Lipsa tensiune bobina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa tensiune bobina

    Buna seara.Am un logan 2 motor D4F care nu mai porneste. Am cumparat senzor MAP nou pentru ca nu aveam cu sa il masor fara sa pornesc motorul, senzorul de pozitie vibrochen este in regula si clapeta de acceleratie se deschide. Treaba este ca bobina de inductie in momentul in care pun contactul nu primeste 12v deloc. Am verificat si cablajul la toti senzorii si au continuitate pana la ECU. Intrebarea este prin ce este comandata bobina de inductie? Are calculatorul MOSFET in el? Tind sa cred ca el ar fi de vina.

    In bord am martorul de bobina aprins cu rosu si pe tester am 2 erori pe bobine la toti cilindrii (1 cu 4 si 2 cu 3).
    Last edited by tawdarky; 15 March 2023, 20:07.

  • #2
    Daca doresti poti sa oferi si alte detalii despre masina (an de fabricatie, cod motor complet, eventual seria VIN), codurile celor doua erori, etc...

    Comment


    • #3
      An 2014, cod motor complet nu il stiu, UU14SDAG450768099
      Last edited by 77sky; 16 March 2023, 21:04.

      Comment


      • #4
        Da, masina a fost fabricata in 03/2014, motorul este D4F732 cu nr. fabricatie F240637 (cutie JH3090 cu nr. D739776), vezi atasat schema electrica a injectiei si locatiile, cei doi senzori trebuie sa fie sincronizati, iar referitor la martor poti preciza si codurile de eroare despre care ai scris, preferabil sub forma DTCxxxxx sau DFxxx, este mai usor de identificat cauza si diagnosticat \rezolvat (iti atasez totusi doar ca ex procedura de diagnosticare a unei erori legata de ansamblu bobine de aprindere, ce\cum se verifica, masoara, etc.).
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by Gil26 View Post
          Da, masina a fost fabricata in 03/2014, motorul este D4F732 cu nr. fabricatie F240637 (cutie JH3090 cu nr. D739776), vezi atasat schema electrica a injectiei si locatiile, cei doi senzori trebuie sa fie sincronizati, iar referitor la martor poti preciza si codurile de eroare despre care ai scris, preferabil sub forma DTCxxxxx sau DFxxx, este mai usor de identificat cauza si diagnosticat \rezolvat (iti atasez totusi doar ca ex procedura de diagnosticare a unei erori legata de ansamblu bobine de aprindere, ce\cum se verifica, masoara, etc.).
          Va multumesc de raspuns.Voi posta maine si codurile pentru ca nu le-am facut poza si nu le mai stiu.

          Comment


          • #6
            Codurile de eroare sunt: DTC1351 - Ignition Coil - 1 4 Open circuit
            DTC1352 - Ignition Coil - 2 3 Open circuit
            DTCC041 - Invalid Injection Multiplex Signals - Subtype without information

            Am observat ca in schema cu conectorul bobinei de inductie firul B ar trebui sa duca la releul pompei de benzina. Chestia e ca la mine are contact cu masa desi pompa de benzina functioneaza. O sa verific daca este rupt undeva.

            Comment


            • #7
              Eroarea DTC135112 (si ultimele doua cifre conteaza dar unele proceduri sunt asemanatoare) am atasat-o in postul precedent, atasat si procedura de diagnosticare a erorii DTC1352(12) si pinul releului.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                LE: plus asta:
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Totul pleacă de aici

                  Originally posted by tawdarky View Post
                  Buna seara.Am un logan 2 motor D4F care nu mai porneste.
                  Care e istoricul mașinii ?

                  Dacă răspunsul e a fost lovită și are GPL atunci e clar. Documentație există fix pe problema asta trebuie doar căutată, case closed.

                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Lovita a fost dar cu 2 luni inainte sa nu mai porneasca si nu are GPL.
                    Last edited by 77sky; 17 March 2023, 12:58.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Gil26 View Post
                      Eroarea DTC135112 (si ultimele doua cifre conteaza dar unele proceduri sunt asemanatoare) am atasat-o in postul precedent, atasat si procedura de diagnosticare a erorii DTC1352(12) si pinul releului.
                      Pinul de la bobina de inductie da la masa doar daca mufa din poza atasata este conectata.Desi problema este undeva dupa mufa asta care vine in cutia cu relee si sigurante de la motor.Aveti va rog o schema unde duc firele astea?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa mai multe investigatii pinul ala duce direct la pompa de benzina (este plusul).Pompa de benzina face scurt desi e ciudat ca atunci cand pun contactul porneste timp de o secunda.
                        Last edited by 77sky; 20 March 2023, 19:34.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google