Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă are AC are filtru de habitaclu.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by stoicanu View Post
      Ne poti spune ceva despre compatibilitatea motoarelor 1.0 sce cu instalatia de gpl?
      Din cate am auzit sunt ceva probleme pe partea asta
      Singura problemă de care am auzit până acum ar ține de reglarea ulterioară a instalației. Când vine așa din fabrică cică ar fi ok o perioadă, după care nu s-ar mai pricepe nimeni s-o regleze pentru consum.

      *nu trageți în mesager (am citat din ce mi-a spus dealerul)
      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

      Comment


      • Dealerul e idiot, 1,0SCe+gpl nu se vinde încă, vorbește din viitor/burtă
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Nici nu cred că făcea referie la 1.0, (sau mă-nșel?)... deci i-aș acorda circumstanțe atenuante.

          Știu sigur în schimb că i-am adresat această întrebare în legătură cu GPL-ul din fabrică despre care nu prea a avut cuvinte de laudă.

          Cică noul Logan este cu 3 cm mai înalt în România față de alte țări.

          Așa o fi? Mira-m-aș...
          Am umblat ceva prin lume dar nu am observat nimic.

          Spun
          Last edited by Catalin S.; 1 April 2018, 15:11. Reason: Automerged Doublepost
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Dealerul e idiot...
            Ca majoritatea lor. Interesul e sa vanda masini. Iti povestesc tot ce cred ei ca te-ar convinge sa cumperi. Nu se pricep la masini, se pricep sa "pacaleasca fraierul".

            Comment


            • Stop&Start

              Condiţii pentru repornirea automată a motorului:
              •Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer
              •SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată)
              •SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază)
              •SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză
              •SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză
              •SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp
              •SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag
              •SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis
              •SAU cauză generală injecţie
              •SAU climatizare
              •SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei)
              •SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse)
              •SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă
              •SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C)
              •SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă
              •SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start

              Anumite condiţii pot dezactiva temporar funcţia stop&start:
              Dezactivarea semnifică: lăsarea motorului în funcţiune sau repornirea motorului.
              Condiţii motor pentru dezactivare stop&start:
              •Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C).
              •Regenerarea filtrului de particule este în curs.
              •Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă).
              •Turaţia de ralanti este mai mare de 500 rot/min.
              •Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar.
              •Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m).
              •Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire.

              Condiţii preventive ale motorului pentru dezactivarea stop&start:
              [/I]Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune[/I]



              Condiţii de climatizare pentru dezactivarea stop&start:
              •Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată.
              •Funcţia "vedere clară" activată.
              •Umiditate prea mare pe parbriz.
              •Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C.
              •Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară).
              •Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării.

              Condiţie de inhibare a frânării pentru dezactivarea stop&start:
              •Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate).
              •Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată.

              Condiţii de gestionare a energiei pentru dezactivarea stop&start:
              •Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…).
              •Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă").
              •Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C).
              •Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori.
              •Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde.
              •Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A.

              Condiţii părăsire a dezactivării stop&start de către şofer:
              •Capacul motorului este deschis
              •SAU uşa şoferului este deschisă
              •SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun
              •SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă.
              Last edited by t0rquemada; 1 April 2018, 18:55.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Foarte util. Mulțumim.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Stop&Start


                  •Capacul motorului este deschis
                  Unde este contactul pentru capota? Ca eu nu l-am gasit, masina are 2 luni.

                  Comment


                  • Se pare că husele scaunelor față au fermoar, deci teoretic pot fi date jos, însă numai dacă se eliberează cheița (deoarece aceasta este prinsă cu un "șoricel").

                    Nu am încercat să le scot, am făcut poză doar, iar apoi am pus huse luate din comerț.

