Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect, desi am zis mereu ca am citit manualul din scoarta in scoarta si i-am indemnat si pe altii sa faca acelasi lucru se pare ca mi-am dat cu firma-n cap. Multumesc pentru atentionare.

    Comment


    • Ieri am luat un Taxi
      Era un Logan 0.9 tce 2017
      Printre multele discutii avute despre masina a spus ceva nou si interesant cum ca masina ar avea functia cornering si functioneaza in felul urmator
      Dai semnal si virezi se aprinde proiectorul stg sau dr in functie de cum virezi
      Masina a fost luata la nu stiu ce oferta
      Prestige la pret de Laureat sau invers
      Se poate verifica de posesorii acestui model daca este adevarat ?
      sigpic

      Comment


      • La Prestige 2017 sigur nu e. Cel putin pe MCV.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • La cum lumineaza proiectoarele astea ale noastre, e degeaba functia de cornering...

          Comment


          • Proiectoarele trebuie sa te ajute cand e ceata nu sa-i orbeasca pe cei ce vin din fata
            Cornering nu a existat pe nici un model Dacia comercializat la noi. Se pare ca exista la noul Duster dar numai la export. Din ce stiu eu trebuie sa existe pe coloana de directie un senzor pentru detectarea unghiului de virare. Din acest motiv nu avem nici camera de mers inapoi cu indicarea traiectoriei rotilor
            Asta e ceea ce am citit prin diverse locuri.

            Comment


            • Senzorul de unghi volan este prezent la toate modele Dacia care sunt dotate cu ESP. Fara acesta ESP-ul nu poate fi implementat.

              Comment


              • In aceasta situatie ce-ar mai trebui ca pe ecranul MediaNavului sa apara si liniile de ghidare pentru camera de mers inapoi? Chiar as fi interesat de asa ceva. Softul l-am actualizat, este 9.1.1.

                Comment


                • X52 nu are EMM deci nici cornering. Că a pus modulul lui pește de pe net cu magneți în loc de swas(senzor unghi volan) e altceva. Singurul model Dacia cu EMM e XJD-ul(Dusterul ph3).

                  Medianav-ul indiferent de generație și soft nu are linii dinamice pentru marșarier
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Discuție 1, de fapt mesaje aproximative pe wazzup cu un coleg de job care are Logan 0,9 tce din 2018...

                    Bobiță, am sărit de 1000 km. I-am dat 170 km/h și aveam 4250 rpm. Teoretic ar duce lejer până la 200 km/h dacă nu e limitată. În schimb la 130 km/h mi se pare mult mai instabilă decât la 120 km/h.
                    1. Ceva instabilitate am observat și eu... Voi?

                    2. I-a mai dat cineva 170 km/h în afară de mine și colegul sau am visat amândoi că am condus Mc Laren?

                    Spun asta deoarece de Paști mi-a sărit lumea în cap pe forum când am spus că am atins 170 km/h. Inclusiv colegul de mai sus nu a crezut până ieri. Suntem cumva o nație de Toma Necredinciosul adepți ai "până nu văd nu cred?"

                    *o să-i cer poze, deși dacă ar fi avut cred că mi le-ar fi trimis o dată cu mesajele

                    Discuție 2, tot pe wazzup în același "calup de știri", tot cu colegul, de fapt mesaje venite de la el...

                    Am dat de o pantă de 10% pe care efectiv nu am putut s-o urc decât cu treapta 1. M-am speriat un pic și mă gândesc cu groază la Dealu Negru sau la Transalpina. Nu cred că o să urce.... sau dacă urcă o să omor motorul.
                    Știu că au mai fost discuții de genul ăsta cu un coleg de forum care a mers la picnic cu familia, dar a ieșit de pe malul râului tractat de un tractor sau ceva de genul deoarece nu putea urca panta. Ce anume se întâmplă, fraților? Trebuie activat sau dezactivat ceva?

                    Mulțumesc în numele colegului...
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Fara instabilitate. Toate plasticele de sub masina sunt la locul lor [emoji39], astea fac toti banii.
                      Am mers si eu cu 170, eu pe autostrada merg constant cu 150-160.
                      Singurele probleme le am avut prin Maramures( zapada cu panta) cu ESP cand mi-a cam dat de cap.

                      Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Ha ha.... Cum sa nu urce?
                        Aaaaa... Daca vrei sa urci cu 1000 rpm.... Nu o sa reusesti...

                        Daca incepe sa patineze... Atunci da, e o problema la peste 2000 rpm.. M
                        Last edited by sebibv; 20 May 2018, 09:03. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Am mers cu 185km/h in DE, vreo 200km si nu mi s-a parut foarte instabila (vreme frumoasa si fara vant puternic). Urca relativ bine pana la 180kmh (o ajuta cutia mai scurta pe tr. 3-5). Apoi se chinuie pana la 185 si de aici in sus cam tine de relief sau vant din pupa.

                          Dar la fel am toate "plasticele" sub ea (Apropo: maxim a urcat aproape de 195kmh dar cu greu si la vale; bineinteles viteza pe bord).
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Uite aici dar numai in tr.4 Am reusit sa ajung la viteza aia
                            sigpic

                            Comment


                            • De unde ati cumparat "plasticele de sub masina"? Inteleg ca aduc un plus de stabilitate.

                              Comment


                              • Am mers si eu pana la 169 kmh, mai mult nu a vrut (știu ca e limitată la 169), am făcut de 2 ori Transfăgărășanul si o data Transalpina, nu am întâmpinat nici o problema, nici vorba cu treapta I. Pe transalpina s a comportat exemplar, am mers fără ECO activat si doar pe GPL, instalație montata din fabrica, viteza de 169 tot mers cu GPL!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google