Corectează telefonul aiurea.
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Sa intelegem ca, in conceptia Dacia, masinile cu GPL OEM nu fac pana niciodata?!
Mai mare prostie ca asta nici ca am auzit!!
Sau, masinile cu kit de pana si fara roata de rezerva, nu au oare cric??
Kit de pana ai primit?Last edited by claudius_log; 2 October 2016, 23:36.
Comment
-
Ti-a pus GPL, ti-a lasat portbagajul la marimea lui, rezervorul de GPL e in locasul rotii de rezerva, nu mai era loc si pentru roata.Ti-a pus GPL pe mașină, dar ti-a tăiat în alta parte.
Daca vrei, cumperi o roata si o tii in portbagaj. N-au stiut ca preferi un portbagaj pe jumatate dar cu roata de rezerva.
(auzi... au pus GPL si au taiat roata de rezerva
).
Last edited by Fanez; 2 October 2016, 23:48.
Comment
-
Chiar am citit manualul. Probabil ca nu m-am facut inteles. Ma refeream la cheia de roti in sensul propriu al utilizarii acesteia: sa fie folosita la demontarea si montarea rotilor.Originally posted by t0rquemada View PostManualul e de decor(oare la ce se folosește cheia de roți dacă nu avem cric?!!):
Am primit Kit de pana. Mirarea mea e ca in 2012 am cumparat un logan berlina tot pe GPL si atunci mi-au dat cric.Originally posted by claudius_log View PostKit de pana ai primit?
Comment
-
Cum spuneam manualul e de decor. Inelul de remorcare se însurubează/deșurubează doar folosind cheia de roți, aia inutilă dacă nu ai cric. Oricum la șuruburile roților strânse la cuplu corect cheia aia e inutilăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
O asemenea cheie nu au nici macar vulcanizarile (poate doar cateva).Manualul nu este de decor dar sa fim seriosi nimeni nu retine tot ce scrie acolo chiar daca citeste foarte atent.Tu poate lucrezi in domeniu, si de asta anumite lucruri ti se par banale, numai ca pt alte persoane nu este chiar asa. De 15 ani de cand am masina niciodata nu am avut nevoie sa fiu remorcat de exemplu.
Comment
-
Citeste mai atent:Originally posted by claudius_log View Post...
Si cricul ala vine in lateralul masinii la MCV, n-are treaba cu rezervorul de GPL care e in locul rotii de rezerva, nu-l incomodeaza cu nimic.
Iar kitul ala se foloseste fara sa dai roata jos sau sa pui masina pe cric.Originally posted by Fanez View PostTi-a pus GPL, ti-a lasat portbagajul la marimea lui, rezervorul de GPL e in locasul rotii de rezerva, nu mai era loc si pentru roata ...N-au stiut ca preferi un portbagaj pe jumatate dar cu roata de rezerva...Last edited by Fanez; 3 October 2016, 10:31.
Comment
-
nici eu nu am primit cric....nici nu ma mai uimeste nimicOriginally posted by bitz View PostAm dat comanda pe 19.07 (avansul), pe 21.09 e data fabricatiei, pe 26.09 a fost facturata si pe 30.09 era la dealer. E vorba despre MCV Laureate cu GPL. Am ramas cu o nelamurire: nu mi-au dat cric. Motivul: e cu GPL. Probabil cheia de roti se foloseste pentru altceva, doar e cu GPL... A mai patit cineva asa? (scuze pt offtopic, ma gandeam sa nu mai deschid un topic doar pt un cric...)
)
sigpic
Comment
-
Si eu care voiam sa renut la fierataniile din masina, am cheia de roti cu maner telescopic pusa in roata de rezerva, numai cu aia pot desface suruburile la roti. Cand am aflat ca inelul de remorcare merge numai cu ..... Voiam sa renunt la cricul oem si sa-l folosesc pe cel hidraulic, mai mic, cand am vazut ca nu este stabil am renuntat la idee. Acum cu compresorul.....cred ca pompa de mana este mai sigura la nevoie. Iar in legatura cu remorcarea, in 20 ani este suficient o singura data sa ai nevoie, in roata de rezerva am o coarda de 20-30m, iarna nu-i ca vara......Originally posted by t0rquemada View PostCum spuneam manualul e de decor. Inelul de remorcare se însurubează/deșurubează doar folosind cheia de roți, aia inutilă dacă nu ai cric. Oricum la șuruburile roților strânse la cuplu corect cheia aia e inutilă„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment






Comment