Si eu am pus pasla noua de capota si perete de foc sh si este alta diferenta, la 100 km/h, volumul la radio este la 7 si la 130 km/h este la 10. Problema este la vânt, ca nu este antifonata si devine zgomotoasa la rulaj.
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Exact aceeasi impresie o am si eu dar cand schimb din treapta 1 in 2 parca isi da si mai puternic in nas. Poate la mine e si obisnuinta de a nu isi da in nas de la motorul de 2.0 l de Golf GTI pe care l-am condus 5 ani zilnic.Originally posted by jonnie007 View Post... mi se pare ca da oarecum in nas la plecarea de pe loc. Ma gandesc ca dupa ceva km s-o comporta altfel, sau ma voi prinde eu cum sa-i dau bice.
Comment
-
Are cumva oglinzi electrice si/sau incalzite?Originally posted by jonnie007 View PostE devreme sa ma pronunt, Aris...abia azi am luat cotiga.
...
Motorul, clar mai silentios comparativ cu 1.2, mi se pare ca da oarecum in nas la plecarea de pe loc.
Cand ai luat 1.2-ul n-ai avut aceeasi senzatie la primele 5-6 - 10 plecari de pe loc? Probabil trebuie sa-i prinzi shpilul. (zic, nu stiu).
Asa e. Trebuia sa-i zica "bolid de lux" cum am vazut noi la tv.Originally posted by alex1ioan View Post... sareta, cotiga, tigaie, tinichea.....bravo bro, zici ca ai castigat-o la pufuleti cu surpriza...
Comment
-
Aceeasi senzatia o am si eu, vad ca e 9210 SL Plus 0.9 TCe, nu inteleg rationamentul.
Comment
-
Eu zic ca omu a avut motivele lui, si eu dupa logan si pana la seat schimbam masinile la 2 ani, dar era sh, la una noua deobicei pierzi mult daca o vinzi in primii 4 ani.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Semnalizare pe impuls din fabrica?Originally posted by jonnie007 View PostAm “descoperit” azi ca are si semnalizare pe impuls carutza. Altceva!
Parca si parbrizu’ e altfel, are ceva incalzire pe margine.
Comment






Comment