Probleme pornire Dacia Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire Dacia Logan 2

    Salut fratilor,

    Am un logan generatia a 2-a, an de fabricatie 2014 si intampin niste probleme, poate ati mai intalnit si ma puteti ajuta.

    Prima problema, imi porneste foarte greu indiferent de temperatura de afara si atunci cand porneste, moare instant. La a doua cheie porneste pana la urma. Am schimbat la ea pompa de benzina, bujiile, am reglat tachetii. Am fost la service la Renault si mi-au dat sa schimb pompa de benzina dar se pare ca nu e din cauza ei.

    A doua problema, cand rotesc de volan la maxim si motorul sta la relanti, moare.

    Mentionez ca am GPL pe masina si am facut 100k km cu instalatia.



    Multumesc.

  • #2
    Incearca sa verifici si bobinele.

    Inchirieri auto Otopeni ai la dispozitie optiuni de top direct in aeroport, de asemenea daca vrei o masina inoras o gasesti in cadrul serviciului de inchirieri auto bucuresti

    Comment


    • #3
      La fel face și al meu 0.9tce la rece nu vrea sa pornească decât la a 2 a cheie, după care la cald pornește la sfert toată ziua, bujiile schimbate, erori nu sunt stocate, nu știu cu ce sa încep, bănuiam senzor presiune galerie admisie sau senzor temperatura antigel, dar ar fi apărut eroare.

      Comment


      • #4
        Știți cum aș putea măsura/verifica bobinele? Dar faza e ca la cald pornește sfert.

        Comment


        • #5
          Originally posted by RegularJoe View Post
          ......., imi porneste foarte greu indiferent de temperatura de afara si atunci cand porneste, moare instant. ....
          Fă și un test de compresie, să nu ai cumva probleme de etanșeitate la valve/chiulasă - uzura lor este accentuată de GPL.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • #6
            Nu este compresia de vina, problema ar fi de la vaporizator scapă gaz în admisie și din aceasta cauza nu pornește!

            Comment


            • #7
              Salutare, ai rezolvat problema? La fel se manifestă și la mine..

              Comment


              • #8
                Salut
                Aceeasi problema am avut și ei la un logan 1
                Cand statea mai mult adica peste noapte s-au mai multe ore,
                pornea la 2-3 cheie
                Pornea inecata.

                Poți verifica asa fără sa bagi bani degeaba în mașină.

                Sunt posibil 4 cauze de alimentare cand pornește inecata

                1 canistra de carbon nu declanșează în timp ce masina sta oprita

                Și toți vapori de benzina ajung în motor și pornește inecata la prima cheie(asta am avut eu.)

                Eu am scos furtunul din canistra si l-am obturat sa nu mai între vapori în motor când sta.

                2 vaporizatorul de gpl pierde gaz, (membrana fisurata )și întra în motor pe la furtunul ala mic de vacuum care întra în admisie.
                se poate proba asa:

                Cu motorul oprit scoți acel furtun mic care vine din vaporizator în galerie și pui "scuipat " pe el,
                Nu trebuie sa facă bule.

                3 Pierde un injector pe gpl.
                Oprești gazul din spate de la rezervor
                mergi pana Piuie ,ca nu mai are gaz și vezi a doa zi cum pornește.

                4 Pierde un injector benzina
                Asta se întâmplă foarte rar.
                Last edited by adi xxl; 15 April 2025, 09:10.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by RegularJoe View Post
                  Salut fratilor,

                  Am un logan generatia a 2-a, an de fabricatie 2014 si intampin niste probleme, poate ati mai intalnit si ma puteti ajuta.

                  Prima problema, imi porneste foarte greu indiferent de temperatura de afara si atunci cand porneste, moare instant. La a doua cheie porneste pana la urma. Am schimbat la ea pompa de benzina, bujiile, am reglat tachetii. Am fost la service la Renault si mi-au dat sa schimb pompa de benzina dar se pare ca nu e din cauza ei.

                  A doua problema, cand rotesc de volan la maxim si motorul sta la relanti, moare.

                  Mentionez ca am GPL pe masina si am facut 100k km cu instalatia.



                  Multumesc.
                  Update: am rezolvat, problema se tragea de la plamanul de GPL, l-am schimbat si acum porneste la sfert.

                  Comment


                  • #10
                    Este de apreciat ca ai revenit cu rezolvarea

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google