara avertisment, chiar si la un semafor.
      Last edited by claudius_log; 12 May 2021, 17:33.

      Comment


      • #4
        Am luat azi baterie noua, vanzatorul a masurat si incarcarea, era totul OK, dar problema cu cruise control a reaparut. Am pus si diagnoza pe BT, apare doar eroarea "P0545 - exhaust gas temperature sensor circuit low (bank 1)" Nu prea cred ca are legatura cu problema mea.
        Daca mai are cineva vreo sugestie...

        Comment


        • #5
          Ba are, dacă eroarea e citită corect, injecția vede permanent doar 50grade (sau altă valoare, nu cea corectă) la iesirea din evacuare, deci are o problemă deci CCSL e dezactivat automat pentru protecție.

          De verificat mufa maro ( 226405227R ) de pe partea dreaptă a mașinii (în zona abs) de pe motor și obligatoriu pusă o diagnoză oficială
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Aceasta ar fi, presupun... Am scos-o din mufa si am pus-o inapoi, am sters si eroarea dar a reaparut.
            Attached Files
            Last edited by claudius_log; 15 May 2021, 12:49.

            Comment


            • #7
              Nu, nu e aia, în poza de "ansamblu" atașată nu e. E o mufă cu 2 fire. Fă altă poză
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Nu reusesc sa-mi dau seama unde e localizat... E accesibil ridicand capota sau trebuie intervenit pe sub masina? Ma gandesc ca ar trebui sa fie dupa turbo si inainte de DPF? torquemada ai cumva o schita, un desen cu pozitia?

                Comment


                • #9
                  E înainte de turbo.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Destul de probabil ca este vorba de acest senzor, atasez in graba doua capturi si un fisier docx cu diagnosticarea acestuia, insa mie erorile date de programele multimarca nu "imi spun" mare lucru (in cazul de fata P0545 = Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Low Bank 1 Sensor 1), mult mai bine si corect este sa se faca (si din cate tin bine minte colegul are posibilitatea asta) o diagnoza cu programe dedicate Dacia\Renault.
                    Toate cele bune!
                    Attached Files
                    Last edited by Gil26; 16 May 2021, 17:40.

                    Comment


                    • #11
                      El are probabil un DTC1548xx - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Temperature sau DTC1549xx Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Performance temperature too low
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Va mulțumesc, dragi colegi, o sa încerc mâine sa identific senzorul buclucaș. Cum spuneam, m-am programat la o diagnoza la Dacia abia peste doua săptămâni. Eu sunt din Timișoara, dacă exista cineva din zona sa ma ajute cu o diagnoza - contracost bineînțeles - îl rog sa lase aici un contact.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google