Corect, desi am zis mereu ca am citit manualul din scoarta in scoarta si i-am indemnat si pe altii sa faca acelasi lucru se pare ca mi-am dat cu firma-n cap. Multumesc pentru atentionare.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Ieri am luat un Taxi
Era un Logan 0.9 tce 2017
Printre multele discutii avute despre masina a spus ceva nou si interesant cum ca masina ar avea functia cornering si functioneaza in felul urmator
Dai semnal si virezi se aprinde proiectorul stg sau dr in functie de cum virezi
Masina a fost luata la nu stiu ce oferta
Prestige la pret de Laureat sau invers
Se poate verifica de posesorii acestui model daca este adevarat ?sigpic
Comment
-
Proiectoarele trebuie sa te ajute cand e ceata nu sa-i orbeasca pe cei ce vin din fata
Cornering nu a existat pe nici un model Dacia comercializat la noi. Se pare ca exista la noul Duster dar numai la export. Din ce stiu eu trebuie sa existe pe coloana de directie un senzor pentru detectarea unghiului de virare. Din acest motiv nu avem nici camera de mers inapoi cu indicarea traiectoriei rotilor
Asta e ceea ce am citit prin diverse locuri.
Comment
-
X52 nu are EMM deci nici cornering. Că a pus modulul lui pește de pe net cu magneți în loc de swas(senzor unghi volan) e altceva. Singurul model Dacia cu EMM e XJD-ul(Dusterul ph3).
Medianav-ul indiferent de generație și soft nu are linii dinamice pentru marșarierPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Discuție 1, de fapt mesaje aproximative pe wazzup cu un coleg de job care are Logan 0,9 tce din 2018...
Bobiță, am sărit de 1000 km. I-am dat 170 km/h și aveam 4250 rpm. Teoretic ar duce lejer până la 200 km/h dacă nu e limitată. În schimb la 130 km/h mi se pare mult mai instabilă decât la 120 km/h.
2. I-a mai dat cineva 170 km/h în afară de mine și colegul sau am visat amândoi că am condus Mc Laren?
Spun asta deoarece de Paști mi-a sărit lumea în cap pe forum când am spus că am atins 170 km/h. Inclusiv colegul de mai sus nu a crezut până ieri. Suntem cumva o nație de Toma Necredinciosul adepți ai "până nu văd nu cred?"
*o să-i cer poze, deși dacă ar fi avut cred că mi le-ar fi trimis o dată cu mesajele
Discuție 2, tot pe wazzup în același "calup de știri", tot cu colegul, de fapt mesaje venite de la el...
Am dat de o pantă de 10% pe care efectiv nu am putut s-o urc decât cu treapta 1. M-am speriat un pic și mă gândesc cu groază la Dealu Negru sau la Transalpina. Nu cred că o să urce.... sau dacă urcă o să omor motorul.
Mulțumesc în numele colegului...
Comment
-
Fara instabilitate. Toate plasticele de sub masina sunt la locul lor [emoji39], astea fac toti banii.
Am mers si eu cu 170, eu pe autostrada merg constant cu 150-160.
Singurele probleme le am avut prin Maramures( zapada cu panta) cu ESP cand mi-a cam dat de cap.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Am mers cu 185km/h in DE, vreo 200km si nu mi s-a parut foarte instabila (vreme frumoasa si fara vant puternic). Urca relativ bine pana la 180kmh (o ajuta cutia mai scurta pe tr. 3-5). Apoi se chinuie pana la 185 si de aici in sus cam tine de relief sau vant din pupa.
Dar la fel am toate "plasticele" sub ea (Apropo: maxim a urcat aproape de 195kmh dar cu greu si la vale; bineinteles viteza pe bord).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Uite aici dar numai in tr.4 Am reusit sa ajung la viteza aia
sigpic
Comment
-
Am mers si eu pana la 169 kmh, mai mult nu a vrut (știu ca e limitată la 169), am făcut de 2 ori Transfăgărășanul si o data Transalpina, nu am întâmpinat nici o problema, nici vorba cu treapta I. Pe transalpina s a comportat exemplar, am mers fără ECO activat si doar pe GPL, instalație montata din fabrica, viteza de 169 tot mers cu GPL!
Comment
Comment