Conversie scaune logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conversie scaune logan

    Salut , cunoasteti service in bucuresti/ilfov care se ocupa cu asta ? A schimbat cineva scaunele si care sunt marcile compatibile fara sa fie nevoie de ajustari in vederea montajului. Va multumesc

  • #2
    urmaresc si eu....

    Comment


    • #3
      Nu merge nimic fara suporti de adaptare. Gasesti la https://rdagroup.ro/produs/suporti-c...dacia-bmw-e46/
      Atentie ce scaune iei, unele au airbagul necorespunzator, cele de pe masini cu airbag cortina, se deschide prea jos cel din scaun si te lovesti la cap.

      Comment


      • #4
        valioglu multumesc pentru raspuns , dar astept sa apara si cineva care a schimbat scaunele sa ne lamureasca cu ceva poze si detalii

        Comment


        • #5
          De citit înainte:

          RDA Group
          23 septembrie 2020 ·

          Update:
          Cei cu care am avut plăcerea să colaborăm de-a lungul timpului pe zona de auto şi nu numai, cunosc faptul că ne place să fim cât mai fairplay şi mai transparenţi în tot ce înseamnă până şi cel mai mic detaliu legat de informarea prealabilă în luarea deciziei finale.

          Astfel spus nu ne-a trecut prin gând niciodată că scaunul original montat pe gama Dacia ar putea oferi măcar un un singur avantaj în plus în faţa altor scaune ce oferă o plajă de reglaje mult mai permisivă şi o poziţie mult mai bună la volan, dar de data asta putem spune că am rămas puţin impresionaţi, astfel de câteva zile am aflat “un mic” detaliu pe care cumva l-am omis, legat de zona de airbaguri.

          Dacia la bază, neavând airbag tip cortina (exceptând Duster 2), airbagul din scaunele de origine a fost proiectat să fie puţin mai înalt, astfel în caz de surprize neplăcute, oferă o protecţie suplimentară şi pe zona capului.
          Acest detaliu se regăseşte pe toate modelele Dacia care din fabrică au integrate şi airbaguri în scaune, cu excepţia modelului Duster 2 (2018+) unde există şi airbagurile din cortina care compensează diferenţa de protecţie.


          Majoritatea variantele pe care noi le-am testat şi le recomandăm pentru conversie oferă protecţie strict până la nivelul umărului, zona toracică.
          Cei care doresc sa faca modificarea si in acelasi timp doresc ca zona de protectie sa fie completa, se pot orienta spre modelel de scaune provenite de pe masinile decapotabile/cabriolet de pe Golf V/VI, Audi A4, Audi TT, VW EOS.

          Datorită acestui aspect considerăm că este corect să comunicăm public acest detaliu, astfel am început şi notificarea tuturor persoanelor care se încadrează pe această zonă, dar va mai dura puţin până se va finaliza. Suntem dispuşi de asemenea pentru cei care doresc să renunţe la sistemul de conversie să-l returneze şi vor primii ramburs integral.
          Multumim de intelegere.



          Informativ se pot pune orice scaune se încadrează în buget , dar vei intra în zona acoperită de textul bolduit



          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google