Problema AC logan 2 0,9TCE

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema AC logan 2 0,9TCE

    Salut , recent am schimbat ambreajul in service si de atunci nu mai functioneaza AC-ul. Mai exact prima data cupla si se oprea... tot asa facea si in mers.... functiona cam 5 secunde dupa se oprea.
    Am inlocuit senzorul de presiune si verificat instalatia de freon si completat, dar problema persista.... acum AC ul nu mai porneste deloc, butonul se aprinde cand apas pe el dar nu cupleaza compresorul de ac, la service cei de acolo au pornit compresorul din panoul de sigurante de la motor... adica au scos relul de la compresor si a alimentat separat bobina si totul era functional..
    Errori nu sunt pe masina, are momente cand cupleaza 5 secunde dupa se opreste si tot asa, alte ori nu porneste deloc.
    Masina este un logan 2 MCV motor 0.9TCE. am verificat si seznorul de inghet, mai exaact am scos mufa din panoul de comanda ac si tot nu porneste
    Ma poate ajuta cineva cu problema asta ?​

  • #2
    Eu din câte știu așa funcționează compresorul de AC de la logan. Pornește și se oprește mai ales când este răcoare afară cu este acum
    mai grav este dacă nu bagă rece pe timpul verii
    sigpic

    Comment


    • #3
      E normal. Pe scurt, senzor antiîngheț defect - s-a mai discutat/scris trebuie doar căutat.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Te iei de mine acum?))
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by t0rquemada View Post
          E normal. Pe scurt, senzor antiîngheț defect - s-a mai discutat/scris trebuie doar căutat.
          si cum pot vedea exact daca el este defect? cineva spunea sa scot mufa si ar trebui sa functioneze fara acel senzor dar tot nu functioneaza.
          Din cate stiu ac ul poreste si se opreste doar la relanti nu si in mers normal. la mine pornea si se oprea si in mers dar vad ca acum nu mai porneste deloc ac-ul

          Comment


          • #6
            Originally posted by t0rquemada View Post
            E normal. Pe scurt, senzor antiîngheț defect - s-a mai discutat/scris trebuie doar căutat.
            Am pus senzorul acela in scurt si acum functioneaza ac-ul, mersi frumos de ajutor. o sa dau comanda de alt seznor si o sa merg sa completeze la loc instalatia ac pentru ca ei au lasat 300gr de freon ca au zis ca asta ar fi problema)

            Comment


            • #7
              acum daca puteti sa ma ajutati cu un cod pentru senzorul antiinghet ... am cautat pe epiesa si nu gasesc deloc si nici pe google...scuze de triplu post dar nu stiu cum sa dau edit )

              Comment


              • #8
                stoicanu ma bucur \imi pare bine ca mai postezi pe aici.


                AdrianSvt nu era nevoie sa deschizi doua topicuri copy-paste in sectiuni diferite ex si aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ce#post3682695
                era suficient unul, vezi si punctul 9 (dar si 10, 11, 12) din Regulament.

                Apoi nu ai oferit detalii despre masina, an de fabricatie si tip de AC (CA01 sau CA02 automat) fiind si diferente destul de mari intre acestea.
                Iar asa cum bine s-a scris anterior despre AC si probleme cu acesta la modelele X52 (Logan, Sandero, MCV II) s-a mai discutat in diferite sectiuni \topice, se gasesc foarte multe detalii informatii si experiente, doar ca exemplu aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...38#post3681338
                sau aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...47#post3680947
                dar si in cele despre probleme tehnice, intrebari, etc…, trebuie doar cautat, pentru ambele tipuri de AC, inclusiv despre senzorul temperatura evaporator.

