Eroare afisaj Logan 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare afisaj Logan 2014

    Va salut! Am dezactivat TPMS cu Renolink 1.87 si mi-a aparut eroarea aceasta pe afisaj. Nu mai pot vede niciun parametru!
    Aveti idee cum o pot rezolva?
    Multumesc!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Revin cu o intrebare, parametrii subliniati, ce sunt?
    Multumesc!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #3
      ai facut niste setari gresite pe langa dezactivarea TPMS. parametrii scrisi sunt diferiti de cei initiali.
      da mai sus si primii parametrii sa se vada ce ai acolo

      Last edited by mirceammd; 8 April 2022, 00:53.

      Comment


      • #4
        NU cred ca initiatorul a facut ” niste setari gresite pe langa dezactivarea TPMS” si nici NU trebuie sa ”da mai sus si primii parametrii sa se vada ce ai acolo”, el a scris destul de clar ca Am dezactivat TPMS cu Renolink 1.87 si mi-a aparut eroarea aceasta pe afisaj” si doar apoi a intrebatRevin cu o intrebare, parametrii subliniati, ce sunt?”
        Tangential la asta imi permit sa citez ceea ce a scris un alt coleg de forum referitor la alticineva care a virginizat un calculator al masinii tot cu RenOLink 1.87 doar cu un singur click (de fapt a scris ca o „cunostinta” a facut asta) si l-a costat ceva, a inlocuit componente, a scris ca nici nu se pricepe dar cerea rezolvarea pe forum, etc.:
        Încă un topic care evidențiază ce am mai scris, de n ori (în diverse forme)
        - când te joci trebuie să-ți asumi și costul.
        - degeaba ai acces la unelte foarte puternice dacă nu știi ce pot și ce nu pot face ele
        Revenind la (ne)cazul colegului, recent am mai primit un mesaj cu exact aceeasi problema ( ”am dezactivat senzorii de presiune la un logan ... si acum am pe eran Err pr”), in trecut am mai ajutat alti colegi cu asta si reiterez ca este mai usor de prevenit decat reparat, in lucrul cu aceste programe de diagnoza trebuie avut grija si atentie, facuti corect toti pasii, inteles bine ce si cum inainte de a lansa o comanda si mai ales efectele (nu dat doar click-next), inainte de orice modificare trebuie facut un back-up (de orice fel si in orice mod, acesta ajuta, inclusiv in cazul acesta), etc.
        Explic putin si de ce la inceputul postului am scris NU cu litere mari (si nici nu am fost de acord cu ceea ce s-a scris anterior), atat ddt4all cat si RenOLink folosesc baza de date si sunt derivate din DDT2000 (repet program de diagnoza foarte puternic creat pentru inginerii de dezvoltare Renault, unele lucruri nici nu se regasesc pe masinile de serie, sunt si fisere facute doar pentru teste, etc.) iar in multe fisiere xml sunt trecute valori\stari\configuratii implicite inclusiv in CLUSTER_x52_X67_X79_X92_v5.0 sau CLUSTER_x52_2nd_Indus_v3.5 (grija si in alegerea lor, sunt si diferite versiuni, trebuie sa corespunda cu masina), apoi important este ce se afla mai jos in acea captura, toate acestea le-am mai explicat, vezi ex si postul #572 pag.39 (dar si #570, 569, etc.) din topicul Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL (link-ul se acceseaza direct mai usor delogat) : https://www.loganclub.ro/forum/forum...45#post3666945
        Atasez si aici cele doua capturi din ddt4all si doua din RenOLink si repet ca inainte de a se lansa comanda Prise en compte des configurations trebuie ca toate setarile din coloana Writing (ce sunt date implicit de fisierul din baza de date daca acesta nu este modificat, se poate scrie pe acolo inclusiv "la multi ani!") trebuie sa coincida cum este configurata masina si ce este in Reading sa fie corect, apoi se poate modifica functia care se doreste si lansa comanda de configurare.
        Sper ca s-au inteles toate acestea iar colegul @ blue36 poate ”repara” asta si mesajul Err pr, nu mai detaliez dar fac trimitere la postul unui alt coleg pe care l-am ajutat si a explicat apoi destul de bine cum se procedeaza, vezi in acelasi topic postul #392 pag.27 (dar si cele anterioare): https://www.loganclub.ro/forum/forum...00#post3659700
        Am insistat\explicat iar toate acestea in speranta ca se vor evita pe cat posibil aceste erori\greseli facute cu programele de diagnoza.
        Lucru pe CAN\KWP cat mai util si mai ales fara probleme tuturor!
        Attached Files

        Comment


        • #5
          În pozele puse de inițiator se vede clar TdB cu display mic ce nu are ADAC și configurarea deja făcută cu ADAC. În plus nici numele sculei folosite nu e scris corect în rest, asta apropo de copiat/făcut mecanic... mai trebuie
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            " inainte de a se lansa comanda Prise en compte des configurations trebuie ca toate setarile din coloana Writing (ce sunt date implicit de fisierul din baza de date daca acesta nu este modificat, se poate scrie pe acolo inclusiv "la multi ani!") trebuie sa coincida cum este configurata masina si ce este in Reading sa fie corect, apoi se poate modifica functia care se doreste si lansa comanda de configurare. "

            tocmai asta zic, e posibil sa fi modificat si altceva (fara sa fi fost antent) de ex. la Gearbox_type sa fie setat Automatic gearbox... Zic si eu...

