Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Navi LG Stock De Pe Logan 2 - Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Navi LG Stock De Pe Logan 2 - Discutii Generale

    Am deschis acest thread pentru a putea discuta numai despre navigatia cu care vine noul logan, cea de la LG. Probleme, pareri, alternative, up-date-uri, si orice altceva legat de aceasta.
    Am hotarat sa-l deschid pentru ca vreau sa va cer un sfat celor ce o aveti, si sa avem astfel un thread numai pe acest subiect.
    Am incercat sa fac up-date la soft, si am dat cu mucii in fasole.
    In carte scrie asa -
    1. Se instaleaza aplicatia de la www.dacia.naviextras.com/toolbox.
    Facut.
    2. Citez din aplicatie:

    select "NAVI" menu
    select "Map Update" menu(when necessary, access this menu selecting the right arrow from previous screen)
    select "Options" menu
    select "Update" on the pop-up
    select "Yes" to start collecting device information on the USB stick


    Zis si facut. Dar in momentul in care dau options, navigatia imi arata "update in progress", fara a se atinge se stick.

    Ce sa inteleg, ca nu pot face update-uri ?
    In rest, impresii - se aude dupa parerea mea mai mult decat decent cu boxele stock, navigatia, dupa 3 zile de folosire, m-a dus bine de fiecare data, deci per total ultumit. M-am acomodat bine cu IGo, si o sa dureze o leaca sa ma invat cu asta, dar asta e.

    O singura chestie nasoala - in momentul in care merg pe navigatie si sunt nevoit sa vorbesc la telefon, ecranul nu poate fi comutat inapoi pe navi. Ramane pe apelul telefonic. Abia dupa ce inchid telefonul pot sa vad pe unde sa o iau.

    Presimt ca o sa avem multe de discutat, asa ca va astept. Rugamintea e sa ramanem on-topic.
    570
    Nu mi-am comandat-o, nu o am.
    41.23%
    235
    O am, foarte multumit.
    47.02%
    268
    O am, oarecum nemultumit, probabil o sa o schimb.
    11.75%
    67

  • #2
    Eu pana acum i-am facut mai multe update-uri.
    Ultimul l-am facut sambata si a functiona ok.
    Daca nu te descurci ma poti suna si te pot indruma telefonic.
    In rest impresia mea este ok apropo de cum se aude si ce functionalitati are acest media nav.
    Ce zic eu ca merge in plus ... posibilitatea instalarii unei camere video spate si redarea imaginilor (filme etc).
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #3
      Mihai, incearca sa te uiti prin setari, poate e de acolo.

      Comment


      • #4
        Florin, iti multumesc mult de tot. Merg update-urile, nu vazusem nenorocitul ala de buton.
        Raman dator cu o bere !!
        'Apropos, Florin a descoperit ca Loganul II are guri de ventilatie in spate. Dar ii las lui placerea sa detalieze. Scuze de off-topic.

        Comment


        • #5
          Off ... am sa revin cu ceva poze pentru gurile de ventilatie spate. ... dar nu aici ci pe topicul dedicat
          On ... ma bucur ca ti-am putut fi de folos Mihai. ... mama lui de buton cu "actualizare" ... si mie mi-a luat ceva pana m-am prins.
          Cat despre actualizari ... acestea sunt in principal pt interg sistemul nu doar pt hartile de gps.

          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • #6
            Azi am facut o boacana, asa ca aviz amatorilor.
            In momentul actualizarilor, spune clar pe ecran - nu scoateti stick-ul usb si nu opriti motorul. Eu am zis ca sunt mai "jmeker", si nu am mai pornit motorul, am stat cu cheia pe accesorii. Asa ca in timpul actualizarii s-a oprit navi-ul, si l-am dat peste cap. Functioneaza, dar in momentul in care incerc sa-i dau actualizare, se blocheaza, si nu mai pot sa-l deblochez decat scotand borna de "+" de la baterie. Asa ca aviz amatorilor - Doar cu motorul pornit !!
            Ma duc maine in service sa vad poate rezolv sa-mi rescrie softul la el.
            Pot spune ca incidentul mi-a stricat toata ziua.

            Comment


            • #7
              ... nasol. Imi pare tare rau ca ai patit asta.
              Nu vreau sa fac pe desteptul ...dar am vrut sa iti spun la telefon sa ai grija sa nu opresti motorul sau sa scoti stick-ul de actualizare.
              Oricum sunt convins ca cei din service ti-l vor putea rescrie; ei au acces direct prin can-ul masinii la MEDIA NAV.
              Sa be ti la curent cu rezolvarea.
              Bafta!