                Mai atasez totusi cateva capturi pentru un X52 AC No.2 (CA02 automat) poate sunt de folos si altor colegi de forum.
                Cu mentiunea ca aceasta sonda se “leaga” direct in calculatorul AC (fara “inadituri”), cantitatea de freon trebuie sa fie cea recomandata de producator, este bine sa se faca si o diagnoza conforma atat in injectie cat si AC urmarindu-se starile ETxxx cerere AC, autorizare AC, compresor AC (mai ales daca AC este autorizat) dar si parametri aferenti, iar codurile OE se obtin si verifica doar pe baza seriei VIN.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat cu senzorul respectiv, acum am o întrebare... este normal sa înghețe acea conducta groasa ? Aveți poza în link ul de mai jos

                  Comment


                  • #10
                    Daca pe circuitul AC se formeaza dop de gheata si\sau chiar umezeala excesiva atunci NU este autorizat (deci AC nu va functiona), detalii /(ne)cazuri si cu asta se gasesc destule pe acest forum.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua,

                      Am și eu o problema la aerul condiționat și mi-au zis la service la reprezentanta că trebuie să cumpăr altul nou. Aș vrea de la dezmembrări, mă puteți ajuta cu codul? Este un Logan 0,9 tce GPL fabrica din iunie 2018.

                      Problema a fost următoarea: in urma cu 6 luni (octombrie) îmi murea motorul când pornea compresorul sa funcționeze și mașina stătea la relanti. Asta am lăsat să se întâmple de 3 ori apoi am oprit de la buton aerul condiționat. Când am incercat in mers a patra oară, s-a gâtuit motorul și l-am oprit repede, după 2 secunde.
                      La service mi-a spus că s-a blocat compresorul și făcea presiune mare. A desfăcut ceva și a ieșit mult ulei, gaz cu presiune de pe conducte, făcând mizerie mare pe la motor. Mi-a anulat compresorul și am stat așa până acum.
                      Bănuiala ar fi că a fost ceva substanță de contrast care a blocat instalația și presiunea creștea și se oprea motorul.

                      Concluzia lor a fost să iau un compresor nou iar costul total ar fi de 4000 lei, ceea ce mi se pare foarte mult.

                      Găsesc în dezmembrări compresorul ? Mai trebuie și altceva? La ce service mai recomandați să mă duc? Se mai poate folosi compresorul actual?
                      Mulțumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru ca sistemul AC este “de sezon” atasez aici cateva grafice intr-o functionare conforma in diferite conditii (dar in toate AC pe automat, temperatura setata 21-22 C, modul ECO off) pentru un AC automat monozona CA02. Se poate observa usor variatia parametrilor aferenti sistemului (inclusiv ciclurile ON –OFF despre care se discuta si in alte sectiuni).

                        In cazul unor probleme tehnice ale sistemului AC02 sau inainte /dupa orice interventie asupra acestuia este bine sa se verifice via diagnoza functionarea, se pot vedea eventualele erori (acestea pot sau nu sa fie) dar mai ales parametri aferenti si starile din AC si injectie, apoi functie de rezultate desigur ca se pot face si celelate verificari necesare.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Salut, pentru motoarele H4Bxxx cu aer conditionat CA01 sau CA02 (automat monozona) si fluid R134A tipul compresorului este Valeo DKV11R, cantitatea de fluid refrigerant 480 ± 35 g, tipul de ulei este PAG 488 cantitate 150 ± 10 ml, pentru CA02 si fluid 1234Y(F) compresorul este Valeo VCS-14EC cantitate de fluid refrigerant 450 ± 35 g, ulei VC200YF 110 ± 10 ml. Compresorul (pentru ex un motor H4B410) poate sa aibe codul OE 926003541R sau 926005214R dar si 926000216R, iar codurile OE se obtin si verifica doar pe baza seriei VIN si desigur ca si pretul acestuia poate sa difere functie de producator si vanzator.
                          Referitor la operatiunile ce se executa atasez doar ca info (subliniez asta) procedura de demontare /montare a compresorului AC si inca cateva capturi, poate sunt de folos si altora.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Trebuie schimbat și radiatorul când îmi schimba compresorul? Așa mi s-a spus... Dar nu de la început.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google