            Comment


            • #7
              Tocmai asta am si subliniat\explicat, repet: NU este neaparat nevoie ca intitiatorul sa fi modificat altceva, ex pentru Gearbox_type (dar NU numai) in fisierul acela xml nemodificat (iar Gabriel Gafu din cate tin minte l-a lasat pe cel original din DDT) ca implicita este starea Automatic (sunt si fisiere modificate cu acel ecran cu o configuratie mai uzuala, dar si aceasta trebuie verificata pentru ca sunt si diferente intre masini\configuratii), foarte probabil ca initiatorul nu a facut asta, a modificat doar TPMS si lansat comanda Prise en compte des configurations, s-au scris toate setarile implicite si acum are ceva "de lucru" sa le seteze pe cele corespunzatoare masinii sale, sa reinitializeze, etc....iar tot ceea ce am scris anterior si in celelalte posturi ramane valabil, plus ceea ce a scris si @ t0rquemada...
              Last edited by Gil26; 8 April 2022, 11:06.

              Comment


              • #8
                Numai de ar exista un dispozitiv cu care ai putea imortaliza ceea ce vezi în fața ochilor și care să fie suficient e mic cât să fie portabil și ieftin ca să și-l poată permite oricine...
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  captura video la ecran

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gil26 View Post
                    Tocmai asta am si subliniat\explicat, repet: NU este neaparat nevoie ca intitiatorul sa fi modificat altceva, ex pentru Gearbox_type (dar NU numai) in fisierul acela xml nemodificat (iar Gabriel Gafu din cate tin minte l-a lasat pe cel original din DDT) ca implicita este starea Automatic (sunt si fisiere modificate cu acel ecran cu o configuratie mai uzuala, dar si aceasta trebuie verificata pentru ca sunt si diferente intre masini\configuratii), foarte probabil ca initiatorul nu a facut asta, a modificat doar TPMS si lansat comanda Prise en compte des configurations, s-au scris toate setarile implicite si acum are ceva "de lucru" sa le seteze pe cele corespunzatoare masinii sale, sa reinitializeze, etc....iar tot ceea ce am scris anterior si in celelalte posturi ramane valabil, plus ceea ce a scris si @ t0rquemada...
                    Multumesc mult, am pus din nou activ TPMS si totul este OK! Daca il dezactivez imi apare acea eroare. Alte setari ce sunt in captura nu au fost facute de mine, pe mine doar TPMS ma intereseaza!
                    O alta intrebare, eu am cu senzori de presiune in valve, il pot seta sa functioneze dupa ABS ca la modelele mai noi?

                    Comment


                    • #11
                      Am dezactivat si din UCH, am pus valoarea 0, sa-l vad maine la drum daca mai apare in bord lipsa senzor roti!
                      Multumesc tuturor!
                      Un weekend placut va doresc si drumuri bune!

                      Comment


                      • #12
                        Multumim si noi pentru acest feed-back, orice experienta conteaza si este binevenita. Nu am mai detaliat si aici pasii (modificare in UCH, TdB, reinitializare TdB, etc.) dar am facut trimitere la postul #392 in care colegul a explicat destul de bine dupa ce si el a avut acel mesaj cu ajutor a revenit la configuratia initiala, a urmat procedura corecta si a dezactivat fara probleme. Am insistat insa din nou pe acel ecran din TdB pentru ca el este principala cauza (evident ca nu singura) de aparitie a acelui mesaj de eroare. Desigur ca orice eroare\greseala se poate repara dar cred ca este mai bine sa se evite asta mai ales printr-o buna informare, si din pacate pe internet se gasesc tot felul de informatii unele corecte altele nu (vezi ex si filmuletul dintr-un post precedent celui din primul link in care colegul "explica" gresit\incomplet si altora).
                        Daca ai procedat conform\corect atunci nu vei avea probleme cu aceasta dezactivare iar un feed-back ca totul este OK ar putea sa fie de folos si altor colegi si este de apreciat.
                        Toate cele bune!
                        Last edited by Gil26; 9 April 2022, 04:08.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua!
                          Mers la un schimb de ulei ptr.un Logan MCV din 2018 0.9 H4B-B4.Dupa schimbul de ulei "Dorel" a incercat sa stinga martorul portocaliu din bord si sa stearga ceva erori.Acum instrumentele de bord sunt ca pomul de craciun.Se aprind toti martorii ptr. o secunda sau doua ,acele tresalta un pic si se aude un beep-beep.Apare si ErrProg pe display.Mentionez ca nu aveam calculator de bord(sau nu era activat).M-am jucat un pic cu DDT4ALL,ECUTWEAKER.PYREN,PYCLIP....dar nu reusesc sa-i dau de cap.
                          Va multumesc anticipat ptr.orice sugestie

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Depinde ce a "incercat" Dorel si ce te-ai "jucat" cu acele programe, fara alte detalii despre ce\cum s-a facut si mai ales "starea" masinii actuala cred ca este greu sa primesti ajutor concret si corect (trebuie oferite mai multe informatii)....

                            Comment


                            • #15
                              LE: "stare" = erori (memorate\active, TdB, injectie, etc), setari, configuratie, etc...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google