                    *fermoarul se află lateral spate scaun și se continuă dedesubt
                    Attached Files
                    Last edited by Catalin S.; 2 April 2018, 16:12.
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Cat ai dat pe huse si de unde? Am intrebat la reprezentanta, sunt 620 de lei husele si cica se monteaza in 2 ore, "foarte greu" asa ca imi recomanda sa le puna ei (adica sa platesc manopera)... Pai si acasa ce fac cand le spal? Ma duc iar la service sa le "instaleze"? Cred ca ma vrajea tanti de la Vanzari piese

                      Comment


                      • Originally posted by emilian_rks View Post
                        Unde este contactul pentru capota? Ca eu nu l-am gasit, masina are 2 luni.
                        http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?p=1769430

                        Comment


                        • @CMike si ceva probleme ? Nici mie nu imi place S&S. Multumesc

                          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • 280.000 de porniri la DCI
                            Daca se foloseste zilnic masina, avem practic 2 porniri pe zi (ca sa pleci si ca sa te intorci):
                            365 zile x 12 ani x 2 porniri (sa zicem ca asta e durata medie de utilizare) = 8 760 porniri
                            280.000 - 8760 = 271.240 de porniri "ramase" pentru S&S.
                            271240 / (365 x12)=271240/4380 = 62 de porniri => adica pe drumul de "dus" ar trebui sa se opreasca/porneasca motorul de 31 de ori => exclus sa folosesti sistemul in orasele cu giratorii la care se formeaza cozi.

                            Calculul asta l-am facut de curiozitate ptr mine acum, in timp ce scriam si l-am postat poate e si altcineva curios.

                            Comment


                            • Originally posted by iatagan View Post
                              Cat ai dat pe huse si de unde? Am intrebat la reprezentanta, sunt 620 de lei husele si cica se monteaza in 2 ore, "foarte greu" asa ca imi recomanda sa le puna ei (adica sa platesc manopera)... Pai si acasa ce fac cand le spal? Ma duc iar la service sa le "instaleze"? Cred ca ma vrajea tanti de la Vanzari piese
                              Au costat 150 lei, sunt turcești... nu China... sunt din bunmbac, in, au formă ergonomică imitând cumva scaunele de curse (nu asta a fost intenția, nevastă-mea cumpărându-le), nu au deloc burete ci vatelină, țin bine spatele simțind că ești în siguranță ca-ntr-o găoace, iar pe spatele scaunelor față au buzunar.

                              Spatele și lateralul sunt singurele care sunt confecționate din ceva material sintetic ce se întinde, probabil ca sa poată ceda ușor pe lateral în caz de accident atunci când sare airbagul (Doamne Ferește!). Oicum, intenționez ca pe lateral să le crestez cumva ca "să ușurez" ieșirea airbagului dar mă mai gândesc.

                              În legătură cu montarea, cred că ăsta este timpul real dat de cei din service... Mie mi-a luat cam o oră și jumătate, la modul la care am apelat la un coleg de muncă deoarece la spătarul banchetei spate vei întâmpina ceva probleme la scoaterea acestuia, deoarece trebuie să intri prin portbagaj.

                              Atenție la canturi, muchii, tablă! Nefolosind mănuși de protecție, ne-am lovit și chiar tăiat ușor.

                              Iar prețul... la Norauto poți găsi și la sau de la 51 lei în sus, dar sincer să fiu nu m-au dat pe spate. Repet, astea sunt turcești luate din Niro. Ceva similar am văzut în magazine de la 220 lei în sus.

                              @Iatagan, iar poze cu husele (și sper nu numai) voi pun foarte curând pe topicul dedicat mașinii... Albă Ca Zăpada
                              Last edited by Catalin S.; 2 April 2018, 23:10. Reason: Automerged Doublepost
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • Originally posted by iatagan View Post
                                Cat ai dat pe huse si de unde? Am intrebat la reprezentanta, sunt 620 de lei husele si cica se monteaza in 2 ore, "foarte greu" asa ca imi recomanda sa le puna ei (adica sa platesc manopera)... Pai si acasa ce fac cand le spal? Ma duc iar la service sa le "instaleze"? Cred ca ma vrajea tanti de la Vanzari piese
                                Eu am dat 180 ron din targ Vitan, sunt speciale pentru Logan/Duster varianta asta noua.
                                Se pun foarte usor si se dau si mai usor jos. Au arici si se prind usor, cam 5 min de scaun.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google