              P.S. Acum am verificat pe site-ul dedicat media nav. In romania cei care se ocupa de suport pe media nav sunt cei de la vocea clientului. Poate n-ar fi rau sa ii suni inainte sa vezi ce iti spun. Poate te indruma si o rezolvi prin telefon.
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #8
                Am vorbit azi cum prietenul meu de la Nesti, care din pacate e pe mecanca. Imi da vesti maine daca se poate rezolva si cum. Am inteles ca nu au oamenii pregatire pentru suport tehnic la asa ceva, fiind noi. Va tin la curent. Asta e, am comis-o.
                Oricum, am inteles ca "de rezolvat se rezolva".

                Comment


                • #9
                  Sper sa nu te tina prea mult ... cineva trebuia sa o faca si pe asta nu?
                  Bafta
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • #10
                    Citeva intrebari va rog pentru cei care aveti Media Nav.
                    1. merita cei 300-400 E (e subiectiv raspunsul dar oricum conteaza pentru a-mi face o parere)
                    2. partea de gps cum este comparativ cu GPS-urile originale? ma refer la acuratetea hartilor, detaliile de pe harti etc.
                    3. in afara de radio, gps, CD-player mai poate face altceva acest media-nav?

                    Comment


                    • #11
                      Zau,,eu nu inteleg ce are pornitul/opritul MOTORULUI cu actualizarea hartilor!?
                      De ce nu este de ajuns doar sa tii cheia pe accesorii sau sa ii pui contactul fara a porni motorul?
                      Care e "Jmekeria" cu actualizarea hartilor NUMAi cu motorul pornit?

                      Comment


                      • #12
                        [...]Asa ca in timpul actualizarii s-a oprit navi-ul[...]
                        Probabil ca se opreste dupa un timp prestabilit.
                        Cum si casetofonul se opreste dupa 30 de minute (sau cat o fi, in fine...).
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • #13
                          Ecu mi-a taiat alimentarea in timpul instalarii. Evident, asta a bulit softul..
                          Da, dupa parerea mea merita banii, hartile nu mi-au facut probleme, m-a dus mereu unde aveam treaba.
                          Grafica este sub IGo, dar nu grafica e importanta la o navi, dupa parerea mea. Eu sunt multumit. Nu are Dvd, dar pentru asta sunt in plan tetiere cu asa ceva.

                          Comment


                          • #14
                            Ba este foarte importanta grafica la un GPS. Daca nu ar fi, s-ar face doar comenzi audio. Poate in RO unde stii strazile si sistemul de strazi este relativ simplu, dar daca te duci intr-un oras cu strazi mici si incurcate, daca nu ai cladiri 3D si o grafica cat mai clara (scheme cu intersectia, grafica cu benzile de circulatie si pe ce benzi sa intri) esti mancat.

                            Comment


                            • #15
                              Imi cer scuze, poate m-am exprimat gresit si nu m-am facut inteles. Navi de pe logan iti arata exact pe unde s-o iei, are zoom in-out automat la apropierea de intersectii/obiectiv, cand sunt mai multe benzi iti arata pe care sa te incadrezi. Nu are in schimb (cel putin la mine, fara update-uri) cladiri 3D. La asta ma refeream. Acum, poate pentru ca folosesc navigatia (generic vorbind) de multi ani, chestia asta nu mi se pare utila. Atata timp cat iti spune "in 200 m prima la dreapta", nu vad cu ce te ajuta sa asociezi cladirile de pe drum cu cele din display. Asta vroiam sa spun.

                              Meseria mea presupune deplasari la domiciliul clientului, si am fost zilele astea pe niste stradute mici si ratacite, pe care sincer nu ma asteptam sa le stie. Le-a stiut, pana la numar.

                              Singura chestie care nu-mi place la ea, este ca nu are DVD si iesire pt camera de marsalier. Pe MCV aveam, si era....nu exagerat de util, dar o fita cu tenta de utilitate. Acum fii-mea ma tot intreaba cand se mai uita la desene animate in masina.

                              Off topic (sau nu) - stie cineva ce boxe are loganul stock ? Mi-e mila sa desfac usa sa ma uit. Am vazut ce pe fata sunt pe 16, pe spate au ramas pe 13. Sunt tot alea de carton cum puneau pe logan 1 ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google